A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Saab » 9-3 (2002)

9-3 1.9 TTID 180 Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vennék mégegyet, nyissák ki a gyárat!

Szöveges ítélet

165e km-el vettem 450e volt mikor eladtam, 4,5 évig használtam. A felsorolt hibákon kívül - ne felejtsük el a 400 NM nyomatékot és a beletett közel 300e km-t - komolyabb baja nem volt.

Turbó,
Lengéscsillapítók,
EGR,
Befecskendezők,
DPF,
Nagynyomású szivattyú mind gyári soha nem volt bajuk.

Nagyon kényelmes nagyon gyors 220-at lazán viszi, de a mindennapokban tempósan vezetve is bőven 7 alatt fogyaszt, nekem az átlag 6-6.2 l/100 km. Ez a motor ezzel a kétlépcsős turbóval az igazi. Nagyon biztonságos (sajnos volt alkalmam tesztelni). A műszerfal meglehetősen puritán a CD egység nem valami nagy szám, ma már 20-25e Ft-ért ki lehet cserélni nagy képernyős GPS-re, erősen ajánlott.
Nem szabad rövidtávokon hidegen hajtani (mondjuk egyik dízelt sem) szóval nem feltétlenül ezt kell venni az asszonynak gyerekszállításra. Légszűrőt olajat cserélj rendszeresen. Jóformán bármit legyorsul, az első fényszóró speciális (mondhatni agresszív) kialakítása miatt néha zavaró ahogy mindenki próbál előre engedni meg félreállni pedig egyáltalán nem vezetek agresszívan (engem ez a kisebbségi komplexusos attitűd zavar).
Ha hibát kellene említeni nehéz lenne azok amiket felsoroltam mind jó előre láthatók/hallhatók magyarul kis rutinnal vagy egy korrekt autószerelő segítségével gyorsan orvosolható.
Negatívum az hogy nem gyártják, magyarul egyre drágább hozzá minden, bár nem sok minden kell. Eladásról nem tudok objektívan nyilatkozni mert 3 nap alatt elvitték de lehet hogy csak mázli volt.
Negatív az is, hogy a szerelők tolla vastagabban fog minden számlázásnál de ezt sajnos sokan elmondhatják, "meg tudtad venni a BMW-t, Mercit, SAAB-ot, Volvot akkor 20-30% plusz sem lehet gond" alapon.

Összegezve a legjobb autóm volt pedig volt jópár mindenféle gyártmány. Nagyon megbízható és jöhet ide a proli "ez is Opel csak átcimkézve" duma, de ez maximum azokat az Opeleseket nyugtatja akik erre vágytak és nem jött össze.

A vásárlásnál szerintem legyen mindenképpen gyanus de legalábbis kezeld fenntartással, hogy ilyen autót főleg a 180 lóerőset nem azért vettek anno mert jól mutat a kertitörpe mellett, szóval a 2008, 2009 gyártmány 110e alatti km-mel szerény véleményem szerint erősen kamuba hajlik (vannak persze kivételek, de ahogy látom ide csak azokat hozzák). Ehhez hozzátartozik, hogy ez a legjobb 1.9-es motor hiába jönnek a TDI-vel (volt 2 is nem volt rossz de az egyik itta az olajat a másikkal sok injektor és elektromos gond volt pedig új -1,-2 éves- autók voltak) szóval magas km-el is szépen elmegy kis odafigyeléssel.

Fogj ki egy jó állapotút és élmény lesz az autózás.

Hibalista

- Generátor 40e Ft (felújítva) - Főtengely szíjtárcsa 35-40e Ft - Szervoszivattyú 90e Ft (felújítva) - Külső -belső gömbcsuklók 25e Ft/oldal - Rugótörlés elöl (állítólag típusszpecifikus) 30e Ft - Kuplung szett kettős t. lendkerékkel 120e Ft (ebay) - Indítómotor 50e Ft

Ide hordtam szervizbe

Saab 3. és 17. ker, rendesek, gyorsak de nagyon drágák 10/7Polar mobil (asszem egykoron az importőr) - vagy jót vagy semmit, inkább nem írok semmit 10/2Szabó-Rácz Dorog - igénytelen szerelés, össze vissza karcolva minden, de legalább aranyáron 10/0

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 290000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 147 Jtd Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Saab 9-3 2002 (2002)

További ítéletek (61 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

h i r d e t é s