A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Octavia (2004)

Octavia 1.6 MPI Elegane 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Best of Ezeregyéjszaka

Szöveges ítélet

Nem is tudom hol kezdjem. Feltétlenül érdemes kipróbálni és szerintem megvenni. Ár-Érték aránya szerintem kiváló, formája szép, megbízható, kényelmes egyszóval nagyon el van találva. A kategóriáját szerintem átlépi és mondjuk egy Vectrával simán összehasonlítható (nem a Vectra nyerne), igényes kivitelezés, a mostani autók közül ebben az árkategóriában szerintem nem nagyon lehet jobbat találni. És a csomagtere!! Hihetetlenül nagy. Ezt látni kell! Egy Volvo, Audi, Passat, Mercedes keveréke az auto, azok minden jó tulajdonságait ötvözve. Ha az emblémát levvennénk róla, szerintem többen az említett márkák valamelyik tagjának gondolnák. Mivel nagyon új modellr?l van szó, sajnos nehéz még kiegészít?ket venni hozzá.... írtam ezt februárban, de augusztusra megváltozott a helyzet és a kiegészít?k is csepegnek a márkakereskedésekbe.

Hibalista

- már a vásárláskor jeleztem, hogy a csomagtartófedél kicsit nehezen csukódik le, azaz kicsit erélyesebben kell becsukni, ami talán nem biztos, hogy érthet?, de ezt azonnal orvosolták (állítottak a reteszen), majd mostanság egy kipuffogórenszer ellen?rz? rendszer" problémám volt, amikor is a szervíz lefuttatott egy számítógépes ellen?rzést, és 2× olyan hibát mutatott, hogy szegény volt az üzemanyag (leveg?-benzin keverék aránya), és 1× pedig nem nyitott ki eléggé egy szelep, de ett?l a szervízben nem csináltak semmit, azt mondták, hogy ez lehet érintkez? vagy más hiba is, ha máskor is jelentkezik akkor jelentkezzem. Mit ad isten 1 héttel kés?bb a francia-svájci határnál autózva megint sütötte a szememet a visszajelz? lámpa. Lehet, hogy a svájci leveg? annyira tiszta, hogy ezt még egy Skoda is érzékeli és túl sokat "harap" bel?le induláskor? Gyors telefon a hazai szervízbe, mit tegyünk mennyire lehet vészes a dolog. A válasz szerint nem lehet nagy gond, de biztos ami biztos ha van a közelben szervíz akkor nézessük meg. Gyia, teszteljük a Mobilcard szolgáltatást: egy telefon és máris kiderül, hogy t?lünk 10 km-re van a szervíz. Ott gyors és szakszer? a hozzáállás, a számítógép ugyanazt a hibát jelzi amit itthon is, úgyhogy no para, mehetünk tovább. Hazaérve azért bementem a szervízbe, hogy akkor most mit is csináljunk. Jöjjek ha megint gáz van. Persze egy ilyen szépen hívó szónak nehéz ellenállni, ezt a kocsim is érzehette, mert 1 héten belül megint jelzett a drága. Ekkor 1 napra ott kellett hagynom, és állítólag egy rossz szelep okozza a bajt, cseréljük ki, de várni kell rá 1 hetet. Addig használjam, majd jöjjek ha szólnak. Szóltak, mentemm, kicserélték. Itt tartok most, remélem ezzel lezárhatjuk a történetet. Igaz, hogy a szervízben nagyon korrektek, de jobban örülnék ha ezt legközelebb majd csak a kötelez? szervízintervallum elérésekor tapasztalhatnám.
-
- Álom álom édes álom......
- 1 hét sem telt, ismét rámkacsintott a kicsike, és a szeme fénylett mint egy szentjános bogár. A szervíz a megbeszélt id?ben fogadott, és mivel a vezérképviselet ilyen ügyekre szakosodott szakija is ott volt, ? is megnézte az autót. Okosabb ? sem tudott lenni, de valamit megint kicseréltek az autón (ennek mibenlétét nem mondták el, én viszont igaz ami igaz nem kérdeztem rá), és megállapodtunk, hogy a jöv? hét folyamán megyek, ha ég a lámpa azért, ha nem azért. Tisztára mint nyuszika és a sapka nem? A szervíz javára szóljon, hogy amikor megkértem, hogy ha már ennyit járok ide ilyen gondokkal, lemosnák-e az autót csak úgy grátiszba, akkor azonnal igen volt a válasz, és minden zokszó nélkül megcsinálták SZÉPEN!
-
- Általánosságban is elmondható, hogy a szervízben nagyon segít?készen állnak az emberhez, és tényleg a probléma gyors és jó megoldására törekednek, nem tekintik ny?gnek a dolgot. Látszik, hogy értik a dolgukat, és a vev?k is fontosak a számukra.
-
- A hibalista lassan olyan mint egy szappanopera, szinte minden napra jut egy friss rész, de ett?l az én bizodalmam az autóban nem csökkent. Tényleg nehéz lehet úgy hibát megállapítani, hogy amikor a szervízbe viszi az embera kkor nem biztos, hogy a hiba fennáll, így meg nehéz visszamen?leg találgatni. Persze ilyen esetben lehetne segítség a komputer, amely ugye rögzíti az eseményt, de ezek szerint az általa generált hibaüzenet nem minden esetben egyértelm?.
-
- Eltelt 2 hónap, és az els? hiba azóta a múltté, de az ördög nem alszik...
-
