A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Ibiza (1993-2002)

Ibiza 1.0 Signo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Aljas zöld varangy

Szöveges ítélet

A szemtelen kis zöld béka! Hát nem elcsábított? Pedig észre kellett volna vennem! 50 lovas ezres halottgyönge moci, három ajtó, kicsi csomagtér. Dehát annyira megtetszett a világos beltér (irtózatosan koszolódik, állandóan csak takarítottam), a jópofa tv (infocenter) középen. Még a Winklerrel is leveleztem, hogy megvédjem a fikázástól. Volt még ABS, 4 légzsák, elektromos kütyük + pár apróság. Még garanciálisan vettem, leadott autó volt, 8 hónapos. Jó vételnek t?nt, leinformálható forrásból, olcsón.

Életem nagy csalódása lett bel?le. Elhozatalkor kiderült, hogy a fed. computer nem m?ködik. Kértem a javítást. A válasz: hiányzik egy része, "valahol" kibuherálták bel?le...

Sebaj!
A motor megtanít a lendületautózásra, mint egy 120-as Skoda. Kb. 20 mp. alatt éri el a százat, 150-nél többet csak vontatással megy. A futóm? b?ven többet tud, mint ez a motor. Iszonyúan fekszik, tényleg sportos, f?leg a kf. felnivel, meg a Pirelli P6000 papucsokkal. Viszont k?kemény. Mikor a feleségemet vittem szülni, a Fiumei út (akkor még) macskaköves részér?l fel kellett mennem a villamossínre, úgy könyörgött szegénykém - nehogy kirázza a gyereket bel?le.

Azonban a f? baj az, hogy ezzel a kocsival mindig volt valami. Kifogtam egy hétf?i autót, amely még megkerülte a gyári MEO osztályt is, és hátul kisurrant a gyárkapun, hogy az idegeimen ugráljon. A torreadorok bosszúja volt számomra. A nyolcéves kétszázötvenezret futott Opelemmel sem volt ennyi bajom. Amit a hibalistába beírtam, az az ami eszembe jutott lassan 3 év távlatából. És mindig a legrosszabbkor. A jótállás lejárta után néhány héttel, dec. 23-án (!) elektromos zárlat, se f?tés, se semmi ami a középkonzolon van (hja kérem, elektronika). Máskor meg a délutáni csúcsforgalomban 2x2 sáv+villamossín keresztezése közben gázadásra egyszer?en megállt a motor (injektor hiba)!!! Ezt senkinek nem kívánom, rettenetes amikor a tuja 2 cm-re benéz oldalról, és a pilóta el?szedi a méteres váltókezel? vasrudat, hogy: "mitszóórakozolllapukkámhuzááeeel"
Ami azonban végleg arra az elhatározásra juttatott, hogy be kéne lökni egy szakadékba és lelocsolni benzinnel ezt a példányt, az a sebességváltó tönkremenetele (1 év 9 hó, 55 000 km!!!) volt. Közölték, hogy gyári hibás, de fizessem az alkatrész 60%-át (PoHu) és akkor kicserélik. Mondtam, hogy NEM, én beperelem az egész bagázst, meg mittomén. Nagyon határozott voltam, és nagyon elkeseredett. A két év f?darabra vonatkozó szavatossági jogomra hivatkoztam. Sikerrel, mert hogy-hogynem az igazságügyi szakért? szemléje el?tt felhívtak, hogy menjek az autóért, kicserélték a váltót. Mindenfajta számla vagy írásos bizonyíték nélkül adták át az autót, majd közölték kb. azt, hogy ne is lássuk egymást többé. A sebességmér? az akció után rettenetesen vibrált, de már nem érdekelt. Tudtam, hogy eljött a mi kapcsolatunknak a vége, amúgy is kicsi már nekünk. Örültem mikor megszabadultam t?le. De isten nem ver bottal, megkapta a magáét az új gazdijától. Rá egy évvel, hogy eladtam, láttam össze-vissza törve, koszosan, fénye vesztetten. Nem sajnáltam...

U.I: Ez az ítélet er?sen szubjektív, nem általánosítható valamennyi hasonló Ibizára. Valószín?leg egyedi esetr?l van szó. Tanulság, hogy minden autóvásárlás lutri, kell egy kis szerencse hozzá.

Hibalista

- Elektromos zárlat-14.000 Ft.; Kipufogó rezonanciatoldat-10.000 Ft.; H?mér? szenzor-8.000 Ft.; Összes fékbetét-28.000 Ft.(Hátsó darabokra tört!); Alapjárati problémák-4.000 Ft; Tengelykapcsoló-bowden szorult-nem lett megjavítva; Jobb elejében állandóan csattogott valami-nem jött rá senki mi az; Bal tükörf?tés-nem lett javítva;Vízpumpa v. generátor csapágy néha visított-maradt úgy; Hátsó ablakmosó cs?-házilag Csomagtérnyitó mechanika-házilag; Tönkrement sebességváltó(!!!!)-270.000 Ft. lett volna (na ekkor lett elegem)

Ide hordtam szervizbe

Seat Pe-Nem (azóta megsz?nt) gari miatt
Seat Szabó Bp. XVI. Újszász u. gari miatt

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Én magam, meg a kipufogós srác (öt csillag, ez az egészséges önbizalom:-)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Skoda Fabia Cool
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Ibiza 1993

További ítéletek (100 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)