A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Dyna 100, 200 (1995-2002)

Dyna 100, 200 2.5 D 100DK 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb főnök....!

Szöveges ítélet

Vállalkozásom részére újonnan vásároltam kettőt 2003-ban.Folyamatosan bővültünk ezért egy továbbit vásároltam 2005-ban,majd mivel egyet elloptak 2008-ban is be kellett szerezni egyet.Ez utóbbi már a 3.0 literes motorral rendelkezett(erről majd később..).
Az autók újonnan márkakereskedésben lettek megrendelve,platóval,ponyvával.A márkaszervíz látogatásokról - a garancia idő alatt-,csak annyi maradt meg,hogy egy-egy sima olajcserét(na jó,szervízt!) sosem úsztunk meg 100 Ezer alatt,ne feledjük a 2000-es évek elején járunk.Már akkor felháborított milyen horribilisek az alkatrész árak,pedig az autók hibátlanok voltak.
Eleinte minden szép és jó volt,azért mégiscsak új autók és az emberek KIA Bestákból ültek át,amik egy igazi fostalicskák voltak:mindenféle szempontból!
Azért szép lassan belaktuk az autókat,és lassacskán kiderült számunkra,hogy milyen kényelmetlen,mennyire nem praktikus,és mennyire használhatatlanul kicsi a plató is.
Tulajdonképpen a Toyota legendás megbízhatóságát igazán megcáfolni nem tudom talán egy kicsit árnyalnám a képet.A motor tényleg hibátlan (a mai napig!),bár egy német autókat szerelő barátom mindig azt mondogatta,hogy könnyű megbízható motort gyártani ha nem fejlesztek,több évvel lemaradva a konkurencia legkorszerűbb technológiai szintjénél.Azért ebbe van is valami.
AZért sorra jöttek az apró bosszantó hibák,például 1-2 év alatt sorra tönkrementek az utólagosan(márkakereskedőnél)beszerelt riasztók,azaz nem is tönkrementek hanem kompatibilitási problémákat akaztak,nem indultak az autók,zárlatok történtek,míg ki nem lett köttetve az összes.Sorban mentek tönkre a gyujtáskapcsolók,ajtózárak így minden autóhoz már egy komplett kulcs-csomó tarozott.Gondok lettek a fékkekkel(fékerőszabályzó),8-10 éves kortól elkezdett kőkeményen rohadni az összes ajtó alsó sarka.A kormány holtjáték jelentősen megnőtt,és a kuplung is kezdett megfáradni.Továbbá mindegyik autón szinte évente eltört egy-egy laprugó a kötegben.Pedig az autók sosem voltak terhelve,még a névleges tehrbírás közelében sem.
Tulajdonképpen mindezek nem is vennék el a kedvem a típustól,ami miatt konkrétan váltottunk(na jó ,ha lett volna pénz,már régebben!) az elképesztő kényelmetlensége.Persze mondhatnám -mint munkaadó-,hogy kuss legyen,ez melózni van,nem limuzin!De ezek a srácok többször megjárták Európa nagyrészét és mindig a poklok kínjáról számoltak be(Már rendesen szégyeltem magam).Kénytelenek voltunk beszerezni hirtelen egy további autót,vettem egy használt Transitot,volt vagy 15 éves,amikor a Dynák csak 5.
Azt vettem észre ,hogy mindig ment a harc,hogy ki mehessen a Transittal,pedig az alapmotoros(85Le) volt és igen leharcolt.Apropó a Transit eljárt 8 literrel,a Dynák sosem tudtak 12 l alatt enni.Egy történet a végére:az egyik kolléga elugrott a fiáért a 3.0 l-es Dynával.Cirka 25 km,azaz oda-vissza 50.Igencsak sietett,ezért tolta neki rendesen.Nem autópályáról volt szó,hanem csak kanyargós vidéki utakról,2-3 falun keresztül.Szóval ez a mocskos dög képes volt felzabálni több mint egy negyed tank gázolajat 50 km-en!!!
Ennyit a gazdaságos üzemeltetésről,szerény szervízköltségekről,használhatóságról,praktikumról,kényelemről...stb.
Nos mindezek után beruháztunk 4db új Ducatóra(klíma,tempomat...stb)kíváncsian várom az elkövetkező éveket.Mindenesetre a kollégák imába foglalták a nevemet és nem győznek hálálkodni.Karácsonyra kaptam egy Legjobb Főnök oklevelet....

Hibalista

- Sok-sok apróság,tulajdonképpen semmi lényeges.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz,Büdös drága!

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

maszek

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (1) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 400000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Besta (a bestia....) Következő autója? DUCATO
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Dyna 100, 200 1995

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)