A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ssangyong » Musso (1993)

Musso 2,9 D (Merci motorral) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zöld elefánt

Szöveges ítélet

Nagyon odavoltam, érte. Az első két évben rengeteget hajtottam. Majd, 100 ezer Km után kezdtem kiábrándulni belőle. A váltója borzalmas volt. Bowden állítgatás. Egyszer Bp. -ről kifelé el is szakadt. Kombinált fogóval váltottam, a szakadt bowden végét húzkodva. 1-3-5 fokozat megvolt. Hengerfej tömítése kilyukadt egy olajfuratnál. 1. henger beszívta az olajat. 424-es gőzőst túl tudtam volna füstölni. Fogyasztás 10-11 liter. Autópályán a külső sáv az övé! 120 fölött az ember fejét szétrázza, és nagyon hangos. Viszont szakadó hóban, a Bakonyban, hó át fúvásokon úgy gázolt át, mint egy tank. Azért kellett megállni, időnként, mert kupacokat rakodott hóból a motorháztetőre, és ettől időnként nem lehetett látni. Sikerült egy kaput is bedönteni, jeges úton megcsúszva. Betonoszlopok kidőltek, vaskapun át, a kocsinak meg csak a lökhárítója repedt meg. Még fényezni sem kellett. Nem számított mennyire rakom meg, ami befért azt elszállította. 6-700 Kilós terheket és még utánfutót is.

Hibalista

- Túl gyakori az olajcsere igénye. Váltó az 1. fokozatot alig a többit is csak "darabosan" vette. Váltó bowden, problémák, szakadások. Csere 40-40.000 Ft. Váltókar hegesztése is eltört. Összkerékhajtás vákuumrendszere, gyakran meghibásodott. 10-20-30.ezrek. Terepváltóból állandóan szivárgott az olaj. Hengerfejtömítés egy olajfuratnál kilyukadt. 50.000 -es költség. Kezelőgombok háttérvilágítása gyakran tönkrement. Mindennel probléma akadt, ami nem koreai, mint a régi technológiájú MB. motor, na meg az amerikai Borg Warner váltó. Főleg ez utóbbi miatt szabadultam meg tőle.

Ide hordtam szervizbe

Márkaképviselet Veszprém

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Maszek szerelőm.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Passat Következő autója? Saab 9.5
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ssangyong Musso 1993

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)