A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba 1,4 16V Ref.premium 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Gyarmatosításra kiváló

Szöveges ítélet

Cégem jóvoltából kedvezményes áron jutottam hozzá mégkedvezőbb feltételekkel, tehát így szántam rá magam egy Cordobára. Előtte egy VW Polo 1.4 16V. volt így a motort nagyából ismertem. Belső kialakítása aránylag elég jó, sportosnak mondható a felhasznált műanyagok siralmasak egy VW után.Ülések szerintem kiválóak jó az oldaltartásuk, elől kellemes helykínálatot nyújt de hátul már csak inkább két gyerek fér el kényelmesen. Csomagtartó óriási, de a csomagtérajtó nyílása kicsi így nagyobb, vagy szélesebb tárgyakat berakni nehézkes. Ha valami elgurul benne úgy kell bemászni érte, de nyaralásnál csomagokat bőröndöket csak úgy nyeli, ilyen szempontból viszont kiváló családi autó. Kilátás az autóból kicsit szűkös főleg hátra mert magas a fara, de emiatt rendkívül masszív és biztonság érzetet ad, szinte olyan nagyautós. Tolatás igen nehézkes mivel tükörből sem lehet látni a farát, a hátra szűkülő forma végett, sem hátranézve mert magas a hátulja így olyan sacper kb tolatást kell végezni, ugye bár ez nem mindig hálás dolog. Akár szégyen akár nem kinyitom az ajtót és kihajolva tolatok, főleg látván a tesvérautók nagy részén a hátúja sérült gondolom pont e végett.
A váltó szinte tökéletes csak meg kell mutatni neki a fokozatot és szlengesen mondva becuppan a helyére amolyan egyújas.
Ugyan az mint a Polóban csak talán a kuplung még jobb a Seat-ban mert nem jár olyan hosszú úton és nem fog olyan magasan. 1.4 16V 75Le-ős motor is ugyan az csak hidegen egy kicsit hangosabb, gondolok a szelep ciripelésre.
A szelep hidrotőkés így lehet ez a zajforrás az olajtól is mert a Seat.ban nem szintetikus olaj van mert egy év / 15 000km a szerviz intervallum míg a VW-ban két év / 30000km vólt és fúl szintetikus olaj, igaz ez a drágább a nagyon drágább. Egy liter olaj kerül annyiba minta Seat-ban az egész olajcsere.
Maga az erőforrás nagyon nyomatékos viszonylag jól húz és a fogyasztás totálisan a jobb láb méretétől függ. Igen szélsőséges értékeket sikerült produkálnom. Nyaralás Bosznia-Horvátország szerpentines utain történt megrakodva + klíma néhol cammogva az előtted haladó araszolása miatt 6,3-mas átlagfogyasztást produkált kicsit több mint 2000Km-en. Nagyon büszke voltam rá mert méretéhez képest igen jól vette a hegyes vidéket sőt autópályán szinte szerelmes vagyok bele mert remekül mozgatja a kasznit. Győr-Bp között szoktam menni és mindegy neki T.bányánál lejt az út vagy nem megy rendesen, 130-ról öröm vele gyorsítani 180-ig meg sem áll. Látszik rajta német autópályára született, de azis hozzátartozik ilyenkor szeret kajázni dehát valamitől mennie kell neki. Városban képes akár 10l-ert is benyakalni de én produkáltam amolyan öreguras vezetéssel munkábaingázással 6,8l-ert ami még engem is meglepett. De a 6,3-as fogyasztást átlagban mindig kihozom 3000-es fordulaton ami sebességben szűk 110-et jelent.
Futómű egy kicsit feszes, kátyús utakon amiből van bőven még büntet is de kanyarvadászaton nagyon ott van, na meg persze autópályán végsebességnél sem kóvályog. A belső műanyagok ciripelése miatt is egy kicsit felelős a futómű de persze a kemény műanyag a fő zaj forrása bár nem olyan vészes, nem zavaró de jelen van. Bár nem is olyan rég Ausztriában jártam vele ott ahol az aknafedelek nem a keréknyomban, kerékvályúban vannak ott olyan csendes volt az autó hogy hietetlen. A kormány nyikorgott forgatás közben amit később meg is javítottak ez akkor jelentkezett mikor nyáron a beltér felmelegedett, meg a lökhárítón felpergett kis foltokban a festék amit szintén gariban javítottak. Ezenkívül az autó nagyon jó mindenkinek ajánlom, remek útitárs kiváló gyarmatosító eszköz igénytelen családi harcos. Karbantartása viszonylag olcsó, majdnem hasonló mint egy Suzuki-é, de szerintem sokkal használhatóbb autó. Két dolog ami hiányzik, nincs elől pohártartó....? csak a drágább modelben, ne de kérem kedves tervezők egyszerű embernek is kell innia nem de. A másik XXI. század szégyene ennyi pénzért nincs benne rádió.....
Soproni szerviz korrekt, de ami a leg meglepőbb volt a Győri szerviz pozitív hozzáállása ami nem is olyan rég még elég gyalázatos volt, VW-met kénytelen voltam kivinni szervizbe Szlovákiába mert elüldöztek, na meg az árak...?!!....kár hogy kint SK-ban nem foglalkoznak garis problémával mindenkinek ajánlanám. Állítólag vezető csere ment végbe de egy biztos jót tett neki.

Hibalista

- Kormányborítás nyikorgott kormányzás közben,Lökhárítóról felpörgött a festék.

Ide hordtam szervizbe

Walter Sopron kötelező szervíz.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Porsche Győr garanciális szervíz.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo 1.4 16V Következő autója? Ibiza 1.4 TDI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)