Aaaaa
Szöveges ítélet
Hol is kezdjem, 150km után vissza vittem a kormány kerék viszintbe állításátsát és a vezető oldali ajtó vissza igazitását kérve(?!). Kb.1800-nál első szoftver hiba: 1sebeség fokozatban lomha indulás 2s + kilőt. 3000 körül 2.szoftver hiba ua. csak a2.s fokozatnál jelentkezett a hiba. Mindkétszer azt mondták öntanuló a rendszer csak az aksi sarukat kell levenni(?!FAXváczi).A harmadik esetben el kérték a pótkucsokat ,mert kicserélték az egész fed.comp.-t (Monoron!!! :)))). )A Sakuránál nagyon készségesek, ott csak kötelező szervízen volt. Az Emil frey-hez nem ajánlom mert a kuplung munkahenger álltal utastérben is tapasztalható hangot csak 3nap és ordítozás után szünt meg. A Tsusho-nál a gyors szervízhez előre bekell jelentkezni 1héttel???? ha nem az autómentő szállítja be!! A Super-nél nagyon tartottam mert a Váczi-val kezdték együtt, de ez tényleg szuper!!( mióta szétváltak). A Váczinál azt mondták a kormány kerék vízszintbe állítására ,hogy vagy balra áll v. jobbra és szét tették a kezüket. Az autó 6,5l fogyasztás, 178km/h vég., digitális müszer xar, sebesség mérő 4km/h csalás, üzemanyagszint jelző csal, hátulról mindig hallottam zajokat, a vezető oldali ajtó gumi tömítését míg garis volt 1000km-ként csere ,mert be süvitett a szél. De mindenhová elvitt és nem hagyott ott.
Hibalista
- 3x fedélzeti szoftver hiba üzemanyag adagolás, 2x kuplung munkahenger csere,
Ide hordtam szervizbe
Toyota Vácz, Emil frey, Tsusho.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Kovács Monor, Super, Sakura.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | punto2 1.2 16v | Következő autója? | nagyobb |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |