A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 1.8T RS MK.1 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Jó, csak kár, hogy ilyen kemény.

Szöveges ítélet

Az egész úgy kezdödött, hogy egy régi 1990-es Toyota Carina II -öm volt. Szerettem nagyon kényelmes volt, jól is ment (igaz már 300.000km felett volt). Viszont a rozsda nagyon ette már. Szóval betévedtem egy skoda/audi/vw kereskedésbe és nézegettem a használt kocsikat. Itt találtam rá erre a gyönyörüségre. Persze csilli villi volt meg tip top tényleg belulröl is mintha új lett volna. Nem látszott rajta a 150ezer km. Mai napig nem tudom miért de megvettem. Már a próba kör mosolyt csalt az arcomra. Igy a Toyota után eléggé tapadtam az ülésbe. Napi szinten használtam ingázni meloba haza. Néha hoszabb utakra is mentem vele kb. 600km egyhuzamba. Fogyasztása nagyon tetszett. A 600km-es uton le tudtam vinni 5.9-re fedélzeti computer szerint. De rátankolásos méréssel is 7 körul volt a fogyi általában. Persze ebben kevés volt a város. A gyorsulása, uttartása tetszett. Ami miatt viszont eladtam az számomra kényelmetlen ülések miatt volt. Nem vagyok valami nagy ember 180cm -es magásomhoz párosul egy 75-80kg -os súly. Szóval nincsenek nagy combjaim sem de valahogy iszonyatosan kényelmetlen volt. Az ülésenke az oldala nagyon meredeken emelkedett és kemény volt. Persze tartott nem arrol van szó, csak igy az idö mulásával rájöttem hogy ez nem nekem valo. Inkább valami "hajós" kocsi amibe elsüppedek. Amugy is szeretek papásan vezetni az idö nagyrészében. De ha oda taposok akkor menjen viszont. Eladási évben már a rozsda is meg-meg jelent rajta. Föleg a hátso szárnyon a csomagtarto aljánál a csavarok. De a sárvédönél is kezdett már. Gumik is jok voltak téli,nyári garnitura. Igazábol a tankoláson és az olajcserén kivul semmire nem kellet költenem rajta. 30ezer km -ert vezettem 180ezerrel adtam el. Itt már kellet volna egy vezérmü szijat cserélni, de ezt már meghagytam a következö tulajnak. Persze eladási árat is ehhez mérten kalkuláltam, szoval nem volt semmi meglepetés vagy ilyesmi. Nem lett volna szabad kereskedésbe vennem mert szerintem kicsit drágán vettem, de hát 22évesen hogy is lehettem volna ennél okosabb?:D Most már azért több eszem van szerencsére. Csak emiatt adok rá olyan értékelést, hogy "nem érte meg a pénzét". Mert amugy a kocsi jó volt.

Ajánlom e a kocsit? Igen. Szerintem jó kocsi. De nekem kényelmetlen volt. (azóta volt már 5 masik kocsim de egyik sem volt olyan kényelmes mint a Carina II . :( )

Hibalista

- Nos miután elhoztam a kereskedötöl vettem észre egy két turpisságot, amit biztosan csak "véletlenül" elfelejtettek megemliteni. Szóval a kulcsal nem lehetett egyik zárat sem kinyitni, a lopásgátlos kerékcsavarhoz nem adtak fejet, a müszerfalnál a hütöviz hömérsékletét mutató kis szerkezet össze vissza ugrabugrált 0-90 -es tartományban. Cseréltek termosztátot de nem oldotta meg a gondot. Az volt a szerencsém hogy 3 honap garanciát adtak rá igy mindig vissza vittem amikor találtam valamit. Volt egy karter gáz vissza vezetö gumi csö is ami el volt repedve azt is kicserélték. Egyik alkalommal miután elhoztam a kocsit alapjáraton dadogott. Egyik havarom segitett kicsit ö vette észre egyik vákumcsö nem volt vissza nyomva rendesen. Ezen kivül semmi. Ja a levehetö vonohorognak sem volt meg a kulcsa igy nem tudtam levenni vizsgán. Aztán kinyitottam két hajcsattal.

Ide hordtam szervizbe

Amig garanciális volt addig vissza vittem a márka kereskedésbe. Utánna csak olajcsere kellett de azt magam csináltam mivel garancia már nem volt rá.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2003
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Carina II Következő autója? E36 320i
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)