Inkábbi (német) barát, mint latin szeretö
Szöveges ítélet
Alacsony fordulaton nem valami fickós motor (1.6 16v).
Kellemes futómü, harapós fékék, megbízható jól kapcsolható váltó.
A gyári ´HIFI´ meglepöen (bocsi, a hosszú ékezetet nem veszi be) jól szóló .
Óriási csomagtartó, szükségesnél kisebb nyílással.
Hátul szükös.
Nem zörög, nem csörög, minden a helyén van, jól össze van rakva.
Ár/érték arányban kiváló.
A következö autom is SEAT lehetett volna, ha nem ilyen igénytelenre sikerül az új sorozat belsö tére. Szégyen.
Ja, és szerintem egy kicsit sok a CASCO.
Hibalista
- Annak ellenére, hogy a megbízhatóságra 8-t adtam a következö hibák fordultak elö.
- - kompjuter csere (varázslatos módon szervizelés alatt romlott el, de ingyen kicserélték)
- - két elsö ablakemelö, szinte egyszerre esett be (megpróbálták feltörni?)
- - 90 000 km után az elsö lengéscsillapitók + toronycsapágy cseréje, lásd pesti utak
-
Ide hordtam szervizbe
Seat Szabó XVI
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Volvo, Mazda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |