A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1983-1988)

Corolla 1600 GT twin cam HB 

Az ítélet értékelése
2,6(10 db)

Kis fehér nyuszi nagyot ugrik!

Szöveges ítélet

Igen, nálamnál 4 évvel idősebb hölgybe szerettem bele, ez van :)
Toyota Corolla AE82 GT hatchback.

Elfogult is vagyok biztos, meg reális is.

Olyan autót szerettem volna amiből alig van, koránál és típusánál fogva is, sokan lebeszéltek terveimről, de nem hagytam magam, új autót nem akartam mert már anyagfáradás programozás meg miegymás a fontos, meg már amúgyis minden autó egyforma...
Családba volt egy 1.8diesel liftback, azzal nöttem fel, azt vezettem először, talán ez is hozzájárult a véleményem kialakulásában, hogy 20 évig nemigazán tudtam róla, hogy szervizbe kéne vinni egy Corollát.

Hosszas keresgélés után találtam erre az autóra.

1985 made in Japan
4A-Ge motor
120le
16 szelep,
950kg
3ajtó
dupla vezműtengely, tvis és sorolhatnám még azokat a technikákat amit 30éve építettek bele. A motor még vasblokkos (öntött acél) nehezebb de örök élet, de az egész autóról ezt lehet elmondani, hogy ami gyári rajta az sose megy tönkre.
Bár nekem volt szerencsém egy elég újnak számító példányt szerezni, amit nem buheráltak fiatal versenyzők, és gyári, tehát minden spoiler körbe megvan rajta meg hátul is.Több év állás után is indult, minden működött rajta, fékek stb. Biztonság kedvéére persze olajcsere előtt nem indítgattuk,teljesen át lett nézva, szíjakat cseréltünk, utólag mint kiderült a japán ami benne volt még jobb állapotú 30 év után, mint ami most újonnan bele lett téve, szelepfedés tömítés és társai. lengéscsillapítók felújítva lettek, kipufogó meg lerohadt az állásban, de ezek olyan hibák amik nem az autó hibái úgymond vagy annak anyag minőségéből fakadnának.

Én ezekbe az idősebb autókba bízom, a maiakba nem, mert 20onéve még az volt a cél, hogy olyat gyártsanak amit lehet használni, gond nélkül évekig és erre voltak büszkék, nem a profit volt a lényeg. Bármikor beindul, több hónap ácsorgás után is, sose jutna eszembe hogy hamarabb induljak valahová mert lerohadna vagy hasonló. Az ülése gyári sport ülés mivel GT ről beszélünk, nekem nagyon kényelmes, 6-8 óra vezetés után se érzem hogy fájna bármim, igényesen van összerakva az egész nincs mit mondani mást, ahova amit kellett az lett beletéve anno. Nem egy feltűnő jelenség az utcán és lehet igazán csak a típus rajongói tudják értékelni, de a forgalomba meglepetést tud okozni a nagy német csodák között, amikor egy kis fehér dobozka elhúz mellettük.

Olajat nem eszi, benzint is csak amikor nehéz az ember lába, nem nyikorog sehol, nem zörög, futómű nagyon jo konstrukció, elöl toronymerevítő meg alul hátul mindenütt tele vasakkal, szerpentinre termett magyar utakat viszont nem szereti. Sportos merev az egész kaszni, de nem az a szétrázós típus, pont mindenből amennyi kell.

"Szervízbe" csak azért volt, mert megelőzésből, konkrétan elromlani nem romlott el. Extrák nincsenek benne, állítható kormány ami bőr és az ülés amit ide lehetne sorolni, de legalább nem 1200kiló a sok elektronika miatt.
Ami még javítandó, az a külső, az nem tökéletes, de hát mi az. Rohadni nem rohad sehol, bár ez nem természetes, ilyen korba már a többiek nagyja elporlad, ha rendszeresen használják télen nyáron, és szeretik tuningolni a tulajok, amivel jól elrondítják mindet a végén, ezért nehéz ép példányt találni. Alkatrész az drága hozzá (gyári) de ritkán kell nagyon bmit is cserélni (kopkop)

Sose vennék mást és nem is cserélném le, a Corolla örök, de legalábbis japán!

Hibalista

- 15év állás után kipufogó rendszer csere, lengéscsillapítók, akku mer az nemvolt benne, folyadékok ami kötelező..

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szakértő :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 37500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla 1.8D Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1983 (1983 - 1987)

További ítéletek (35 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)