egy strapabíró, biztosító gazdagító, diesel!
Szöveges ítélet
2003 nyarának elején jutottam hozzá az aranyoshoz 325 000 Ft-ért. A Golf el?tt egy 82-es 1,2-es 104-es Peugeot boldod tulajdonosa lehettem, és hiszitek vagy nem ahhoz képest a Golf egy fapados autó, a Peugeot-ban, gyári elektromos ablakemel? és tet? ablak volt, hátsó gyerekzárral, és Blaupunkt (szerintem ez is gyári) rádióval. Ehhez képest a Golfomban se ablakemel? se tet?ablak s?t még a jobboldali tükör is ut?lag lett odafabrikálva, természetesen teljesen eltér?en a jobb oldalitól. Szegény kis Peugeot futóm?ve nem bírta a pesti utakat javítása kétszer (vagy 3-szor) annyiba került, mint amennyit ért így aztán a csere mellett döntöttünk!
Kiszemeltünk egy ismer?s álltal ajánlott II-es Golf 1.6 szívó dízel volt.
Els?re ég és föld volt nagyon tetszett, stabil futóm?, újabb kivitel megvoltam elégedve. Egyetlen problémám az 1600 cm3 és ab udapesti lakhely valamint A0-nak köszönhet? 33 000 Ft os kötelez?/negyedév. Ez azért megfontolandó és érdemes vidéki id?sebb rokonunkat üzembentartónak beiratni és az ? nevére kötni a biztosítást!!!!!
Az els? amit szeretnék eloszlatni a kedves vásárlók el?l, hogy mindenki azt mondja hogy 4-4,5 litert fogyaszt az övé, s?t hallottam már 3,6-ot is na mindegy hagyjuk ezt.
Az enyém 5,5, de inkább 6 litert fogyaszt de azt mindenhol, városban, autópályán, országuton, mindegy holmegyünk vele nincs különbség.
A franci autóknál mondják azt, hogy az elektromos kutyuk mennek tönkre én ezt nem érzékeltem, ellenben a Golfnál. Elektromos hibán kívül semmi más baja nem volt, de az volt b?ven!
A legemlékezetesebb amikor a feleségem rokonaihoz utaztunk Marosvásárhelyre éjszaka ködben, és a Királyhágó szerpentíbjein egyszer csak elment a világítás. Na azt hittem meghalunk, senkinek nem kivánom! Ez volt az a bizonyos gyújtás kapcsolófej vagy mi franc!!!!
Egy másik utunk alatt (Görögország) besült a világítás kapcsoló, és nem lehetett lekapcsolni, még a gy?jtás levételével sem.
Szerencsére könnyen ki lehet húzni a csatlakozót a kapcsoló végér?l!
Az igazat megvalva semmi más, motorikus ill. futóm? gondja nincs. Télen természetesen nehezebben indul, de még a legnagyobb hidegben is 5 perc alatt minden féle segédeszköz (hidegindító, bikakábel stb.) nélkül életre lehet kellteni!!
Ahhoz hogy a drága kötelez? biztosítás ára megtérüljön f?ként azoknak ajánlom akik olcsón(esetleg ingyen) szerzik a gázolajat, egyébként nem térül meg. A elektronikai gondokon kívül nagyon megbízható autó.
Hibalista
- Hátsó ablaktörl? motor, fényszóró kapcsoló, ablakmosó kapcsoló, inditó kulcs fej, (vagy mi a franc, egy m?agyag izé, ahová a kulcs belemegy és érzékeli a gyújtást)
Ide hordtam szervizbe
Rokon szerel?m van, beszerzési áron dolgozik, szóval ez nem mérvadó
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Peugeot 104 | Következő autója? | Még nincs rá keret! |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |