A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.4 101LE Kombi Best 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Simply the best

Szöveges ítélet

Majdnem tökéletesen meg vagyok elégedve az autómmal.
Nem zörög, recseg, kopog semmi! Puha a műszerfal mely ebben a kategóriában gyártásakor legalábbis egyedülálló volt. A váltó: szeretem, egyszerűen csúcs nagyon precíz, finom. Persze nem ártana egy 6. fokozat de nem olyan fontos.
Motor: Szintén meg vagyok vele elégedve. Volt szerencsém kipróbálni a 75 és a 100 lovas verziót is és igenis van érezhető különbség a kettő között! Autópályán persze külföldön, túlzás nélkül tartósan lehet tartani az óra szerinti 195-öt ami a 186km/h gyári adatnak meg is felelhet. Egész jól megy alacsony fordulaton is, ha dinamikusan akarok menni, azért kell pörgetni, viszont akkor imádni való a hangja. Vegyes használatnál a fogyasztása nálam min. 6 liter, maximum pedig 9 de akkor valóban „dinamikusan” repítünk.
Futómű: Németesen sportos, ehhez még segítenek a 195-ös abroncsok.
Fék: Elől-hátul tárcsafékek és ugye még kis autó kategóriáról beszélünk, nagyon jól fognak
Csomagtartó: A mérete megegyezik a Passat első generációjával, jóval nagyobb az 206SW-nél, Ignis-ről ne is beszéljünk.
A 8 hangszóró nagyon jó minőség gyárihoz képest, automata klima (nem digi) erős és csak 3500 alatti tartományban fogja vissza picit az autót. Jó, hogy az ASR kikapcsolható, ami kicsit vicces, hogy a szivargyújtóhoz 1000ft extra pénzt kérnek. Enyémbe van az elektromos tükrökön kívül minden, de a szivargyújtót már nem rendelték . Viszont van 12V csatlakoztatási lehetőség a csomagtartóban is ami szintén praktikus.
Szerintem használtan nagyon jó vétel lehet. Használtan azért mert, speciel az enyém 4.2M forintba került újonnan, én viszont 3 évesen 37 000 km-el karcmentesen 1 850 000ért vettem egy garnitúra 15 ös Enzo felnivel, tetőcsomagtartóval + garnitúra majdnem új téli gumival.


Gyengepont: Fényszórókat viszonylag hamar cserélni kell, ill. Fékkapcsolót kellet már kétszer. Természetesen második alkalom már garanciális volt.

A műhely ahova vittem az autót, véleményem szerint gyorsan dolgozik, nem drága és kompetens.

Egyébként nem hiszem hogy elfogult vagyok, előtte volt Egy Brava SX hulladékom, az mindenben rossz volt, sokat evett de legalább nem is ment.

Hibalista

- Fékkapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Szalay Autóház Pécs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 37000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Fiat Brava Következő autója? honnan tudjam
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)