A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Trabant » 601 (1966-1990)

601 Trafi - kombi 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

A Trafi - four takt

Szöveges ítélet

A Kékvillám után a második trabim.
30 ezer forintért vettem, mire cégeztem a felújítással, addigra ezen összeg tízszerese van benne.
A Trafim azért különleges, mert az egyik általános iskolai tanáromé volt, és akkor már át volt építve (közben egy főiskolát is elvégeztem)
Megvétel után ezt a kocsit is apró darabokra szedtem, és minden részét felújítottuk.A motort Dodi újította fel (150 E Ft) Szigetszentmiklóson, a kasztnizás itt Kecskeméten történt (30 E Ft), A fékek rendbetételében Sanyibácsi segített.A Fiatos bölcsőből én építettem újat, mert a régi túl mélyre lógott, és az előző gazdi párszor földhöz verte, valamint a tankot a csomagtér aljába száműztem, és beépítettem egy zsiguli fűtést.
A festése, valamint
Az összerakás után elvittem elvizsgáztatni, ahol minden gond nélkül átment.
A motor bejáratása után napi használatba került, akkoriban kezdtem dolgozni. A legtöbb csütörtökön, vagy pénteken ha nem is plafonig, de ablakszintig pakolva mentem vele pestre...
A végsebességet csak egyszer próbáltam ki, a kilóméteróra mutatója túllendülve a 120-on ,elhagyva a töltésjelzőt, egészen az indexvisszajelzőig kúszott, de ott már erőteljesen kezdett keskeny lenni az úttest (hiába szélesek a német autópályák 8) ) .
Az ország minden szegletét megjártuk vele, rengeteg telálkozón jártunk. De a legnagyobb élmény a 2005-ös Zwickau-i Találkozó volt. Itt jött elő a kocsi kevés hibájának egyikor nevzetesen egy eldugult benzinszűrő miatt a hegyvölgyes úton időnként heves rángatózások közben gyökkettőre lassultunk.
A kocsi összes balesete is ott történt nevezetesen Bécsben én még át akartam menni a villogó zöldön, a konvojban elöttünk haladó trabis viszont már nem. Az ő autójának semmi baja nem történt, az én trafimon viszint elrepedt a motorháztető, és kicsit átalakult a trabi első 5 centije.
Az évek során elfogyasztottunk még egy bal első kerékcsapágyat, egy hengerfej-tömítést , és mostmár lassan ki kell cserélni a váltót, kupplungot, mert nem bírják hosszú távon a 900 köbcentis motor 45 lóerejét 8) ,valamint mivel vonóhorgos a drágám, így eszméletlen mennyiségű cuccot is elhúztam vele, és ez sem tett feltétlenül jót a szerkezetnek.
Párszor kinyitották a motorháztetőt benzinszerzési célzattal, de a tankot egyszer sem találták meg 8), viszont pár lemez beépítésével megnehezítettem a motortérbe való bejutást.

Sok kis átalakítást is eszközöltem rajta:
- a gyárinál magasabbra nyilik a kombiajtó
- egyedi műszerfalat kapott, amit a kékvillámból vettem ki
- központizáratépítettem be, távirányítással
- Nissan üléseket tettem bele
- automata biztonsági övek elöl
- alacsonyabb "szívócsonk"-ot készítettem a karbi alá, hogy ne érjen bele a légszűrő a motorháztetőbe.
- "ezerkettes" zsiguli gyújtás esztergálva a szanaszétkopott, lógó régi gyújtásház helyett.

Mivel úgy volt, hogy vele megyünk külföldre dolgozni, így nyár elején kapott egy festést, így végre az esztétikai állapota is rendben van. (végül az egyik kolléga autójával mentünk)
Most éppen eladó, mert családot tervezünk, és ehhez már kicsinek találom.Az utódja már meg van, de mindíg szívesen veszem elő a mai napig is.

Hibalista

- HF tömítés
- Egyenletlenül fogó fékek
-

Ide hordtam szervizbe

saját magam

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Sanyibácsi Kecskeméten

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1976
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 601 Következő autója? BMW e21
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Trabant 601 1966 (1967 - 1990)

További ítéletek (261 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)