A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Robur

LD2002 4x4 16+1 Busz 

Az ítélet értékelése
3,4(8 db)

Rob Úr, az erdei utak elnyűhetetlen lovagja

Szöveges ítélet

A gépet 1997-ben vettem 90 ezerért,majd 2003-ban adtam el 280 ezerért.Nagyon hálás, 16+1 személyes BUSZ volt, nemegyszer 40 (negyven) embert is szállítottam vele igen zord körülmények között a zempléni erdők földútjain. Akadályt soha nem ismert. Nem egyszer mentettem ki vele német vadászok terepjáróit (Mitsubishit, Toyotát). Léghűtéses motorjával soha nem volt baj, csak olajat kellett benne cserélni. A műszerek (olajnyomásmérő, hőmérsékletjelző) már kezdettől nem működtek rajta, mégis megbízható járgány volt télen, nyáron. Jól bírta a -25 fokot is , nehezen ,de beindult segítség nélkül. Neki csak ukrán gázolaj jutott, de szerette. Legtöbb gond a párhuzamkapcsoló meghibásodása és a gyakori rugótörések jelentették, ezeket már rutinszerűen javítottuk. (rugólapcsere 45 perc) Az erdei utak az oldalait és a tetejét folyton összekaristolták, ezért a fényezése egyedi: fehér és barna alapozó volt. Első ránézésre nem nézett ki belőle senki semmit, de aki terepen látta "szárnyalni", az dobott egy hátast tőle. Vizsgáztatása minden évben nehezen ment, elsősorban a fékek beállíthatatlansága miatt. Egy igénytelen, de hálás kis "busz" volt, illetve remélem még most is az valakinél.

Hibalista

- Terepváltó (98-ban 65ezer új);első-hátsó rugó lapok (gyártattam10-12 ezer);párhuzam kapcsoló (állandó javitgatás, vagy csere 6 ezer);fékmunkahenger (3ezer majd 25ezer, mert caterpillar gépbe is jó volt)

Ide hordtam szervizbe

Saját magunk javítottuk,nagy szaktudást nem követelt.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 20 l
Előző autója? BKV ikarusz 260 Következő autója? ikarusz 211
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Robur Robur

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)