A Fekete Kis Mocsok
Szöveges ítélet
2003 ban szereztem meg a jogsimat, és rögtön meg is vettem az Ibizát. Nem pont ezt a tipust néztem, de elmentem Pécsre, és amiért mentem eredetileg az egy kalap fos volt ,és inkább elhoztam ezt. Tod! Autó nélkül nem megyek haza tipusú találkozó volt. 960.000ft kp--cserébe két óra és már vittem is haza.
Extrák: Semmi! Igaz kis fapad volt.
Mi lett benne? Hát,sport pedál,sport kormány,lett egy egész komoly kis hifi,sport kipuffogó(brutus-szépen szólt),váltógomb szép fémből,pár garnitúra gumi,direktszűrő stb stb
Na nem kell azt gondolni hogy százezrek lettek költve rá....talán 200.000ha volt annyi, de igazán sosem számoltam.
Ez volt az első saját kis autóm, gondolhatjátok, kb 1 hónap telt el és megvolt az első komoly törés is. Vagyis nekem az első, az autó mint utólag kiderült már törve volt,na de hogy! Nem volt két hasonló érték se a festékmérőn. Szóval kapott tőlem is egy nagy pofont. Kár: 85.000ft! Elsö lökös,motorház,hütőrács,diszléc lenn, kb ennyi.
Aztán megtettünk együtt sok-sok km-t. Az autóra alapvetöen nem tudok sok rosszat irni. 1.3, 56le, ment kb 170km/h max. A váltó egy rakat hulladék volt,ám így is vettem, szóval magamnak kerestem. A kulissza teljesen kikopott, a rugók melyek tartották a váltókart eltüntek, szóval a sebességeket én megtalálta,1-2000km utánn,na de akik bepattantak hogy mennek 1 kört vele ott volt ám 2es-böl 3helytt vissza 1!!!!!!
Hát gondok voltak motorikusan is vele, de ennek nagy részét nyilván én okoztam, hisz első autó volt, meg rutintalanság, stbstb. A hibalistát már leirtam.
Amiér jó volt, mert okosan haladva jól fofyasztott,4 en jól elfértünk benne, nem kellett félni hogy lépten nyomon ellopják, olcso volt az alkatrész hozzá,.
Közös pályafutásunkat kb 200.000km ig terveztem mikor 174.000 km tályékán egy szarvas végett vetett a közös útjainknak. A kár nem volt nagy kb 120.000ft lett volna a javítás. 200.000ft ért eladtam. Biztosító nem fizetett.Rákurtam.
Lényeg a lényeg, én szerettem. KisMocsok volt a neve , mert fekete volt és garázst ez sosem látott, így állandóan koszos volt. Nem picit,,,,,rettenetesen! Igazán féltem lemosni mert mikor tiszta volt , mindig előjött rajta valami kis karc, rohadás, horpantás, ...............
Király gép volt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Volt!
Aztán lett egy Golf IV-em,azzzal több gond volt. Drágább volt, fiatalabb, mégis szarabb volt!!!!!!!!!!!!4
Hibalista
- Hát! Sok minden. De töbnyire a féltengelyek törtek,kuplung bowden szakadt, váltókulissza kikopott,kissebb nagyobb rohadások a sárvédőkön,trafók kiégtek, eltört az ülés,féktárcsák elfogytak,lengőkarszilentek,gömbcsuklók, centrálzár rudazat széthullott, STB
Ide hordtam szervizbe
Bodó Fékcenter Szekszárd
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Tóth Balázs!
Jó arc!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 97000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Golf IV volt/Polo van jelenleg |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |