Irány a vadon!
Szöveges ítélet
Sokat gondolkoztam hogy ha egy szigeten elek ahol raadasul tobb ezer meter magas hegyek is vannak milyen megbizhato es nem tul draga autot kellene vennem. Mivel imadok kirandulni meg termeszetet felfedezni a Suzuki Escudo Prince-re esett a valasztasom, mint kesobb kiderult helyesen. Ezuton is koszonet azonak akik itt a Nepiteletben irtak rola. Pont egy millio forint volt
automata valtolval legkondival elektromos tukrokkel meg ablakemelovel. Szerencsere keveset hasznaltak es csak ket hiba jott elo habar most a klimakompresszor csapagyabol fura hangok jonnek es a szervobol folyamatosan de minimalisan szivarog az olaj. Kormany jo fogasu, ules kenyelmes szoval jo uton nagyon komfortos. Viszont mar kis uthibakat is azonnal megerez az ember a futomu miatt, pedig az csavarrugos szoval ezt nem ertem most sem. A fekek nekem nagyon jok, a motor szereny teljesitmenyet az automata valto tovabb terheli szal olyan ladas gyorsulasa van, magyaran lassu. Az utaster amugy eleg hangos 60 felett, szerencsere az itteni szokasok miatt nem is lehet tobbel menni. Varosban csorogni meg leparkolni szeret a legjobban mert kicsi, terepre erve viszont a szereny totymorgobol atalakul es brutalisan jo terepjaro lesz belole pedig ugy tudom, hogy differencial-zar sincs benne, minek az egyebkent? haha
Szoval jo az osszkerekhajtasi rendszere van felezo is es a tengelytav is rovid plusz konnyu a kocsi. Mindezek eredmenye hogy ahova akarok oda megyek vele, irok peldat, ja amugy Taiwanon elek, szoval mentem vele hegynek fel egy keskeny betonuton es hegy egyre csak meredekebb lett, a vegen mar a hatso kerekek kaparva forogtak a kocsi meg allt, szoval a feket benyomtam kivettem ursebe beraktam negykerekhajtasba vissza D-be es azonnal szonelkul elindult felfele igy folytathattam az utamat, meguszva par kilometer szerpentinen valo tolatast.
De a tengerparton is remekelt sikeresen atkelt a vedogaton rengetegszer es vidaman hasitott a hihetetlenul suppedos homokban ami jol veszi ki magat ha a kiszemelt lany az ember mellett ul egy holdfenyes ejszakan. De azt is jo tudni hogy igaz az amit itt olvastam miszerint erzekeny a gyari gyujtas a vizre es hajlamos par perce megadni magat ha vizben csapatunk sokaig. Ez csak par pelda mert szinte minden nap jarok a dzsungelbe vagy a banan ultetvenyre egy kis adrenalin adagert es idaig sosem hagyott cserben sot sokszor sajnaltam is hogy enyire kinzom. Szoval mindenfajta korulmenyek kozott derekasan helyt allt kiveve a havazast mert az itt nincs.
Egy ev hasznalat utan szerintem a legnagyobb elonye terepen a kis tengelytav es a rovid tulnyulasok, mindig befertem vele mindenhova, oda is. haha
Varosban meg az automata valto jon jol nagyon, de persze itt szinte minden autonak az van. Parkolni is konnyu vele kicsi az auto magasan ul az ember szoval jol belatni. Tankolni 92!-est kell bele, fogyaszasa atlagban kb 11 liter legkondi hasznalattal de az itteni benzinarak miatt 130Ft/l !!!! tok mindegy.
Magyarorszagon csak annak ajanlom akit nem zavar a allando zotykolodes az uthibakon, mert erre valoszinuleg Japanban nem gondoltak, ezen kivul szerintem nagyon kiforrott konstrukcio es jo auto. Irany a vadon!
Hibalista
- gaz-bowden!, levegomennyiseg mero
Ide hordtam szervizbe
hat ezt nehez ide leirni kinaiul
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |