Az Ezüst Nyíl
Szöveges ítélet
Ketten használjuk a kis drágát, ugyhogy nem is kellett nagyobb. A szempont inkább a felszereltség volt.A motor er?s, jot tesz neki a 93LE. Városban én vagyok a Félisten. Persze autopályán már 130felett érződik a magas kaszniból adodó légellenállás és a fogyasztás is drasztikusan n?. Én nem érzékeltem a kaszni dülöngélését a szélben. Tény hogy érzékenyebb a szélre, de valamiért valamit. A futómü okés, bár ami miatt legjobban haragszom a Suzukira az a hátsó felfüggesztés. MIért nem tudtak már valami modernebbet belerakni? Emiatt van az hogy kanyarban nem birja ugy a keresztbordákat és ugrál... De amugy nagyon stabil kis járgány.
A belső tér nagyon baba, b?ven el lehet benne férni, magasan ül a vezet?, igy sokat lát a forgalomból (ha figyel:)).
Tavaly 2honapos korában elindultunk vele Görögbe. 30óra és 1500km folyamatos menet, csak tankolni álltunk meg. Abszolut rendben volt minden. Amin csodálkoztam, hogy nem fájdult meg a hátam-fenekem az üléstől... Nekem ez nagyon pozitiv visszajelzés volt.
Ha nagyon belegondolok, a csomagtarto lehetne nagyobb, lehetne benne több elektronika, de azért jo hogy ilyen kicsi, ha parkolni kell. Szoval amik panaszok lennének, azok mind olyan pontokat érintenek, amitól a Wagoner Wagoner. Ha ezeken változtatnánk, akkor az már más autó lenne.
Csodát persze nem vártam, tudtam hogy mit kapok a pénzemért. Nem mondom, hogy a rokon E-merdzsójából visszaülve nem éreztem a különbséget. :)) De az nem az én stilusom...
Update 2012. május
Ha jól számolom lassan 8 évesek leszünk. Hiba nem volt eddig se, egy bal első kerékcsapágyat kellett cserélni tavaly. Most vagyunk 90ezernél, megvolt az olajcsere és a váltóban is kicseréltettem az olajat. Ha jól emlékszem valamikor 60 valahányezernél volt féktárcsa csere elől, hátul még mindig a gyári fékek vannak. Szóval eléggé eseménytelen kapcsolat, hál istennek :D. Tavaly ujra megjártuk Korfut, tetőcsomagtartóval 9 liter fölött evett :D, de most se volt semmi baj. Szereztem egy szervizcomputert, ami Androidos telefonra nyomja ki a motor computeréből az adatokat. A hosszu távú átlagfogyasztásom (long term avg.) eszerint 6,6 l/100km, ami nem rossz szerintem. Most már tudom figyelni egy összes "titkos" adatot :D.
Update 2013. augusztus
105 ezres szerviz volt most. Olajcsere, szűrők, első fékbetétek, két szij, gyújtógyertyák (Iridiumot kapott megint). Érdekes hogy a hátsó fékem még két olajcsereperiódusra jó lesz a szerelő szerint. Az élet eseménytelen, meghibásodás semmi. Tényleg nem tudok mit irni... Úgy jó, ahogy van.
Hibalista
- Semmi. -
Ide hordtam szervizbe
vegyes. Most éppen Solymár. Nagyon gondosak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Twingo | Következő autója? | Valami kicsit és erőset. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |