A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 2,0 TDI 143 LE 

Az ítélet értékelése
1,4(12 db)

Exszocialista szuperdízel

Szöveges ítélet

A második Octáviám, az elsőt totálkárosra törtem, és egy kisebb zuzódással kiszálltam belőle, igy ugy döntöttem, hogy hü leszek a márkához és egyáltalán nem bántam meg. Egy Elegance modellt vettem, plusz tolatóradar/ mely az egyik legfontosabb extra, mert a hátát csak sejteni lehet/ülésfütés, 17 colos felnik stb, szóval felspéciztem. Vettem bele PBOX-ot, amely a legjobb tuningnak bizonyult. 6ONm-el emelte a nyomatékot, a lóerőt meg 168- LE-re. A gép a maga kategóriájában verhetetlen, hihetetlen jól gyorsul, bár néha érezni enyhe turbólyukat. 16O-nál odalépek, és még hatodikban is vehemensen gyorsul, mentem már bele N-ben 22O-at is / lehet hogy volt egy kis hátszél/ de 21O-re pillanatok alatt felér. akkor azonban már 9 körül fogyaszt, de országuton 14o-el megelégszik 6,5 literrel. városban 7 fölé megy a fogyasztás. A komputer kicsit csal, talán fél literrel lefelé. Uttartása, egyenesfutása kiváló. A turbó ugyan 5o ezernél bedöglött, de nem vettem észre teljesitménycsökkenést, csak enyhe sivitás hallatszott. Javaslom minden turbósnak- ha hajtja a jószágot nem állitsa le rögtön a motort, hanem ha megáll alapjáraton járassa még mondjuk 1 percig. Ellenkező esetben olajozás nélkül marad és kinyiffan/hat/ a CSAPÁGYAZÁSA. Ez történt velem is.

kiválóan tudok az autóba pakolni, lehajtott ülésekkel egy komplett ökröt elvinnék.

Hidegen a motor eléggé kerreg, melegen már jobb, de pl. hangosabb a motorja mint egy Honda, vagy Mazda dizelmotor, még a szutyok PSA konszern dizelesei is csendesebbek. De végül is megszokható, és nem dráma, de a tárgyilagossaág kedvéért meg kell emlitenem.

Olajfogyasztás szerintem OK 8-1o ezrenként 1 litert öntök utána. Váltója preciz, könnyedén bekattan a kivánt fokozatba, soha nem recseg.

A nyomaték hála a tuningnak már 15oo-nál rendelkezésre áll. Benzines 6 hengereseket lenyomom mind a rajzszöget.

Egy rohadt bosszantó hiba van, kis dolog. 2 hónapja idegesitó zörgést hallok az utastérből, mintha az üveghez kocogna valami csavar.. A mühelyben ilyennel nem foglalkoznak, csak a vállukat huzogatták.-Mosolyogtak a háklis pasason....

Összegezve ez egy nagyon tisztességesen összerakott járgány, preciz német technika, és a csehek talán még akarnak valamit elérni, mert egyre másra döntögeti a Skoda az eladási statisztikákat. Volt Passatom is, ez jobb annál.

Hibalista

- turbó

Ide hordtam szervizbe

Skoda Piedl, Veszprém

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Octavia 2,o TDI Következő autója? Csupán a dizájt miatt uj Mazda 6 diesel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)