A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1,3-as táltos

Szöveges ítélet

Nos,
még nem régóta nyúzom a gépegységet,de azért kialakult egy bizonyos kép vele kapcsolatban.
El?ször is elsirom magamat,ha belegondolok mennyit adtam ki érte anno.Igaz extraként a klimát és metálfényt sem sajnáltam t?le,de a végösszeg akkor is elborzaszt.Sebaj.Akkor sem bántam meg.
Ami a kényelmet illeti...suzuki.Nem rossz,de lehetne sokkal-sokkal jobb.Nagyobb kanyarokban rendesen kell kapaszkodnom, hogy a székben maradjak.Bels? kivitelezés szempontjából a középs? konzol nagyon tetszik és ezen véleményemen osztoznak más autótulajdonosok is akik láttak már Ignist.Szó se róla a m?anyagokat igényesebben is megcsinálhatták volna,dehát ez van.
Teljesitmény szempontjából nagyon meg vagyok vele elégedve.Amint a mutató eléri a 3500-at,beindulnak a rakéták(mondom én ezt elfogultan egy 1,3-as motornál:) Ennél nagyobb teljesitményre nincs is szüksége szerintem egy átlag autóvezet?nek.
Ami a vezetési élményt illeti,kissé furcsa volt megszokni a billegést a kanyarokban ill el?zésekben.A futóm? baromi kemény,minden apró gödröt érezni lehet benne.Persze én inkább sportosnak mondanám a dolgot:)Az azért kár, hogy bármilyen kavics vagy egyéb felver?dés baromira meghallatszik.Még most is sokszor hátranézek, hogy be van-e csukva az ajtó,ha es?ben vezetek.
Összességében nem bántam meg, hogy Ignist vettem, ha most kellene döntenem, megint ugyanez lenne a választásom(f?leg ennyivel olcsóbban)

Hibalista

- Hátsó ablakmosó csöve eltörött.Keszty?tartót cserélni kellett,mert nagyon zörgött.Természetesen egy fillérembe nem került.

Ide hordtam szervizbe

Helyi Suzuki márkaszerviz.
Motorolajcsere beazonosithatatlan m?anyagflaskából,fékoljacsere el?re megbontott dobozból...nem vagyok egy kukacoskodó fajta, úgyhogy inkább nem kérdeztem utána.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Punto Következő autója? Suzuki
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)