A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Crafter (2006)

Crafter 2.5 TDI 80 kw 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsíroskalács!

Szöveges ítélet

Sokáig néztük a palettát, hogy mi is legyen a régi Jumper helyett, úgy döntöttünk, hogy fizetünk többet azért, hogy az árkülönbözetet ne a szervízben kelljen több részletben otthagyni... :)
Így lett Crafter, de meggyőző volt még a hátsó hajtás, a forma, az 5hengeres motor, a választható diffi áttétel !!! és a gazdag alapfelszereltség is. Ja, és persze a debreceni R betűs VW-Audi kereskedésben dolgozó haszonjármű értékesítő kollega hozzáállása is, mindenkinek ajánlani tudom!

Hogy miért nem Sprinter lett? Ez a debreceni Merci szalon alkalmazottak nagyfokú tájékozatlanságán múlt, szerintük ilyen körbeablakozott tgk nem rendelhető, hát mégis (gyakorlatilag a motorban különböznek a Crafterek a Sprinterektől, ugyanabban a gyárban rakják őket össze, a kocsink átadása előtt Merci matrica volt a szélvédőn, tehát majdnem mindegy, hogy Crafter vagy Sprinter...) Mondjuk határozottan jobban néz ki az orra, mint homoszexuálisokra emlékesztető Sprinter orr!

A 8 éves Jumperhez képest ez egy luxuslimuzin, mind kényelemben, mind dinamikában, mind felszereltségben. Felénk sok a rossz út (felétek is??), hát szerintem van jópár személyautó, amit kényelemben odaver a Crafi. Kicsit féltem, hogy a merev híd majd üresen pattogni fog nekem a rossz úton, hát nem pattog, sőt... :) Mondjuk emiatt nem olyan merev a kanyarokban, szeret dölni, de hát mégis csak 2,4 méter magas. Az utasérben ülve akkor érem el a plafont, ha kinyújtom felfelé a kezem. Rövid alacsony kivitel, én meg 170 vagyok. Köszi! Az üléslapok viszont nem olyan hosszúak, mint a Jumperben voltak, ezt fájlalom, azok kényelmesebbnek tűntek, ez a németeknél valami tendencia lehet, a Transitokban sztem még sokkal gyengébbek, kisebbek az ülések.
Autópályán csendes bár mivel bejáratós még, így 120-at is csak egy előzéskor mentem vele, max eddig a 110, de ez több 100 km-en keresztül kényelmesen, csendben vállalható. A tempomat nagy király, bár van 2 értelmetlen megoldás benne.
Egyik a sebességkorlátozó funkció. Ez az, aminek hangzik. Sztem borzalmas egy hülyeség, annyira az, hogy még a kezelési utasításban is félve olvastam róla, ilyen h*lye nem lehet senki, hogy olyan korlátozót épít be, amit bármikor ki tudsz kapcsolni...Szabadkoznak is rendesen róla, hogy legyél tudatában, ha bekapcsolod...Kövezzetek meg, ennek sztem SEMMI értelme. Bekacsolod, elfelejtkezel róla, előzéskor meg jól beragadsz, mertnem mehetsz többet mondjuk 102-nél! Erre jó. Minden másra ott a sima tempomat.Gratulálok. Ennyi.

Másik dolog, hogy kuplungra nem old a tempomat (csak ha kb 10 mp-ig nyomva tartod)! Ez azt jelenit, hogy ha tempomattal mentél és kiveszed üresbe, a kuplungot felengeded, akkor üresben bőg a motor, ugye vissza akarja állítani a tárolt sebesség értéket. Szóval tempomatot vagy a karral, vagy a fékkel lehet rendesen kikapcsolni. Elég ez a kettő is, de nekem ne bőgesse a motort. Ezen még csiszolni kellett volna. Vagy csak ebben nem működik rendesen?? Majd megkérdezem.

A gyári alap cd rádió van benne, de bitang jól szól, pedig azt hittem kuka lesz.
Egészen jól megy 110 lóval, a kormány nagyon direkt, a hátsó hajtás miatt nagyon jól fordul, a leghosszabb autópálya diffi nagyon nagyon jó (mi csak ruhát hordunk vele, súlyt nem), 90-nél 2100-et forog, a Jumper 3000-et forgott, a 6-ost 60 alatt nem érdemes használni, városban 4, vagy 5 kell. Ehhez a motor-karosszéria-terhelhetőség hármashoz 4 féle diffi áttétel választható, azt hiszem nem kell mást mondanom.

Hibalista

- Még nagyon új, minden jó benne, de néha az alapjárat felugrik 750-ről 1000-re. Ilyenkor fel kell párszor pörgetni üresben 3000-ig, aztán meg pöckölgetni a gázpedált, és visszaáll. A szervíz nem is hallott/látott még ilyet, bár még csak telefonon érdeklődtem.
- Ja, még valami, selejtes bal oldali ablaktörlővel adták át, de szerencsére volt még egy eladó autó a szalon udvarban, és lecserélték azonnal.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Jumper Következő autója? remélem marad ez
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Crafter 2006 (2012)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)