A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autós népítélet / Ssangyong / Rexton (2004 - 2012)

Ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell / Évjárat Időpont Hossz Km Ítélet Ért.
Az összes ítélet egy oldalon

A Totalcar tesztjei a típusról:

  • A NASA csúnyán megszívta
    Az egyik újdonságot elárulhatom: állandó lett az összkerékhajtás. A másik sokkal komolyabb, izgalmasabb és nagyobb horderejű, úgyhogy inkább még titkolóznék egy darabig.
  • Nem rendeltetésszerű használat
    A Rexton elég gonosz terepjárós feladatokat teljesített, kaptunk egy defektet, és végül a térdig érő sárban ragadtunk, de így is ez az autó az év egyik kellemes meglepetése.
  • Luxust a főépítésvezetőnek!
    Legyünk méltányosak az építőipari kivitelezőkkel. Miért kéne az erdészek igénytelen pléhdobozával, megcsömörlött hedonisták vezeklési eszközével vagy rangban alacsonyabb drogdílerek barátnőinek szolgálati gépkocsijával járniuk? Van megoldás, ha az öltönyös-félcipős megrendelőt exkluzív körülmények között akarják terepbejáráson tájékoztatni a készültségi fokról, de momentán nem szánnak rá 15-20 millió forintot.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)