A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 601TX HYKOMAT 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Az NDK kincse

Szöveges ítélet

2009 júniusában jutottam hozzá ehhez a gyöngyszemhez 65000 Forintos áron, 2010 novemberéig tartó műszakival, katalizátorral. Budapesten egy idős mozgássérült bácsié volt, aki csak arra használta, hogy lemenjen vele a piacra meg vissza. Kilométert pontosan nem tudok írni, mert szerintem kicserélték a kilométerórát, de a motorja nagyon jó állapotban volt és van is. A külsejét az úr elég sok helyen meghúzta, ezen kívül a jobb első kerékjárati ív és a jobb hátsó sarok rohadt.

Az első benyomások rendkívül érdekesek voltak: a félautomata váltó nagyon furcsa volt, főleg nyugati autók után:) Rendkívül szépen kuplungolt, csak az elindulás volt problémás: vagy nagyon lassan, vagy csikorgó kerekekkel, végül rájöttem a kellő mennyiségű gázpumpás indulási kísérlet után a szép indulása.
Amint hazaértem vele, kiszereltem belőle a kézi gázt és kézi féket, mert nagyon zavartak a váltásban, állandóan belevertem a kezemet amikor hármasba raktam a kilincset. Rendesen is működött egészen 2010 tavaszának elejéig, amikor is a kuplung megadta magát: nem emelt ki; a kéziféket pedig nem lehetett behúzni(de azért fogott). Irány a szerviz, ahol kiiktattattam a hykomat rendszert és kuplungcsere után egy tökéletes normál használatú Trabit kaptam vissza:)
Egészen 2010 novemberéig tökéletesen működött, leszámítva pár apróságot: menet közben elhagytam az első lökhárítót(szépen visszahegesztették), lyukas lett a benzincső, így szép fogyasztási adatokat (12l) produkált és mindenhová odapisilt (tapétavágóval helyreigazítva). A jobb első index elromlott, mivel észrevettem, hogy kétszeres sebességgel kattog az index jobbra, gondoltam kiégett az égő (hát nem amikor leszedtem a burát, 1 dl víz jött ki belőle egyébként tökéletesen működött) majd jött a műszaki esedékessége. Kapott alvázvédelmet, új kuplungbeállítást, kihegesztették a lyukakat az alvázon, új hátsó kipufogót (az előzőn öklömnyi lyuk volt, alul füstölt, nem a végén:D), jobb első indexet, így örömmel tudatták velem: 2 év műszaki, fekete plakettel.:)

Egy kicsit a "teljesítményről": a 26 Lóerő (már amennyi megmaradt belőle) városban teljesen elég. Egy ideig rendesen meghajtottam városon kívül, akkor evett is sokat (a 110-et örömmel bármikor kiviszi), aztán megembereltem magam és mostanában már csak 80-al közlekedek vele (így megelégszik 5,5-6 literrel). Maximum. Ezzel kímélve a motort meg mindent benne.

Érzelmi háttér: gyerekkoromban édesapám sokat autózott, elnyűtt vagy három Trabantot, így megragadt benne a két ütem rázkódása, füstölése, hangja. Egyszerűen imádom:) Ha egy Trabantos szembe jön velem az úton, mindig integet, egy kis család, ami nagyon fogyatkozóban van...

Funfact:
-szexuális aktus simán létesíthető benne!:) A nők szeretik!!!
-a reflektor visszajelző lámpa olyan homályos, hogy világosban nem látom hogy be van-e kapcsolva, így mindig autók hátulján/táblákon nézem a visszavert fényt. Indexelés közben néha bekapcsolom úgy, hogy nem veszem észre, de néhány idegbetegen villogó (mondjuk igazuk van) szembejövő szól:)

Hibalista

- benzincső, hátsó kipufogódob, leesett az első lökhárító, kuplung, hykomat, kézifék, gyújtástrafó, gyújtáskábel, benzincső

Ide hordtam szervizbe

ismerős

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? - Következő autója? marad ez:)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (261 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)