A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (2005-2010)

Swift 1.3 GS AC/MP3 FULL 

Az ítélet értékelése
1,0(4 db)

A pozitív csalódások fekete megtestesítője

Szöveges ítélet

Így, közel az ezerhez, rosszat nem igen tudok mondani, de elég gáz lenne, ha tudnék, há´ csak új szekér.
De ami mondjuk valóban gáz, azaz, hogy könnyen karcolódik, mind kívül, mind belül, de ez nem AZ a kategória.
A csomagtartó, sokak által nehezményezett nagysága engem nem frusztrál. Egy gyermekes apuka vagyok, ráadásul klímás cégnél dolgozom, úgyhogy a tapasztalat: befér a babakocsi - jó hír; befér két komplett klíma, kültéri, beltéri együtt, s nem a 2 kW-os nagyságúak, mellettük még a gyerekülés is, na meg én. Ennyi fér a céges tgk. 1.5 cdi Clioba is!!! Pedig az kétüléses TGK!!! Csak jól kell pakolni...raktározási alapismeretek.
Fogyasztás: az első beindítás után 19 lityóval kezdtük, mely rohamosan zuhant, úgy 8.5-ig.../kedves első új autó tulajdonosok, minden új autó a bejáratás alatt többet fogyaszt, míg be nem áll/
Most a közel 1000 km. után úgy néz ki kezd beállni, most 6.7-et eszik, CSAK VÁROSBAN, DUGÓKKAL!!!
Ja és most tél van, ilyenkor ugye alapból többet eszik egy szekér.
Vezetési stílusom Montoya, s streetracing, nem törödőm más autós idegeivel, s testi, illetve autójának épségével, - nem szép tudom, de nincs pénzem versenyezni, így az utakon kell kiélnem magam, meg a PS2-ön - tehát nyomni fogom neki, ha már nem lesz bejáratós, akkor tudok majd a frankó fogyasztásról írni, addig marad a kalapos skodás, belső sávban 50-el tötyörgős győkér-style. Na azért mondjuk annyira ez nem fedi a valóságot, mert nem tötyörgök vele, mondjuk, hogy dinamikusan vezetgetem már most, cikázok és lightosan gyorsulok, de így sem megy feljebb a fogyasztás jelző, max. egy tizedet, de azt utána vissza is vonja.
A kanyarokat hibátlanul veszi, nem csúszkál ide-oda, marha jó futóműve van.
Sztem a fék is jó, mondjuk, mindenféleképpen érdemes minél elöbb egy új másmilyen keménységű pl. textar fékbetétet belevágni, mert a gyári olyan buzi kemény, hogy megeszi a féktárcsát is 20-25.000 km. alatt.
Az én Szuzim a kapható legnagyobb felszereltséggel rendelkezik, tehát FULL s nekem személy szerint nem is kell több egy autóba, a kezelőszervek nagyon finoman működnek és jó helyen vannak, ami nagyon fontos. A váltó és a kuplung nem kemény, röviden és pontosan kapcsolható...az elindulással vannak problémák, pedig nem vagyok nyomi sofőr, de napi 1x átlagban lefulladok vele, mert nem jön át semmi rezgés a motorból, se hang, nagyon el van találva, már túlságosan is. Túl csöndes, de ezt megoldjuk/sport-kipufogó/ és túl vibráció/rezgés mentes ...ezt nem akarom megoldani, én űltem már nem egy Merciben, meg magas kategóriás autóban, s azokban lehet ezt a csendet, illetve rezgés mentességet tapasztalni.
Az ülések, sztem nem kényelmetlenek, de én ezen a téren igénytelen vagyok, nem házimozizni akarok otthon a bőrfotelben, hanem csapatni neki az úton. meg eljutni A pontból B pontba.
A kulcs nélküli nyítás, s indítás zsír, csak a nyítással vannak néha problémák, hogy mit hányszor s miként nyomjak, de ez saját madárság.
A gyári zene nekem, majdnem elegendő, de én green-fülü vagyok, nem vágyom 3 milkás konfigurációra...majd a hangszórókat cserélem, ha lesz rá keret, de most még nem, előszőr direkt szűrő, sport kipufogó, s chiptuning, aztán a zene, meg a külső.
Szerencsére a kárpit hiányával, illetve a belső design-al nem állok hadilábon, annyira jól néz ki, hogy nekem tessen´, pl. azt, hogy nincs benne szövetkárpit sehol, fel sem tünt, csak a népítéleteket olvasgatva vágtam le. Ezen a téren is igénytelen vagyok.
Amúgy sztem sokkal jobban megy/húz, mint egy KIA CeeD 1.4 i, Opel Corsa D 1.3 Enjoy /ezek voltak a másik koncepció autók/, bár a CeeD-el vetekedik.
A külseje, sztem nagyon el lett találva, halál jól néz ki csak mindenkinek ilyenja van, ez a gáz, boldog-boldogtalannak. De ezért kell egyedivé tenni, ha van rá pénzed. Ha nincs, akkor úgy kell közlekedni, hogy megjegyezzék a rendszámot :)
Összességében ennyi pénzért egy hibátlan autót kapsz /mi 2.7-ért vettük/, s ha úgy állsz hozzá, mint én, hogy "...jaj, neee, suzukit?...", akkor nap, mint nap kellemesen fogsz csalódni. Én már kezdem nagyon megszeretni, zsír kis szekér.
Ja amúgy fekete.
Majd még írok róla ha egy kicsit többet használtam már.

Hibalista

- Semmi!, még jó, hisz 3 hetes az autó, de sztem nem is fog.

Ide hordtam szervizbe

Most megy jövőhéten a Tafákhoz, mindenki ide hordja a családból a Szuzit, az ő véleményükre alapozva jó szervíz, be lehet menni, nézni mit raknak bele, s, hogy belerakják-e, meg lehet várni, s olcsók.
Tehát a család miatt az osztályzat 10-es.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 975
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Clio 1.5 dci 68 Le Következő autója? japán, az tuti, pl. egy corolla, pénz kérdése.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (783 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)