A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Rover » 75 (1999)

75 2.0 V6 Crown 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egyes számú szeretőm!

Szöveges ítélet

Első saját autóm! 2005-ben vettem, kellett egy jó, biztonságos és megbízható autó, mert megszületett az első gyermekünk és elengedhetetlenné vált, hogy legyen kéznél saját autó, ne a fatertól vagy apóstól kelljen kölcsön kérni, ha bármilyen okból menni kell valahová!

Mivel első autóm vásárlására készültem nem mertem megkockáztatni (szerencsére) egy új autó vásárlását, úgy döntöttem körbe nézek a max. 2,5 milliós használt autók piacán!

Sok márkát megnéztem, sok barátomat meghallgattam, természetesen mindenki más autóra szavazott volna és mindenki más autót fikázott, szóval igazából nem volt egyszerű a döntés, ezért a szívemre is hallgattam az eszem mellett a választáskor! Így esett a választásom a Rover 75 2.0 V6 Crown-ra!
Fontos volt a jó ár/ érték arány, a jó felszereltség, a kényelem,(gyakran megyünk sok száz km-es útra a családdal) és a biztonság! Bár ez még a 4 lékzsákos modell (ebben még a függöny légzsák nem volt széria), de nagyon jó volt a töréstesztje eredménye, illetve 1,6 tonna, ami eléggé masszív autó benyomását kelti!

Szóval megvettem.( 2,3 millióért akkor, egy fapados új Suzuki sem jött volna ki az árából... Mivel alapos ember vagyok, azonnal szerelő, nem érdekelt mit mondott az előző tulaja róla…
Nagygenerálnak vetettettem alá az autószerelőmmel (vezérmű- szíjak, olaj és minden, ami elromolhat...) (sőt, vásárlás előtt elvittem a Wallisba, egy alapos állapotfelmérésre is, persze velük biztos nem fogok autót javíttatni, de a hibáit csak jól látják) szóval kis ráfordítással kaptam egy teljesen újnak ható autót! A gyerekbetegségei így is előjöttek pár hónapon belül (kuplung behalt, de szándékosan vettem manuális váltósat, nagyobb érvágás lett volna, ha az automataváltó hal be valamikor... illetve szériahibás hűtőventillátor motort is nem olcsóért cseréltetni kellett, az új alkatrész pedig már javított, nem hall be 20-30 ezer km után...), de még így is, kb. az autó akkori eurotax áránál jártam minden költséggel együtt!
Azóta semmi gond nincs vele, de tény én is kapásból 2 izzó készletet vettem (előtte olvastam az itteni véleményeket...) és eleinte megevett pár izzót, de egy idő után ennek a gyakorisága is egyre ritkább lett!

Használata:
Nagyon sok autót előtte nem vezettem, csak ami épp a családban fel volt lelhető, szóval igazából ezen az autón tanultam meg vezetni! Jól jött a tolatóradar, a hosszú utakon a tempomat illetve nekem az sem volt hátrány, hogy egy kicsit lomhábban indul a lámpáknál, sőt inkább előny volt!;)
Élvezet volt vezetni és még mindig az! Eszméletlen kényelmes, sok minden praktikus (könyöklők, memóriás vezetőülés, indításkor automatikusan felkapcsolódó világítás, tárolók,stb.) és amiben kevés autó tudja felvenni vele a versenyt: a külső és legfőképp a belső szépsége! Már önmagában a látványa örömet okoz, jól érzi az ember benne magát, a dugókban is el lehet benne jól lenni, szerintem, jól szól benne a táras gyári cd, a rádió is nagyon jó, gyönyörű, már-már kicsit túlzottan lepolírozott faberakás, bőr belső látványa és tapintása, gyönyörű és átgondolt műszerfal, stb.-stb.

Mekkora tekintélye van az utakon? Még az elején 2-3x sikerült lefullasztanom lámpánál, hosszú sor az ember után, de még nem is nagyon dudáltak, megvárták, míg elindulok, mindig megtartották a kellő távolságot, szóval nem voltak konfliktusok! (Ezzel szemben most elsősorban a céges autómat használom, munkahelyet váltottam és kaptam egy Octavia kombit, kicsit megviselt szegény, első pesti utamon a lámpánál elinduláskor azonnal belém jöttek hátulról...) A rendőrök sohasem állítottak meg vele, pedig pár igazoltatáson áthaladtam Budapest területén belül a 3 év alatt!
Menni vele hosszabb úton fantasztikus és most már van kellő viszonyítási alapom is! 500km- t egy huzamban úgy le tudtam vezetni, hogy semmi bajom sem volt kiszálláskor, most 200km-eres út az Octaviaval úgy összetör, mintha 2 napja nem aludtam volna és alig bírok kiegyenesedni...
Autópályát imádja és tényleg élvezet vele autópályán menni!
A nők imádják, főleg amelyiknek van ízlése is!;)

Most mivel van céges autóm, kicsit háttérbe szorult, de eladni nem szeretném, ez az az autó, amit venni érdemes, nem eladni! Remélem, a feleségem megbarátkozik vele és fogja használni, kár lenne érte!

Ajánlom mindenkinek, aki jó ár/érték arányú autót szeretne, ami szép is és kényelmes is! A 190 centi feletti barátaimnak már nem volt annyira tökéletes az összhang a vezetőülésben illetve már mögöttük sem maradt, hátul hatalmas hely olyankor , szóval ha családi autónak szánjuk akkor jó, ha a többség 190 centi alatt van mindenki kényelme szempontjából! Viszont tapasztalatból tudom, hogy a hátsó üléseken bármit el lehet követni, az első ülések jól előre tolhatóak és a bőr is könnyen tisztítható!;)
Gyorsulási versenyekre max. ha nézőnek megy az ember, akkor érdemes vele elindulni.

Aki ebben az autó típusban gondolkozik, javaslom a legnagyobb felszereltség megcélzását, 100ezer futott km környékén vagy illetve alatt, 2.0 V6- os benzines motorral (a 2.5-ös sokkal nem erősebb, de érezhetően többet fogyaszt, az én átlagfogyasztásom 10,2 eddig, évszaktól és időjárástól illetve környezettől függően ez 9,2 – 10, 8 liter között ingadozott) és manuális váltóval! A használt diesel autóktól én ódzkodom, illetve a használt, automataváltós autóktól is…
Remélem van akinek segíthettem!
Jó és balesetmentes autózást mindenkinek!

Hibalista

- Szériahibás dolgok: hűtőventillátor motor, kuplung
- mind 100ezer fölötti tétel, pontos összegre már nem emlékszem...

Ide hordtam szervizbe

Autómentős barátom autószerelő barátja, Délpesten, érti a dolgát!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 109000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? valami új céges lesz, amit adnak, de a jelenlegi álom: Lexus LS600h,de sokat kell hozzá túlórázni!:D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Rover 75 1999

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)