A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

"versenyautó"... :o)

Szöveges ítélet

A mindennapi munka mellett hétvégenként szlalomversenyeken "használtam" az autót.
Erre a versenyzési formára ennél jobb típus talán nem is létezik,ezt bizonyítja is a több doboznyi serleg és érem,amit két év alatt sikerült összegyűjteni vele. :o)

Az eredményes versenyzés iránti vágy miatt a hátsó laprugót "megfordítottuk",és a kényelem érdekében "kagylóülést" és sportkormányt tettem bele.
A kagylóülés persze kivehető volt és állítható,így az utcán azt nem hagytam benne,leginkább versenyek idején volt az autóban...

A régi típusú karburátor hibáját,hogy jobbos kanyarban "ellöttyen" a benzin,egy ügyes trükkel sikerült kiküszöbölni,és attól kezdve minden irányban lehetett gázzal fordulni,ami nem hátrány versenyzés közben. :o)
A "ballábas" fékezésre pedig kifejezetten jól reagált a Trabi.

A műszaki hibák általában hétköznapi munka közben jöttek elő,versenyen csak két alkalommal romlott el,amikor kiesett egy csavar a váltó kapcsolószerkezetében,valamint egy féltengelytörésnél.

A második motorhiba egy tankolás után 10 Km-rel történt,amikor megállt a szinte új (10eKm-es) motor,mert nem sikerült keveréket készíteni a kútnál a kezelőknek... :o( Ezt be is buktam,sajnos...

Az autó "végét" a harmadik motormegállás,valamint a kissé szétrohadt küszöb határozta meg,és akkor eladtam...

Összegzés képpen:amíg ment,nagyon nagy "fílingje" volt a dolognak (főleg versenyeken),de amikor valami baja lett,az nagyon bosszantó volt.
Legnagyobb hibájának a fűtés hiányát tartottam,valamint azt,hogy szinte mindig párásodtak az ablakok még akkor is,ha a "szomszéd faluban" esett is az eső...

Azóta "megütöttem" a fejem és újra venni szerettem volna egy Trabantot,szimplán buliból,de ami tényleg tetszene,az irreálisan drága,ami meg olcsó,az olyan is...Ráadásul nem nagyon segítik ennek a "kihalásban" lévő típusnak még a veterán minősítését sem... :o(

Hibalista

- - mivel 6 V-os volt,a dinamó (2x)
- - önindító
- - féltengely törés (2x)
- - kuplung
- - motor (3x) (mindennapos munka,hétvégeken szlalomversenyek...)
- - kipufogó
- - porlasztó (úszó,tömítés)
- - küszöb lerohadt róla

Ide hordtam szervizbe

BIOL Autóház

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1989
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Suzuki Swift
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (261 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)