- Elvittem a kocsit a szervízbe, hogy ha múltkor olyan szépen lemosták, tegyék már meg megint, természetesen fizet?sbe. A kissebb baj volt csak az, hogy mintha parancsba lett volna adva, hogy egy egész flakon szilikont el kellett volna használni, és mindent összekentek vele, még a rádió kijelz?jét is, de a mosás után a jobb els? lámpabúra bepárásodott, és ez minden es?után el?fordul. Jeleztem a szervízben, csináltak fényképet róla, azzal, hogy majd az import?rnek továbbítják. A válasz az volt, hogy kapásból nem engedte az import?r cseréltetni, el?ször szedje ki a szervíz, forró leveg?vel teljesen szárítsák ki, és majd utána meglátjuk. Szerintem ez nem lesz végleges megoldás, és megint csak nekem kell a szervíz felé vezet? utat megtenni, de mit tehet az ember... Állitólag ez széria hiba, és a Skoda még nem jött rá mi okozhatja.
- Itt tartunk most.
- És a fejlemények: persze ezután megint bepárásodott, úgyhogy végül a következ? körben új képek és végül csere. A szervíz megint készségesen állt hozzá a kérdéshez, egy szavam nem lehet rájuk.
- Azt hiszem elkezdem dátumokkal jelölni a friss eseményeket, hiszen elég hosszú lett ez a "saga".
- szeptember:
- nagy es?k, és ismét beázott a már kicserélt búra. Sajnos fényképez? nem volt nálam, és mire 2 nap múlva a kezem közé akadt, már kiszáradt, hála a napsütésnek. Szerintem ez a történet még folytatódni fog.
- 10.04.:
- Elvittem a szervízbe lemosatni az autót, és amikor átvettem szóltak, ogy vagy a gyári fényezés nem volt tökéletes, vagy egy k? felver?dött a bal visszapillantóra és amikor a g?zborotva vígan táncolt arra, egyszer?en elvált a fényezés a m?anyagtól, ezért vissza kell vinnem és újra lefényezik az egész tükröt. Lefényezték, olyan mint új korában.
- MÁS: a kormánytól jobbra es? kis tároló rekesz nyitó szerkezeténél el?bukkant egy kis fém rúd, amit jeleztem, és valószín? az egész rekeszt cserélni fogják. cserélték, bár az új is ugyanolyan, úgy látszik ez nem hiba volt, hanem gyárilag ilyen.
- A szervíz hozzáállása korrekt, rájuk nem lehet egy szavam sem, de valahogy mintha kicsit túl sokat kellene tiszteletemet tennem arrafelé. Lehet, hogy az autó ismeri a "mindenhol jó, de legjobb otthon" mondást, és visszakívánkozik a szalonba?
- 10.24.
- 2 hete vettem észre, hogy a jobb hátsó lámpabúra szintén párásodik. Fénykép, emil a szervíznek, majd id?pont egyeztetés után vittem. Kicserélték. Kiderült, hogy a gumicsik egy helyen sérült volt és ott tudott a nedvesség beszivárogni a lámpába.
- 11.29.
- 2 hete valami tik-tak hangot lehet hallani a középkonzol - anyósülés tájékáról. Bejelentkeztem a szervízbe, id?pont, ott voltam. A klíma vezérl? modul romlott el, valamilyen beállítást nem talál meg. Csere. Értesítenek ha lesz alkatrész.
- 12.02.
- Mgjött a klíma vezérl?. Hétf?n vihetem.
- 12.04.
- NEM HISZEM EL! Megint párásodik mind a kett? hátsó lámpabúra, valamint az egész hátsó szélvéd? belülr?l fagy le!
- Most már kicsit kezdek zizi lenni, hiszen ha átlagolok, minden hónapban a szervíz ügyfele vagyok. Ez persze garancia alatt, de ett?l még id?! Ja és mondjuk egy 11 hónapos autónak talán nem kellene ennyi id?t a szervízben tölteni.
- Megint hangsúlyozom, nem a szervíz tehet róla, valami a kocsival nem stimmel. Egyszerre vettünk kett?t, és a másiknak semmi ilyen problémája nincs.
- 12.05.
- Megcsinálták. Mindent. A klíma vezérl? modul cserét nem is említem, az ment becsukott szemmel is. Sikerült megtalálni a párásodás okát is: a hátsó ablaktörl? motorjánál volt egy kis folyás, ami így a hátsó szélvéd? takarása alá folyt be, és ett?l fagyott le belülr?l totál a bels? szélvéd?. Ja, és természetesen az ablaktörl?höz vezet? kis cs? sem illeszkedett rendesen, és amikor "spricceltem" volna, akkor szintén nem az ablak kapta a teljes lötyit, hanem a rejtett tér. Na ez okozott túl nagy párás légteret és a lámpák párásodása ezt jelezte vissza.
- Létezhet, hogy most tényleg minden jó, lassan összerakják az autót?
- 2006.02.02.:
- A hátsó szélvéd? és a lámpabúrák még mindíg párásodnak. Szervíz, szétszedték az egész hátsó részt, azt látták, hogy a csomagtartón lév? Skoda jelnél folyt be a víz, kicserélték. A baj, hogy ezután is párásodnak a hátsó lámpabúrák. Azóta nézem a többi sorstárs autóját is, és bizony elég soknál láttam hasonlót. Ez a probléma csak nekem t?nik fel? Ha más is észrevette, kérem jelezze a Népitélet oldalán.

Ide hordtam szervizbe

Palota Automobil - Szeitz István

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 25500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Opel Corsa Következő autója? Skoda Octavia III
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Octavia 2004 (2005)

További ítéletek (373 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)