A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 900, 9-3 (1993-2002)

900, 9-3 2.0SE 

Az ítélet értékelése
4,1(9 db)

Saab 9-3 GT-R! Maptun stage 6+ a leggyorSAAB

Szöveges ítélet

Mai napig vezetem és meg vagyok elégedve. Az autó saját hibájából keveset kellet ráköltenem! A szervizköltségek elviselhetők,ha nem a Polárba járunk vele.Az autónak vannak típushibái,de az is változóan jelentkezik,állapottól és szerencsétől függően.Ami az autó gyenge pontja az a fékrendszere,ami igencsak gyengén van méretezve a teljesítményéhez képest és a futóműve,ami pedig kemény hangolású,viszont oldaltartása elég gyatra.Nagyobb tempójú kanyarokban nagyon dől a karosszéria.
Ami még megszokást igényel,hogy ha nagy gázzal közlekedünk,akkor hajlamos a kormányt kicsavarni a kezünkből!
Az előbb említett gondokat,orvosolni lehet egy-két tuning alkatrész beszerzésével,ami után ezek a problémák más megvilágításba kerülnek!
Egyébként az autó kényelmes elől-hátul,nagy csomagtartója van hasznos extrákkal(tempomat,ülésfűtés,gerinctámasz,fényszórómagasság állítás..stb) van ellátva és megbízható.Nem utolsó sorban pedig masszív és biztonságos karosszéria élénk turbómotorral,ami jól tuningolható!!

És a lényeg! :) Ez egy pénztárcát és energiát nem kímélő fullosan átépített utcai autó,aminek már sok köze nincs a gyári típushoz,csak külsőleg,de épp ez adja a dolog szépségét. Ez egy báránybőrbe bújtatott utcai torpedó,ami nagyon sok erős autónak tud kellemetlen meglepetést okozni,ha fitogtatni akarja erejét.
Igazából a 0-100 gyorsulása nem olyan eget verő a teljesítményéhez képest,mert nagyon nehéz levinni ezt az erőt az útra az elsőkerékhajtás miatt,de azért így sem kell szégyent vallania. Aztán ha már kapcsoljuk a 2.,3. fokozatot,akkor megtalálják a gumik a tapadást és elszabadul a pokol.
Tehát amit érintett az átépítés az a motor a hozzá kapcsolódó dolgokkal a futómű a fékrendszer és még néhány apróság.
Az autót már több helyen is többször lemérték,de elég nagy a szórás.Volt már 420Le meg 350is,de valahol a kettő között van az igazság Kb. 370-380LE és 480Nm nyomatékkal rendelkezik,amit 4.000fordulatszám körül ad le.És akkor jöjjenek a technikai dolgok:

Garrett GT2860RS(0.86)
JETEX 3˝kipufogórendszer versenykatalizátorral
Abbott racing könnyített lendekerék
Auto Verdi hajtókarok
Wössner dugattyúk
Speciális főtengely
Setrab olajhűtő
Walbro 255L/H benzinpumpa
Forge Intercooler
Forge lefújószelep
Sachs SRE kuplung szett
Quife ATB differential
KONI lengéscsillapítók
H&R ültetőrugók (35mm)
D2 racing fékrendszer,elől-hátul 330mm tárcsákkal és elől 8,hátul 6 dugattyús féknyergekkel,Ferrodo DS2500 betétekkel
7x17 Wolfrace felnik és 7,5x17 Spath alufelnik
Genuinesaab hátsó stabirúd
GenuineSaab kormánymerevítő
Poliurethilén szilentek
NGK BCR 8ES gyertyák
Bi Xenon fényszóró
DEFI,turbó,vízhőmérők és EGT/lambda műszer
Mitsubishi EVO 8 légbeömlő
MAPTUN stage 6+ szoftver
Első-alsó,hátső Taliaferro merevítő

Update: 2011.09.16

Az utóbbi pár évben történt néhány változás. Először is felkerült egy ütősebb turbó a GT2871R személyében,aztán az autó kapott egy flexifuel szoftvert (Benzin és etanol (E85) üzemre is képes) és most egy hónapja egy csak Etanolost. Nagyon jól üzemel,ezzel a szoftverrel már egész jól is fogyaszt,teljesítménye az E85 miatt megugrott és nagyon érezhető,hogy benzin vagy E85 van benne..Mostani tippelések és számolgatások alapján olyan 400ló és 550Nm nyomaték körül van. Egy-két adat hozzá 100-150km/h 3,56 és 100-180km/h=7.04s Videó itt megtekinthető: http://www.youtube.com/watch?v=v44D5Fk6TAg
Kapott új leömlőt,új nagyobb intercoolert,merevítőket mindenhová,könnyebb felnit,új féktárcsák és betétek. Nagyobb injektorok és új első üvegszálas lökhárító,dupla ovál kipufogó..stb.

2011.11.10
Pár napja került bele egy 3 szoros átfolyású vízhűtő radiátor és az autó uj külsőt,matt fekete fóliázást kapott..

Ez az én GT-R em :)

2012.03.27

Valamikor a tavasz folyamán kapott egy másik erősített Sachs kuplung nyomólapot. Most már át is tudja vinni a nyomatékot és 1-esben sem rángat,mint a szinter tárcsával anno.

A matt fekete fóliázás befejeződött és nagy álmom vált valóra ezzel! Köszönet érte Kerényi Krisztiánnak! Egy-két hete kapott 7,5x17 BBS RX felniket,természetesen az is matt feketére fényezve :) Fajtája büszkesége,remélem jól bírja majd a strapát és a pesti utak viszontagságait..Itt a tavasz,visszakerültek már a nyári Yokohama AD 08 papucsuk. Durván jó vele kanyarodni.nagyon jó érzés kicsit tempósabban vezetni ;)

Vadi új kondenzátor került bele,mert a régi eleresztett,igaz az én hibám volt,hogy nem figyeltem rá eléggé. Klíma kipipálva,műxik ;)

2013-ban sem állt meg a fejlesztés :)A D2 féktárcsák Ap racing-re lettek cserélve,bízva abban,hogy fajtája büszkesége jobban teszi majd a dolgát! A motor felső részét a hengerfejet is kezelésbe vettük. Kapott egy hengerfejportolást a szívó és kipufogó csatornák ki lettek bővítve és polírozva! Hozzá lett igazítva a leömlő és a szívósor is! Ezen felül kapott erősebb szeleprugókat,hogy kitoljuk a fordulatszámot és eltüntessük a turbó lyukat,ezáltal jelentősen javítva a 0-100 gyorsulást! Ehhez még párosult egy a versenysportban használt Racelogic kipörgésgátló,ami a gyújtás megszakításával segíti elő a kezelő panelen beállított tapadást..Már csak a hazai E85 minőségével és alkohol tartalmával kell megküzdeni az elektronikának :(

Hibalista

- légtömegmérő (típushiba) - pixelhiba a SID-en (típushiba) - kiégett első fényszóróizzók - klímakompresszor - fojtószelepház - - a tuning miatt volt már pár alkatrész(váltó,féktárcsák,kuplung..stb) ami hamarabb elfogyott vagy megadta magát (féltengely tört..)

Ide hordtam szervizbe

Ráczmobil,SzikiCar

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Polármobil

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 209537
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Civic Következő autója? nem tudom,de hátsó kerekes lesz!
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 900, 9-3 1993

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s