A legmegbízhatóbbat is el tudjuk itthon rontani
Szöveges ítélet
Nagy a család ezért vettem 7 személyes autót. Dizelpárti vagyok még akkor is ha keveset megyek vele évente. Előtte tdi passátom volt 90le. A motor teljesítménye nem tul dinamikus bár nagy a kaszni, és a tömeg. A motor nagyon hangos de ezen kívül semmi baja. Futómű rendben mint minden más. Kényelmes űlések elég hely mindenhol. Az extrákkal nem bánnak bőkezűen az árát figyelembe véve. A LÉNYEG AMIT MEGOSZTANÉK MINDENKIVEL... Budapesten a 18. keületi autóclubban tankoltam bele mint késöbb kiderült vizes gázolajat, de ezzel kezdődött a kálváriám. Egyszer csak előzés közben a motor nem gyorsított tvább,és alapjáratba ketyeget tovább. Kigyulladt 1 piros figyelmeztető jel ami a motort szinbolizálja. Mint késöbb kiderült a computer tiltotta le a motort és csak alapjáraton lehetett vele közlekedni. Ha igy jár valaki kapcsolja ki a motort és 3 perc mulva inditsa ujra és működni fog. Bár ha intenzíven gyorsít ujra jön a hiba. Az érdekesség hogy a szervizeknek fogalma sem volt arrol mi a hiba. Hibakod kiolvasó ide vagy oda. 6 hibaforrási lehetőséget állapítottak meg de szűkiteni a kört csak úgy tudtak volna ha cserélgetik az alkatrészeket, a legolcsóbbtól a leg drágábbig, ami a turbó és a computer, és mindet meg kellet volna külön külön fizetni, még akkor is ha nem az volt a rossz. Erre beintettem, még mit nem. Minden marad amig az autó meg nem áll és akkor kiderül mi a rossz. Ez a 11. kerületben volt. Monoron sem gondoltak az üzemanyagra. Aztán egyszer csak elmúlt a gond. Szuper jó gázolajat etettem az autóval mert azt gondoltam,hogy amit beletettem üzemanyag adalékot az okozta a hibát. De nem. Ismét tankoltam az említett kúton de csak 15 litert tudtak belepréselni a tankba. Szerencsémre mert éppen hosszú útra mentem. Ujra jelentkezett a hiba. mivel az nap 1000 kilométert autóztam és viszonylag gyorsan ki tudtam járni a vacak gázolajat a 2. tankolásnál ismét elmúlt a hiba. Így jöttem rá mi is volt a gondom. Azóta is hiba nélkül működik minden, kivéve amihez az elsőként említett szakműhelyben hozzányultak. Ez pedig a bal hátsó ajtó centrálzára. Sérülés miadt került ide az autó 2 ajtó sérült az elsőt cserélték a hátsót javították. Szépen megcsinálták de trehányul rakták össze. pl.: riasztót fordítva kötötték be, a centrálzárat hátul nem kötötték be, ajtó prizmát nem tették fel. Bár mindenhol kedvesek udvariassak voltak de nem voltak a helyzet magaslatán. A segítőkészséggel sem voltak gondok de a tudás nem tükrözte a borsos árakat. Remélem tovább is hű marad autóm a TOYOTA névhez és lessz szives nem elromlani. Az autót mindenkinek tudom ajánlani bár az üzemanyagra kissé kényes de ezzel együtt is jó választásnak bizonyult. Külön kiemelném A LÖKHÁRÍTÓK erejét és rugalmasságát. Sajna azt is sikerült megtapasztalnom mikor némi kapkodás miadt sikerült betolnom a garázsajtót a garázsba. Semmi NYOM nem maradt az auton poírozás után, figyelembe véve azt a tényt hogy a garázsajtót csk csörlő segitségével tudtuk mozdítani.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
TOYOTA MAJER, MONOR, MEG A XI. KERÜLETBEN AZ M7-ES MELLETT
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | passat | Következő autója? | még marad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |