A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedves emlék

Szöveges ítélet

Én bizony nagyon szerettem. Els? autóm volt, talán azért is, aztán ilyenen tanultam - meg nagyon tetszett a sötétkék színe is. Akkor erre tellett a családnak; megbecsültem. Rengeteget autóztam vele (évekig cégesen is) - mindig hálásan emlékezem vissza rá. Az út szélén csak akkor hagyott, amikor kifogyott a benzin. Sokat kellett bütykölni, persze, de akkoriban ez olyan természetes volt... Alkatrészt a szlovákoktól hordtam hozzá: gyári min?séget igen jó áron. Az alkatrész-költségek persze még így is magasak voltak, mert sokszor kellettek.
Igaz, nem voltam akkoriban szívbajos: nyomtam, ami a csövön kifért. Tizenegy év alatt legalább 30-40 traffim volt, néha el se akarták hinni a rend?rök (pl. autópályán 149). :) Sajnos, jópárszor törött is - valami oknál fogva vonzotta az autókat, de sikerült nekem is egy-két árok. Személyi sérülés viszont - hál´ Istennek - soha nem volt.
Ment a verda szépen, saját óra szerint a 155-160-at is elérte, igaz, sokat piszkálgattuk... zöldkártya-állítások után itthon újra be kellett l?ni :) - de ment, megcáfolva legendás lomhaságát. Maradva a legendáknál: egyszer forrt csak el a vizem, akkor is szíjszakadás miatt, az olajam meg egyáltalán nem fogyott (azaz elég volt 1-2 liter egy ciklusra). A farmotor persze különlegességet kölcsönzött neki, amir?l azért lemondtam volna... a tél még homokzsákokkal és téligumival is szigorú volt. Az úgynevezett csomagtartót viszont jobb elfelejteni: siralmasan kicsi és pakolhatatlan volt. Az utastér akkori mércével kellemes, tágas, viszonylag kényelmes volt - f?leg a két els? ülés cseréje után (Ford kagylóülések kerültek bele). :)
Az utols? években már visszavettem a tempón - mert vissza kellett. :) De akkor meg a fogyasztás lett korrekt: még hat alá is lementem, nem egyszer. Azért az er? folyamatosan hagyta el szegényt, meg jött a cégautó is - el kellett adni hát. Mit tagadjam, megsirattam, 31 éves férfiként is - és még ma is megdobban a szívem, ha látom - mert szerencsére még mindig megy, szép állapotban van.

Hibalista

- Tizenegy év alatt (8 és 19 éves kora között) természetesen szinte minden cserélve lett. A motor azért kihúzta mindvégig, a váltót viszont kellett cserélni, aztán kupplung, többször is, meg a szokásos dolgok.

Ide hordtam szervizbe

Maszek autószerel? szerel? srác. Eléggé korrekt volt, viszonylag gyors és olcsó is.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Otthon, saját bütykölés az öcskössel. Meglep?en sok mindent magunk elintéztünk.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1981
Kényelem (5) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 83
Megbízhatóság (6) Vezetett km 250
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Citroën Xantia
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)