A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Ibiza (1993-2002)

Ibiza 1,8GLX 

Az ítélet értékelése
3,2(5 db)

Nagy köbcenti, rossz hangulat...

Szöveges ítélet

Távol álljon tőlem, hogy megbántsak akárkit de mivel a Seat ibiza végülis VW polo (golf) nagyot csalódtam a német tökéletességbe.
Azért vettem 1.8-as autót mert szertem ha nem kell rugdosni a kocsit, hogy haladjon. Na ez az Ibizával nem jött be. Ilyen lusta és "gyenge" 1.8-as motort én még nem láttam. 90 LE ezt a japánok 1.3 motorból kihozzák, sőt túl is szárnyalják vagy 11 Le-vel. És nem is esznek 9 litert.
A gyári váltóval iszonyatos volt előzni, ha visszakapcsoltam annyi tőrtén, hogy a fordulatszám mérő felugrott mondjuk 4000-re és az autó szépen komotosan (és persze "üvőltve") megpróbálta elhagyni az elöttünk haladó kocsit. Elösször mosolyogtam rajt, később sírni tudtam volna. De miután szét durrant a váltóm (nem túlzok) más típusú váltó kerűlt rá, sokat javúlt a gyorsulási hajlama.
Amúgy 150000 km-nél már ette az olajat. Az első lengőkar hátsó szilentjét töbszőr kellett cserélni.
A lényeg. hogy megfogadtam: Német autót soha többet.
(Van aki ezt irigységből mondja, de én elösször kipróbáltam. Elégvólt)
De azt azért hozzáteszem, léteznek nála sokkal rosszabb autók.
Amúgy az alkatrész nem drága hozzá. Nem adják drágán, úgy is sok fogy belőle. :-)

Hibalista

- Első lengőkar szilentek (az egy vicc) szerintem nem volt százas aki meg tervezte. Féltengely csukló eltörött. Váltó elösször felfelé nem vette a kettest, aztán úgy ahogy van szét robban a difiház. Toronycsapágy, gumival, csere. Elektromos ablakemelő sodronya elszakadt, komplett csere 40´000.-. A főtengelyen lévő dupla ékszíjtárcsa úgy ahogy van szétrepült, új nincs tehát bontó. Szervó szivatyú folyat de már nem érdekel. Szelepfedél tömítés 20-30000-ként elkezd folyatni, már ez sem érdekel. A légszűrőházat kis gumi karikákkal lehet rögzíteni a kasznihoz, elszakad. (ez is vicces) Az elektronikus műszer egység időnkén megadhatja magát, csere. (az üzemanyag elfogyását nem jelzi lámpa, szerintem ez is vicces) A hátsó futómű geometriája talán már gyárilag rossz (VW system), nem állítható.

Ide hordtam szervizbe

A barátom, marha ügyes.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A barátom, tényleg ügyes.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Csak japán, Toyota, Honda, Suzuki
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Ibiza 1993

További ítéletek (100 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)