A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 1,9 TDI PF 

Az ítélet értékelése
1,3(4 db)

Fiatalság bolondság, de az idősek is meg tudnák szokni:)

Szöveges ítélet

Az elöbb felsoroltakan kivül nem voltak problémaim. És azokra sem tudok nagyon haragudni, mert ezt az autót is emberek csinálták és ahoz képest meglepően jól sikerült. Szerintem ezen az áron ennél kényelmesebb, praktikusabb, szebb autót elképzelni sem szabad. 1,9 esTDI PF 105 Lovas Sedan gyárilag az alacsonyabb futóműves változatom van nekem és elég sok hasonlóan nagylábú adrenalinfüggőt sikerült megaláznunk a Csodával. Ebből az autóból meglepően sokat lehet kihozni. Én 1,86 magas fiatalember vagyok és még hátul sem szorulok.Ebben az autóban ha valami van akkor az a hely. A csomagtartóban is ki be ugrálni lehet. Nagyon sportos is tud lenni és azontúl elegáns. Mindene megvan ami egy autónak kell legyen. Ha lett volna több rávalóm esetleg egy több lóerős tipust választottam volna de igysem duzzogok :)

Hibalista

- Hát még mindig nem sikerűlt meggyőzzem a szervizes fiukat, hogy nem egy időzitett bomba ketyeg a keztyütartóban, hanem a légkondinak van valami baja. De ez van azt mondtak ha müködik akkor ne panaszkodjak, a ketyegés az még jól is jöhet ha ritmikusan akarok vezetni. Szóval tényleg müködik de engem tényleg zavar főleg az a tény hogy nem tudják miért és konkrétan mi ketyeghet.
- A nagyobb gondom a futószög volt. Szerintem már gyárilag hibás volt, de nagyon. Alig 10.000km után meggyőztem a szakszervizeseket, h nem a vezetési stilusom miatt kell lecserélni az első pár gumimat. Aztán sikerült megoldani a problémát és azóta még kétszer gumit cseréltem.
- Egy másik meglepően gyakran kopó alkatrész a fékbetétek, főleg a gyári. 60.000 ig kétszer kellett kicserélni és nem a hajtás miatt, hanem egyszerüen tönkrementek. Úgy megrázta az autót egy fékezés mint rossz villanyszerelőt a 220.
- A két féktárcsa csere közt szűk 8000 km volt.
- A többi az inkább szépséghiba de akkoris. Lepattog az ablak lehúzóról, a lámpa kapcsolórol a fekete gumi szerű burkolat?
- És a műszerfalat ékesitő króm utánzat csikok... az első évben.
-

Ide hordtam szervizbe

Románia, Hargita megye, Csikszereda, Eco-Car Skoda Kft.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Nem szakszerviz de bevált.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Leganza Következő autója? Saab 9-3 / Skoda Octavia Rs diesel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)