A Trabant 601 S Combi - Az alacsony futásteljesítményű
Szöveges ítélet
´89-´90et írtunk amikor nekem volt egy Trabi combim.Később egy rövid időre ismét,mint kisegítő autó.
A motorja igénytelen,teljesítményéhez mérten ,nagy fogyasztású.
Rövid élettartalmú-80ezer km körül a lovak érezhetően gyengültek,motorfelújítással orvosolható.
Egyébként az összes KGST autóról elmondható,hogy a motorok futásteljesítménye:2 ütemüeknél 80-100ekm,4 ütemüeknél 100-150ekm.Ezután egy keleti autóban érezhető volt a teljesítmény-csökkenés.
A nyugati típúsú autóhoz képest(finoman szólva is), kevésbé voltak tartósak.
A Trabim újszerű volt,ezáltal rozsdát nem tapasztaltam.Kasznija praktikus ,mert lekombizva,"hatalmas",jól pakolható,hasznosítható terület várt a gazdájára.
Ülések,kárpitozás,műszerfal-szocreál típúsú.
Egy apró és pozitív pont:a ledes fogyasztásmérő(vagy económia-mérő),amit ,ha a zöldben,sárgában navigált a pilóta elfogadható maradt a fogyasztása.Piros ledben(amikor a ménes rázendített a mototérben),ivott rendesen.(8-10l)
Hibalista
- Apróságok,kopó dolgok.
Ide hordtam szervizbe
Házilag is javítható típus.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | TLX 1310 | Következő autója? | VW |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |