Csajos külcsín, pasis vezetés
Szöveges ítélet
Tulajdonképpen a feleségem autója, de mivel sokszor hajtom, gondoltam van alapja tapasztalataim közzétételére. Ő egy RX-8-ast szeretett volna (előtte 156-osa volt) én viszont nem szerettem volna, ha rendszeresen lépi túl nem kevéssel a 130at pályán, ezért rábeszéltem erre. Mert ezzel azt nem tudja! 140 fölött, az üvöltő motortól egyszerűen megszűnik az a kevés komfortja is ami van. Ennek a motornak a 140 az utazó, aföllöt kínzás. Azzal viszont a világból kimegy. Kívölröl talán csajos az autó, de vezetni nem az. Pontos a váltó de kemény, nem tudom két újjal pöccintgetni, mint az Avensisben, a kormányt pedig ugyancsak markolni-tekerni kell parkoláskor, a szervó inkább személyi edző. Konkrétan pasis a vezetése. A vezető ülés kényelmes, hátul viszont fapad. Rövid az ülőlap, a háttámla pedig túl meredek. A gyerekülésnek viszont ez tökéletes. Belső tere nagyon jól variálható, az apósék konyhabútorától a kert feltöltéséhez való földig mindent visz, hála az erős motornak és futóműnek. Semmi nem romlott el rajta, tökéletesen működik, masszív, imádjuk. Még az eszetlenül elhelyezett ködlámpa kapcsolóival és mókás kvarcórájával is.
Hibalista
- semmi, azaz semmi.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Tsusho Budapest, M5 bevezető mellett, Gyáli út.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 156 | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |