A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Subaru » Legacy (1989-1994)

Legacy 1,8 GT 

Az ítélet értékelése
1,8(4 db)

Egy igazi sas az utakon

Szöveges ítélet

Valaki egyszer azt mondta, itt egy Subaru vedd meg.
Az autószerelő barátom először csak a márka nevét hallotta tőlem és azt mondta "Subaru, nehogy megvedd, mert a gatyád is rá megy, drága az alkatrész és csak gyárit lehet bele építeni". Amikor meglátta és kipróbálta, azt mondta "vedd meg és lesz egy unalmas autód, mert szinte soha nem kell szervízbe vinni".
Valóban így lett. A gömbcsuklókon és kuplungtárcsán kívül eddig semmit nem kellett kicserélni, de hát az útjaink és a városi forgalom, még a legjobb autókat is kikezdik. Mindössze olaj- és szűrőcserét kell végezni a megadott km-ek után, illetve az ápolási, karbantartási ajánlásokat érdemes betartani.
Az igaz, hogy az alkatrész nem olcsó, de a gyárinak az az előnye, hogy kiváló minőségű és hosszú élettartamú. Jó hogy levédte a gyár, így gányolt alkatrész nem kerülhet bele.

Az autó az egyenletes hosszabb utakat - akár hegyvidéken is - kedveli és a 120-130 km/h közötti utazó sebességet szereti, de a lassúbb, 90-es tempót is jól elviseli.
Többnyire városban (Bp.) közlekedem vele (munkaeszköz is) és megtett 550-600 km után tankolok 44-47 L 95-öst.
Időnként ki kell kormozni a katalizátort, ezért néha felmegyünk a 220-230 km/h -ig is, de csak rövid időre. A hosszú távú vadulás nem javasolt, mert kialakul a csőlátás és ekkora sebességnél az Isten se állítja meg, ha valami, vagy valaki hirtelen elé kerülne. Meg aztán ekkor sokat is iszik. Azonban ilyen sebességnél sem ráz, vagy zajong különösebben és elég stabil.
A boxer motor jól birja a strapát.

Tavasszal és ősszel, hosszú kirándulást tettünk É-ÉK-Magyarországon. Volt benne autóút, főút, lakott területen való közlekedés és többször hegyek.
Ekkor meglepő módon 700 km-n tankoltam 47 L-t. Fantasztikus volt. Először nem akartam elhinni, de ez van. Az azonban tény, hogy nem kell vele sportosan indulni és vezetni. Ez a kategória már nem a "jön-megy", hanem az "érkezik-vonul".
Hozzá kell tenni, hogy nem összkerék meghajtású, hanem front.
Szóval rosszat nem nagyon lehet mondani róla, nekem ezek a tapasztalataim.
Megbízható, eddig még nem hagyott cserben.

Hibalista

- gömbcsuklók, kb. 60000 km-nél kezdtek hangoskodni és cserélni kellett (úgy 20-25000ft/db), napfénytető a gumiszigetelés mellett, jelentős mennyiségű esőben beázik (valószínűleg elöregedett).

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Lada 1300 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Subaru Legacy 1989

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)