A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900, 9-3 (1993-2002)

900, 9-3 Saab 9-3 2.2 TID 

Az ítélet értékelése
1,8(6 db)

Végre valami, ami jó

Szöveges ítélet

Nah.

A kocsi svàjcbna van itt vetem itt hasznàlom.Otthon egy csalàdi Honda Civic Shuttle 1.5 4WD volt. Nyilvànvaloan
Oriàsi a külömbség Mivle elég fiatal vagyok és ez az elsö autom igy nagoyn tudok mitmondnai hogy mihez képest jo vagy nem jo.


Ez egy 1999 es 9-3 as 2,2 turbodizel motorral tehàt nem versenyauto.A 115 loero az arra tökéletesen elég hogy menjen a kocsi és én meg is vagyok vele elégedve néha lehetne kicsit fürgébb de nem kell jo ez igy nem is azért vettem.

A fogyasztàsa jo 5 Körül van de sokszor cska 4 ha 80 al megyke vele orszàguton mivel svàjcban vna a kocsi és itt enyi az megengedett orszàguti sebesség, nincs mit tenni.én meg birsàgra nem fizetek.

Nem egy vadonatuj dizel szoval kicsit zajos is de ha bemelegszik akkor màr csöndes lesz perzse ne hasonlitsuk a legujjabbakkhoz.

Miért vettem meg? Igazàbol egy isemrésömnek volt egy 9000 es 2.3 turbosa és azt nagyon megszerettem. Nekem a Saab stilus tetszett föleg.Persze a 2.3 turbo benzin joval jobban megy.

A kocsi àllapota most is kifogàstalan eddig olajcserén meg gumicserén meg a szelepfedéltömitésen kivül semmi de ez teljesen normàlis mert ezek fogyo eszközök.

összeségében elmonhatom hogy egy jo auto nagoyn szeretem most ismegvan sosem rohadt le tényleg semmi baja nem volt.

A dizel motor nem saab.A GM 2.2 dizelmotorja opelekben is van 2.2 DTI néven sajnos nem sok jot hallotam roluk de ebbne még megy normàlisan.Hozzà kell tennem soha sem hajtom.Inkàbb motoros vagyok a motort hajtom ,az ugyis jobbna megymint bàrmeik kocsi.

Csak ajànlani tudom annak aki egy megbizhato és véleméynem szerint jo minöségü autot szeretne és nincsne tul sok pénze jo kompromisszum.

A pénzét megértede még egyszer nem vennék saabot.
Minden müködik van vannak kis apro hèlye dolgok ami zavaroak.Ami pl a legjobbna zavar hogy a könyétàmasz "van" de gyakorlatilag mégsem létezik.

ülések kényelmesek bàr hàtul nagyon kicsit a hely szerintem az auto méreteihez képest.
A csomatarto nagyon jo elég nagy az elrendezése isjo szerntem és ki lehetnyitni a hàtso ülés sor Kézepét hogyasiléceket is be lehessen tenni.

Amit még seretek benne hogy nagyon jo a gyàri audio rendszer és hogy eddig még nem romlott el rajta semmi:)

Ezt most gyorsan le is kopogtam:)

Gyorsan leirom még miért nem vennék ujra saab ot vagy inkàbb ujj saabot.

Volt akalmam kiprobàlni az ujj 9-3 1.9 TID-t

A kocsi gyönyörü.Bàr ez subjektiv.

Sinte semmi dizelhang de volt helyette mindenféle recsegés nyikorgàs a müszerfalbol netom honna jött nem isérdekelt. ez egy 1 éve kocsi volt 62ezer km el szal nagyon ujj àllapotja nagyon jo ftbna kb 4.3 milioért. Hàt 4.3 milioért ne zérögjön màr semmi benne plàne nem 8 milioért ujonan.Acsomagtartoja elvileg ugyanolyna nagy gyakorlatilag a balfasz elrendezés miat kisseb. Komplikàst kcist saab os bàr inkàbb GM es a navigàciosrendszerrel kombinàlt audio rendszer ami a 9 hangszo ellenére egy kalap szart nem ér a régihez képest. Jah ami jo hogy sikerült megoldani a könyöktàmasz problémàt bàr 8 milioért talàn màr....A honda civic 2.2 ictdi ben érdekes modon nem zörgött smemi és minden a heln volt.

Nah de nem is ez a lényeg téynleg jo az auto bàr most tervezem levàltani egy lancia thesis re mert iszonyatosna tetszik.Remélem több szerencsém lesz vele mint pàr thesis teszt ironak.

Hibalista

- Miota megvan cska a szelepfedél tömités kellet kicserélni.

Ide hordtam szervizbe

Mivel külföldön van a kocsi konkrétan svàjcban igy messze elkerülöm a szervizeket.Hatalmas a lehuzàs feleslegesen cserélnek dolgokat nekem nincsne rà szükségem.Egy szereltö baràtom javitja amikor hazamegyke vele de eddig csak a szelepfedéltömités volt.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Svàjci Saab màrkaszervizek.Tapasztalatom nem volt cska az àraikat halgattam meg enyi elég is volt.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 117000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 51000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Civic Shuttle 4WD 1986 Következő autója? Lancia Thesis
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900, 9-3 1993

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s