A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bora (1998-2005)

Bora 1,6 16V 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Szerdai fogás

Szöveges ítélet

Összességében meg vagyok elégedve az autóval. Nem egy erőgép, de autópályán is el lehet vele karistolni, bár 150 fölött már sajnálom. Közutakon könnyen lehet vele úgy autózni, hogy senki se tudjon megelőzni. :-) Futóműve inkább a magyar utakra van tervezve ez a kanyarban meg is látszik. Teherváltásokat kerülni kell, különben gyorsan az árokban kötünk ki. Valószínűleg egy szerdai autót fogtam ki, mert a fogyasztását nem tudom 8 liter fölé vinni, de 6,5 alá már sikerült. Nem egy extrás darab, amit sajnálok, bár ezt a 100 pacit agyonvágja a klima bekapcsolása is, ugyhogy azt inkább mellőzöm. A törődést meghálálja, 12-13000 km után olajcsere, cserébe soha egy cseppet sem eszik meg belőle. Valamiéert a hátsó izzókat nagyon szereti kiégetni, de ez legyen a legnagyobb baja. A kötelezeő olaj-, szíj-, szűrő és fékcserén kívül kellett egy fűtéskapcsoló. Iszonyat rezgő hangot adott, amit csak akkor nem produkált amikor a szerelő ült a kocsiban... Ennek a megszüntetése érdekében cserélődött a váltótartó és szilentek. A hónapokig tartó bosszankodás és az eladás fontolgatása után kiderült, hogy a kipfugó tartó konzolja adta meg magát. 2 percbe és 2 sörbe került és újra szerettem a kocsit. Kellett még cserélni 2 első lengéscsillapítót, de ezt is a kopó alkatrészek közé sorolom. Az utóbbi 25000 km alatt csak olajat cseréltem benne.
Amilyen nagy, olyan kicsi a lábtér hátul. Mondjuk ez sem zavar, mert hátul nem ülök, aki meg odakerül inkább annak örüljön, hogy elviszem :) Az ülések kényelmesek, de 8-9 óra folyamatos vezetés után mindíg elkezd fájni a hátam.
Első autónak szerintem tökéletes volt és nagyon remélem, hogy a következőkkel sem lesz több problémám mint ezzel. Hatvanegypárezer meg a kötelező szervizek költsége szerintem reálisnak, sőt jónak mondható. Cserélni csak azért cserélem, mert szerintem megérdemelne egy nagyobb motort. El sem merem képzelni, hogy az 1,4-es mit produkál...

Hibalista

- fűtéskapcsoló /10 000 Ft/
- kipufogó tartókonzol letört /2 sör/
- hátsó izzók (5db) /400 Ft/
- váltótartó (nem lett volna szükséges cserélni) /12 000 Ft/
- első lengéscsillapítók /40 000 Ft/
- 100-as nagyszervíz (szíjak, görgők, szűrők, olaj, vízpumpa) /104 000 Ft/

Ide hordtam szervizbe

Rally kkt - precíz, megbízható és olcsó, cserébe néha lassabban mennek a dolgok, de nem zavaró

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

AutoCity Pécs - Gyorsan dolgoznak, de nem árt ott maradni a kocsival. Kiszolgálás az átlagosnál jobb.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Jetta 2,0 PD TDI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bora 1998

További ítéletek (162 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)