A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Scion (2004-2006)

Scion 1,5 VVTI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A mi kis zöld kockánk

Szöveges ítélet

Előbb a jó tulajdonságok: ABS (életrevaló), Traction Control (hasznos a megcsúszó kerekeknél)a gyári "alap" felszereltség kategóriájában elég jó.Nagyon jó a kilátás elöl és hátul is.Persze a magyarmódra elhelyezett közlekedési lámpák a tető első élétől nem igazán kényelmesen láthatók.Nagy és belülről állítható visszapillantók.A gyárilag majdnem körbe szinezett üvegek nyáron hátul szuperjó szolgálatot tesznek a meleg ellen.A hátsó ülések lábtere röhejesen nagy, az unokatestvérem 215cm!! magas és azt mondja hogy kisgyereknek érzi magát hátul.Igaz az állítás, hogy hátul három ülő és két álló hely van :). A csomagtartó nem az a kifejezett "családi" raktér, de nem is kicsi egy hétvégéhez(2-3 fő).A pótkereket kivéve és az egyéb felszereléseket az ülések alá rejtve(szintén nagy hely van) elpakoljuk akkor kifejezettten jól lehet bele pakolni.Persze ez csak szükség megoldás.60/40 arányú hátsó ülés előredöntés.Az első ülések teljesen hátradönthetők , ezáltal a teljes tér egy síkba hozható.Remek kempingezési kilátások....:) A fogyasztás pont ugyanaz mint a Toyota 1,5 VVTI Yaris Ts-nél.Gyors kis pörgős japán motor.6300-nál szabályoz, 200km/h a vége.Igen, ez megy is annyit mint ami az órában van.Városra lett tervezve ezért a pálya hangossá teszi a belső teret, de csak 130km/h fölött.Megjegyzem 120km/h nál egy Daewoo Leganza már kiabálós hangerőt kért a beszélgetéshez.Gyári magnó szépen szól és nem csak márka hanem típus függően van kalibrálva,ami elég odafigyelést jelent.Persze elfogult vagyok ezért még bőven lenne ide mit írnom.
A rossz tulajdonságok: Talán a csomagtér mérete,egy családi naphoz kevés.Lehetne Honda 1,6 Vtec motorja :))) gyárilag.Magyarországon a SCION tuning leghalványabb módját is nehéz megtalálni.Ja hogy ez nem a kocsi hibája...Nincs napfénytető és az utólag beszerelhetőkről nem sok jót hallottam eddig.Persze a japán bB-ben van :(
Nem sok rosszat tudok mondani, talán nincs meg elég régen.A menettulajdonságokat 2-3 nap volt megszokni,egy 206sw után.Ami igen jó eredmény szerintem.Jól gyorsúl 110Ló 1100kilóhoz.Nem egy versenyautó de nem is kell vele szégyenkezni.Visszaülni egy rémálom más kocsiba a kisbuszos vezetőpozició miatt.Ami igen kényelmes egy magamfajta 115kilós fickónak.Kimondottan a család kedvence úgy is vettük, hogy szeretnénk MI vinni a roncstelepre.Remélem még jó sokára......

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Még nincs bejáratott

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? salon Következő autója? csak Scion XD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Scion 2004 (2005)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)