A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Wagon R+ (2000-2007)

Wagon R+ 1,3 VVT GS 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A barátunk... és csak megy, és megy....

Szöveges ítélet

Nem szép...Inkább érdekes. Annyira jelentéktelen, hogy gyakran észre sem veszik, és símán ráhúzzák a kormányt a "PIKUPOSOK". Tipikusan egy nagyobb dobozra hasonlít, és pont ez a jó benne. Ha napi használatra, sűrű ki-be szállásokra tervezünk: olcsó, fordulékony, könnyen letehető(értsd.parkolható) autót akarunk ne keressünk tovább!Ez az.

Nálunk napi bevetésen van télen-nyáron esőben-hóban szikrázó nyárban (ezért is választottunk fehéret) és a gyári visszahíváson (első teló csere) semmi pénztárcába kotró akció nem történt. Csak a 15ezres kötelező, és kész. Két apróság... Kb.25ezer után elkezdtek az ajtók szorulni és irgalmatlanul nyikorogni. A bal hátsó ajtózsanért ki is kellett cserélni, mert csak vállal lehetett kinyitni. A többi ajtó kapott egy kis olajzást és minden oké. Megjegyzem most 75ezernél ismét kezdik a macskazenét elöl-hátul. (Ennél nagyobb baja sose legyen) A másik, hogy vonóhoroggal vettük újonnan (nem perverzió, gyakran húzok könnyű futót), és valószínűleg feledékenységből a szervízben nem cserélték ki a féklámpa biztosítékát 25A-re. Ebből eredően egy vontatás alkalmával az utánfutó felkötése után az autót nem lehetett elindítani és az immobilizer visszajelzője villogott. Az asistance telefon végén a szerelő két percben elmondta (első kérdése:vontat?), hogy a bizti ment ki, és amiért nincs féklámpám nem engedi az elektronika elindítani a motort. Saját magam 1 perc alatt elhárítottam a hibát, és már mehettem is. Először arra gondoltam, röhej milyen bosszantó apróság... másodszor pedig - jó két héttel később - mikor majdnem letoltam egy öregecske keletit nem működő féklámpája miatt:milyen bölcs volt aki így döntött. Ha nem működik a féklámpád semmi keresni valód a forgalomban!

Ha ezeket leszámítom az eltelt két és fél évben mindíg odaértünk és akkorra amikorra terveztük akárhová. Jó,jó a tavalyi 30cm-es hóátfúváson nem, de ezen kívül mindíg. A fogyasztása szerintem nagyon korrekt, bár inkább 20-30 km-es sprinteken használjuk általában 90-150km/h-ig, nem dugóban araszolva. A végsebessége 180, de ez az autó nem erről szól. A fékei határozottan jók ősztől-tavaszig az ABS fontos útitársunk. Téli gumi nélkül életveszélyes dolgokat művel havas úton, NE spóroljunk a gumin, megtérül az ép kasztnin, és idegrendszeren. A fűtése ventillátorral kettes fokozaton városban is elég, ha nagyon hideg van max. a hármas, mert a teljes fordulaton ordít és úgy fúj mint az orkán. Nyáron a légkondi (abszolút manuális ) pedig talán túl jól is hűt, hosszabb úton az alap fokozat is bőven elég-kánikulában is. A rövid tengelytáv miatt kissé pattogós nem véletlen a nagy fejtér. Ajánlatos először nem padlóval belemenni pl. a körforgalomba, mert érhet meglepetés... Nem borul olyan könnyen mint sokan gondolják, viszont rutinos sofőrt kíván a három keréken kanyarodás hogy ne legyen belőle újsághír. A csomagtartója nem nagy de kis gyakorlással nagyon jól kihasználható, sok minden kacat eltűnik benne az üléseket lehajtva pedig a komplett gardrób.

100ezer körül esedékes, az összes kerékcsapágy cseréje, mert zsigulikat megszégyenítő elviselhetelen csapágyzaj hallatszik minden irányból.
Ha figyelembe vesszük, hogy ez mennyi km után vált esedékessé, talán megbocsájtható "apróság".

Ha valakit nem zavar az, hogy ez "csak egy suzuki" és szereti a megbízható olcsó masinákat, ne habozzon. 1.3-as VVT alatt viszont ne adja, mert ugyan annyi benzint iszik az 1.0 is - csak az egyliteressel keserves szembeszélben menni. (Ha előzni is szeretne, pedig nem kérdés a motor választás) Sajnos már nem gyártják, pedig néhány év múlva lecseréltük volna egy ugyan ilyenre iskolába, vásárolni járni. Pont erre készült és pont erre való. Olcsó és jó.

És igenis a MI AUTÓNK!

Mára 2008.12.31. bele gördült a 150000. km is, és kijelenthetem még most sincs semmi említésre méltó esemény. A nyári gumi garnitúrát már tavaszra cserélni kell, egyébként most sincs semmi költség. A műszaki vizsgára egy alsó-felső-motortér mosás után simán begördülve hibátlanul teljesített (KPM vizsga nem ilyen zsebbe 10rugós), és ennyi.

Kétszáznál folytatom....

Nos, nem kétszáz, kicsit több, de azóta sincs semmi baja.
160ezernél a műszakin semmit nem találtak, pecsét, matrica újabb két év.
180ezernél féktárcsa+betét csere elől 210ezernél gyertya csere és ennyi.
Tavasszal újabb műszaki esedékes, átnézettem, egyelőre úgy tűnik semmit nem kell cserélni, még mindig!
Most mondja valaki, hogy nem jó napi szaladgáló autó a Suzuki!?
Évi 25-30ezer megy bele, tehát nem lett azóta sem vasárnapi autó belőle... :-)

Aki fanyalog, az vegye a csili-vili szervizből ki- szervizbe el autókat...

Háromszáznál folytatom...

Hibalista

- ajtó zsanér hátul - középkonzolban egyik izzó - féklámpa biztosíték - kerékcsapágyak elöl-hátul - helyzetjelző izzók évente -

Ide hordtam szervizbe

Blaskovics, Győr

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 210000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf II. Következő autója? amíg megy, ez marad!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Wagon R+ 2000 (2000 - 2007)

További ítéletek (322 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)