A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Xt (1984-1990)

Xt 4WD Turbo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Űrhajó

Szöveges ítélet

Majd´ 1 éve vettem, 15 év németországi használat és kb. 5 évi állás után. Ehhez képest olajok és szűrők cseréje után fél évet használtam, nemrég is csak a futóműhöz és a fékekhez kellett hozzányúlni. Belseje olyan mintha most jött volna a gyárból, a szabályozható légrugózása is működik.

Ennek ellenére értelmes ember ilyen autót nem vesz, pláne nem regadózza le és helyezteti forgalomba. Semmilyen logikus indok nem hozható fel mellette, nem véletlenül bukott akkorát Európában a típus, alig 1000-t adtak el. Az autó különlegessége viszont mindenért kárpótol. Már ha kellően elmebeteg vagy. A hatalmas napfénytetőt kivéve szinte cabrioban érzi magát az ember, a boxermotor duruzsolása 20 év után is gyönyörű, belülről semmihez nem hasonlítható. Nem túl erős, de a turbo miatt jól adja elő.

Az egyetlen ám súlyos problémája a 80-as évek Japán típusainak megfelelő: határozottan és elvi alapon rohad. A bonyolult elektronika és gépészet miatt nehezen veszi rá magát az ember a komplett felújításra, de előbb-utóbb muszáj lesz.

Alkatrész szempontból elég problémás a helyzet, egyszerű, kopó alkatrészek még akadnak, de a speciális alkatrészek, karosszérialemek csak világvégi bontóból, tyúkól mellől, ebayről, amerikai fórumokról, vagy sehonnan sem szerezhetők be. Vagy a gyári subaru, aranyáron - ha még maradt valahol (1 db gyári légrugó pl. 136 000Ft).

Hibalista

- 2008 május - Minden olaj és szűrő csere, fékbeállítás, alkatrészek zsírzása (60 000Ft) - - 2008 július - Karosszériamunka, sárvédőívek, küszöbök, kézzel hajlítva (200 000Ft) - - 2009 február - Hátsó légrugó (1 pár ebayről 110 000Ft) - Első féltengelycsuklók, csapágyak, stb. (Futómű felújítás, légrugócsere, első-hátsó fékfelújítás 88 000Ft) - Ködlámpa szétrohadt, elporladtak a hangszórók (30 000Ft) - - 2009 június - Túltárolt betétek újboli cseréje, felszabályozás, motoron apróbb olajfolyás megszűntetése (25 000Ft)

Ide hordtam szervizbe

Szendrői Árpád Kiváló Subaru szakember, néha hetekig nem ér rá, van hogy apró hülyeségekkel nem hajlandó foglalkozni, de ha valamit elvállal, akkor lelkiismeretesen, pontosan dolgozik és nem húzza feleslegesen az időt.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Mészáros u.-i műhely Fiatal lelkes srácok, 2 XT is jár oda, olcsók, szeretik amit csinálnak, és eddig pozitívak a tapasztalatok.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1987
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 109000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Fiesta Következő autója? Ez marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Xt 1984

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)