A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift GLX AC CD 

Az ítélet értékelése
4,2(9 db)

Megbízható,szerethető kisautó.

Szöveges ítélet

Egy alap extrás,első szériás gömbölyű Swiftet cseréltem be erre a narancs színű közepesen felszerelt példányra,nem azért pont erre mert ez tetszett,hanem mert ez volt készleten,a fő szempont a gazdaságosság,és a megbízhatóság volt,és ennek a két kívánalomnak maradéktalanul eleget is tett...
Az elmúlt nyolc év/101000 km alatt semmiféle meghibásodás nem történt,rendkívüli eseményként egy szélvédő törés volt,(14500.- szereléssel együtt),90 ezernél féktárcsákat/betéteket cseréltem,mert zavart a betétek nyikorgása,(Textar,a két tárcsa+betétekkel együtt 20000.-,beszerelés után a nyekergés megszűnt),százezernél hosszbordás szíj csere,(kemény 2500.- forintért),ezeken kívül a kötelező olajcserék 15 ezrenként,a nyolc év alatt egy garnitúra nyári gumi,és ennyi a sztori...
Akinek nincs sok pénze,annak ez az autója,vehettem volna az újkori árából egy tíz éves hetes BMW-t,(más kérdés hogy már hetvenhétszer eladtam volna,mert a bimmerhez egy féktárcsa kerül annyiba amit erre 8 év alatt összesen költöttem),de a fenntartási költségei alapján ez a kocsi az átlag magyar,megfizethető,és ami a legfontosabb,fenntartható kisautója,nyilván van sokkal jobb,sokkal szebb,de a családi költségvetést ez terheli meg a legkevésbé...
Pár szóban a kocsiról:
Szigorúan két személynek ideális,elől a hely több mint elég,a vállak nem érnek össze,a lábtér elegendő,az ülések átlagosan kényelmesek,oldaltartásuk szinte semennyi.
Hátul gyerekeknek épp hogy elég a hely,a lábtér kevés,(igazából nincs is),a ki-beszállás problémás,a fejtámlák idétlen formájúak,és belülről nehezen állíthatóak.
A csomagtér jelzés értékű,két felnőtt hétvégi cuccai elférnek,de két gyerekkel,meg a cuccaikkal kvázi lehetetlen elindulni.
Pakolóhely,kacattartó alig van,a kesztyűtartó kicsi,a térképzseb még kisebb,a pohártartó szar helyen van,és kicsi.
Az egyhármas benzinest pörgetni kell,3000 alatt nem csinál semmit,3500-nál megjön a kraft,innentől meglepő vehemenciával viszi az egytonnás bódét,kanyarban élvezet neki nyomni,a gyárilag felrakott 195/55/15-ös gumikkal lesöpörhetetlen,jól tartja az ívet,barátságos,hülyebiztos a vas.
Háromezres fordulatnál a sebesség 110 körül van,a hangja meglepően kicsi,pedig nincs agyon szigetelve a kaszni,130 felett megjön a hang a tükrök felől,és a fogyasztás is meredeken ível felfelé.
A fékek jók,és jól adagolhatóak.
A fogyasztása elég érdekesen alakult,kb 10-20 ezerig simán benyalta a 7 litert,aztán elvolt 6.5-el,kb ötven,hatvanezer óta nagyjából 6 litereket evett,kevés klímával,anélkül beérte 5.8-al is,télen minimum plusz fél litereket kért.
Igazából aki a fogyasztása miatt venné,annak nem ajánlom,annak az egyhármas DDIS való.
Az egyetlen komolyabb bajom a kocsival a párásodás volt,esős időben állandóan mennie kellett a klímának,ha ki akartam látni az ablakokon.
Ettől függetlenül,lényegében elégedett voltam a géppel,leginkább azért mert amíg a kollégáim sokkal nívósabb,és drágább kocsijai rendre lerohadtak,meghibásodtak,vagyonokat emésztett fel a fenntartásuk,én szimplán csak vezettem,tankoltam,és nem volt kérdéses hogy ez az "unalom" éveken át kitart,ha megfelelően gondozom,megadom neki ami kell,és nem gyilkolom.
Nem mellesleg amikor mennie kellett,(mert a két gyerekkel tényleg használhatatlan szegény) pillanatok alatt (és jó áron) eladtam,hiába van belőle tengernyi a Használtautón.

Hibalista

- Semmi hiba,amit cseréltem az nem a kocsi meghibásodása miatt történt,hanem kopó alkatrészek voltak,illetve a szélvédő,amit egy kavics intézett el.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Benkő Kistarcsa,korrekt,megbízható társaság volt.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Garancia idő után én magam szervizeltem.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (5) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 101000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift Következő autója? Vitara
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (783 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)