A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Yeti (2009)

Yeti 1,8TSI 

Az ítélet értékelése
4,4(7 db)

Barátságos hegyiszörny - Szeretem

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem? Eladtam az Alfámat (156 sportwagon).Imádtam azt az autót. A kényelem netovábbja. Amikor beültem, úgy éreztem,hazaértem. A családi nagytanács (feleségem és én) úgy döntött, eljött az idő, hogy megvegyük életünk első új autóját. Hosszas keresgélés, tesztolvasgatás után megálmodtuk: Legyen összkerék meghajtású, emelt hasmagasságú, relatíve megbízható, kényelmes, jól pakolható-az egyik legfontosabb kritérium, biztonságos... A szépség a sor végére maradt, nem véletlenül. Ez egy kényes pont. A szépség nagyon relatív. Nekem tetszik, és ez a fontos. Ha kevesen maradunk ezzel így, akkor legalább nem lesz nagyon népszerű a tolvajok körében. Egy hete használjuk az autót, 1200 kilómétert tettünk rá ezidő alatt. Egy igazi értékeléshez ez még kevés, de megígérem, hogy fogom folytatni. Most még csak dícsérni tudom. Kényelemben elmarad az Alfától, bár ez várható volt. A pakolhatóság és variálhatóság viszont csúcs! Hihetelen mi mindent el tud ,,nyelni´´.
Ha valaki ilyen autóban gondolkodik, a panorámatető kötelező extra. Nagyon komoly élményt nyújt. Drága, mintha gyémántból lenne, de megéri!
Sok hobbiterepessel ellentétben városban is nagyon jól használható. Fordulékony, könnyű vele parkolni, a vastag B oszlopot leszámítva jól belátható a forgalom, a kátyúkat úgy símítja ki, mintha ott sem lettek volna.
A gyári hifi is egész elfogadható. A rádió vétele példaértékű. A katalógusban írnak arról, hogy van USB, I-Pod, 3,5-ös Jack bemenet, csak azt nem írták, hogy ezek egy spéci adapteren keresztül működnek, amiket természetesen külön-külön megveheted (nem kevés pénzért) a hivatalos márkakereskedésekben.
A biztonság kipróbálására soha ne kerüljön sor, de a sok ,,lufi´´ és az öt NCAP csillag is nagyfokú bizalomra ad okot.
A megbízhatóságról kicsit később. Először gyűjtögetünk az üzemanyagra, hogy szaporodjanak a megtett kilóméterek. A fogyasztás ugyanis egy fájó pont az amúgy kerek történetben. Az 1,9 literes traktormotoros Alfa 4,5-6,5 literes fogyasztása után a 8-10 liter sok, ráadásul a drágábbikból. Most vettem egy nagyobb fogyasztású verdát, amikor a benzinárak a történelmi csúcsra törnek. Sőt, túlszárnyalják azt. Ez a teher viszont édes teher- tudjátok, ezzel nyugtatom magam! Kissebb-nagyobb sikerrel. :-)
Ez az autó mindenkiben kelt valamilyen érzelmet. Én megszerettem.

Eltelt egy kis idő. Próbálgattuk, tesztelgettük. Jó! Kicsivel több mint egy hónap alatt 3000 kilómétert tettünk meg együtt. A fogyasztás 8,6 liter körül állapodott meg. Elég sokat használjuk városban, így ez az érték nem is rossz.
Gázolajos motorral szerelt autókat megszégyenítően alacsony fordulaton dolgozik a motor.1800-as fordulatnál már a kijelzőn figyelmeztet, hogy mehet a következő fokozat. Hihetelen, de működik. Felvált az ember, a fordulat visszaesik 1200-ra, és gyorsul tovább. Ha más mondaná, pofonröhögném.
A kényelem terén egy apró észrevétel. A könyöktámasz túl rövid vagy túl hátra tették, de tényleg csak a könyökét tartja a polgárnak. Az Alfában ez jobb volt. Apróság, de bosszantó.

Kipróbáltuk olyan terepen, ahová épeszű ember csak erdei traktorral merészkedne. Húúúúúúúúúú! Emberek! Nagyon ott van a szeren. Eleinte nagyon tele volt a gatyám, de belejöttem, mint kiskutya az ugatásba. Amit az utcai gumik engednek, azt kipróbáltuk. Sőt! Sok mindent olvastam a tesztekben a terepjáróképességéről, de ezt azért nem gondoltam volna. Amikor úgy éreztem nincs tovább, csak ment és ment. Imádom! Nem lehetett levakarni a vigyort a képemről... Kár hogy a képek nem adják vissza, valójában milyen is a terep!

Na BUMM! Egy év után megérkezett az első hiba. Az elektronika viccelődik velem. Nem nevettem. A központizár nem nyitott, irányjelzők-, ablaktörlők-, ablakemelők-, műszerfal megvilágítás néma csendben pihentek. A szervíz gyors volt (garanciális).Hétfő reggel bevittem, kedden délben hívtak, hogy mehetek érte. Remélem ezzel vége a hibasornak.

Hibalista

- Valami kis elektromos kapcsoló. Állítólag filléres dolog. Nem tudom, nem fizettem érte.

Ide hordtam szervizbe

Autotechnika Dunaszerdahely Szlovákia

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Alfa Romeo 156 Sportvagon 1,9JTD Következő autója? Subaru Forester
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Yeti 2009 (2009)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)