Nem rossz, de mi ebben a VW?
Szöveges ítélet
Két éve bővült a család és kinőttük az amúgy sem hatalmas Trabinkat, így aztán arra a döntésre jutottunk, hogy lecseréljük egy újabb és modernebb járgányra. Nagyon sok pénzünk nem volt, úgyhogy elsődleges szempont az olcsóság volt és a biztonság. Így aztán átböngészve több ezer oldal autós oldalt és magazint a választásunk a Fabiára esett, mivel használtan aránylag olcsón lehet hozzájutni. A kényelemmel nekem semmi gondom nincs, nem vagyok egy nagy darab ember a feleségem sem az, de azért szerintem 180 felettiek csak ketten tudják használni mivel mögöttük nem fér el senki. Az autó legborzasztóbb eleme a műszerfal, szerintem amikor tervezték ezt kihagyták belőle majd amikor rájöttek gyorsan rajzoltattak egyet Zatopek raktáros bácsival. Kopár fantáziátlan és nagyon kemény 2 hét használat után a kezemben maradt a hűthető kesztyűtartó ajtajának kilincse- a szervizben megnyugtattak csak ajtóval együtt lehet kicserélni potom 25000 Ft +jav- egy autós boltban 15000-ért kaptam. Összességében elégedett vagyok vele bár a szakszervíze horror árakon dolgozik érdemesebb utánnajárni az alkatrészeknek. Összehasonlításképpen Lambda szonda (mindjárt 2 is van belőle ) 60000 HUF/db, egyéb szervízben 10000 és 20000 HUF.között van.
Első féktárcsa szakszervízben darabja 30000 máshol 30000 kompletten. A jármű motorja is meglepő régi Skodások ha beletekintenek biztos ráismernek a burkolat lebontása után a régi Favorit motorjára /mi ebben a modern!!!/ . A motor teljesítménye nem a legjobb az előzésekbe csak körültekintően lehet belemenni ha valaki szeret tempósan és dinamikusan autózni annak ez biztos nem jön be. A fogyasztásával nekem semmi bajom
nyáron klímával, vegyes használatban 7,5 l igaz 120-nál jobban nem nagyon hajtom /nincs is hol/. Az autó leggyöngébb láncszeme a fék: hamar elkopik még kímélő üzemmódnál is. Összességében elvagyok vele, de ebben semmi nincs a VW-ből vagy már azok is ilyen minőségűek?
Hibalista
- Termosztát 8000 + 1500 jav díj.
- Vezérműlánc csere :lánc+fogaskerekek+olajcsere+olajszűrő+légszűrő összesen 24000 forint munkadíjjal együtt.
- Első féktárcsák cseréje munkadíjjal együtt 33000 Ft.
Ide hordtam szervizbe
Skoda Baja. Hozzá nem értő és hozzá nem érteni akaró bagázs+heroin áron dolgozás.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Fekete Autó Service. Korrekt gyors és nem drága, hozzáértő szerelőkkel.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Trabant 1.1 | Következő autója? | még nem tudom talán japánt |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |