A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2010)

Swift 1,2 GLX AC 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Hé' te fiú, ez az új swift?

Szöveges ítélet

Először is kezdjük ott, hogy az autót egy akció keretében vettem Március elején, ami még ha jól tudom mindig él, 3,200,000 forintért meg lehet kapni a Suzuki Swift GLX modellt,( a felszereltségét nem sorolom fel, azt majd mindenki megnézi magának) ami teljes mértékbe megéri az árát.

Ez előtt is használtam egy 2007-es 1.5 GS modellt, ami nagyon jó tartós autó, semmi baja nem volt amíg nálam volt, csak sokat használtam, ezért is döntöttem az új modell vásárlása mellett...
Az 1.5 nálam elég sokat fogyasztott tartós 150-160 nál 9-10 liter között evett, városba meg intenzív kigyorsításokkal ugyanennyit..
Na de most szóljon a cikk az új modellről, hisz ezért kattintottak erre a "tesztre".

Ugye megvettem az autót, (első új autó amit szalonból veszek), hát megéri, leírhatatlan érzés, kaptam sütit, kávét, nagyon rendesek voltak...
...Eljött a perc, mehettem ki átvenni az autót...
Beleülök, körülvesz az új autó ILLATA, áttapogatom a műszerfalat, átsimítom az üléseket, és beindítottam.
Amit alig hittem el, olyan halkan jár.
Nagyon óvatosan hazavittem, 2 ezer fölé nem forgattam, bemutattam a családomnak, ebbe a szép párducfekete metál mindenkinek tetszett...

Az autó alkatrészeinek minősége jócskán meghaladja az előző modellét.
A műszerfal anyaga, a kormány(bőr) fogása, egyszerűen jó érzés tapogatni.
Na erre már nem mondhatja senki azt, hogy ócska műanyagokkal van a műszerfal megépítve...
A külső-belső dizájn nekem nagyon tetszik,örülök, hogy a külsőn nem változtattak sokat, viszont a belseje, az nagyon jól sikerült, ha az ember ránéz jó érzés önti el a szép műszerfal látványától.
A futómű hangolása lágyabb (kényelmesebb, és ezt nem negatívumként írom) az előző szériához képest, de még mindig elég agilis jószág.
A tengelytáv is nőtt pár centit, ez jó hatással van a kormányozhatóságra, mindig íven marad, ez az szériában is kapható ESP-nek is köszönhető. (előző modellbe nem volt.)

Motorja tökéletes, aki ért hozzá, az tudja hogyan működik, és itt nem a felépítésére gondolok.
Ugye volt itt egy teszt róla a TotalCaron, és Winkler anyukája szerint ez gyengébb az előző modellhez képest.
Nem kételkedem, mert alacsony fordulaton tényleg az.
Mivel manapság elsődleges szempont lett a fogyasztás, és az emisszió, a mérnökök ezt ügyesen megoldották, mégpedig úgy, hogy a maximális lóerőt és nyomatékot magasabb fordulaton adja le.
Így városi cirkálásoknál, és autóúton is sokkal kevesebbet fogyaszt.
Cserébe a kompressziót megnövelték, ennek köszönhetően is nyertek pár lóerőt, ami nagyon is érezhető, csak sajnos nem mindenki fogja 6 ezerig elforgatni az autót...

Fogyasztása jó, átlagba az első 100 km-en városi használat során 6,3 litert mértem, ami szerintem elég jó, bár akkor még tojás volt a gázpedál alatt.. :)
Tartós 90-es tempónál akár 4,3 liter is lehet.

És nem szabad azt se elfeledni, hogy ezt téli gumikkal, és bejáratós motorral mért értékek.
A benzin minőségére érdemes odafigyelni, megérzi a vizezett benzint, érezhető fogyasztásnövekedést okoz...

Az olajat azért cseréltem ilyen hamar, mert aluminium forgácsok voltak benne,de ez természetes egy vadiúj blokknál..
Azóta már ez a jelenség nem tapasztalható.

Remélem hasznos volt a cikkem, majd folyamatosan frissítve lesz, mert nem tudok többet írni róla ennyi km alatt.




Hibalista

- Szerencsére még semmi, de ha ennyi idő alatt elromolna, vissza is vinném.. :)
-
- Javítási lista (eddig): -olajcsere, amit én végeztem el otthon rajta

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szerelem, és fogom is szerelni, az előzőt se vittem soha szervizbe.
Van egy javítási könyvem, hogy mit mikor kell cserélni, és az be is lesz tartva.
Ezért nem is nagyon tudtam osztályozni a Suzuki szervizt, de biztos jó, csak minek vigyem el, ha én is értek hozzá...
Adok magamnak egy nagyképű 8-ast :D

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1443
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Swift 1.5 GS Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2010 (2010)

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)