A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Twingo (2007-2011)

Twingo 1.2 16V Trend Quickshift 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

Cute Trash

Szöveges ítélet

Twingo olyan mint a Dell Computer: trash. Jó ár/értékaránnyal egy tökéletes termék. Hasonlóan, a Renault Clio is nem véletlenül a skótoknál volt a legnépszerűbb, ahol az elsőszámú nemzeti sport a spórolás.

HASZNÁLAT
2010. tavasza óta használom a robotizált váltóval felszerelt 75 lóerős szuperminit.
Stílusos, nem unalmas kocsi, emellett nem kerül sok pénzbe. Az ár/érték aránya nagyon jó. Tökéletes városi használatra és rövidebb kirándulásokra. Például Bécs-Budapest távra tökéletes. Ennél hosszabb utazás során kicsit fárasztó benne utazni, a 120-as tempó feletti a viszonylag hangos menetzaj miatt. Bologna-Budapest távon már kicsit megfájdult tőle a fejem, de bő másfél év alatt csak egyszer mentem vele ilyen hosszú útra.

Ergonómikus és tágas. Nagyon jó a kilátás az első ülésekből. Négy embernek csomagok nélkül nagyon kényelmes. Utasok nélkül pedig rengeteg - közel ezer liter - cuccot bele lehet pakolni. Elengedhetetlen a kettő darab önálló csúsztatható és lehajtható hátsó ülés.

A kocsi kis tömege és a quickshift váltó miatt mindenkinél gyorsabban tud elindulni a lámpánál. Áltagos városi fogyasztás 6,3 liter. Volt hogy csak a Budai-hegyekben hegymenetben mentem vele, ekkor 7,2 körül fogyasztott. Autópályán az eddigi rekordom 4,8 körül volt, tavaly ősszel, amikor se légknodi se fűtés nem kell. Sima 95-ös benzint szinte sosem tankoltam bele. A 100-as benzint nagyon érdemes kipróbálni, mert azzal olyan érzés mintha 10 lóerővel erősebb lenne az autó. Persze ekkor kb. 20 %-al többet költ üzemanyagra az ember, de megéri, mert sokkal élvezetesebb, és a 140 km/órás tempót is jól tartja.

A váltó esetében én teljesen automata párti vagyok. A Flinstone család lábbal hajtotta az autót, akkor ma miért kellene emberi beavatkozással váltani, ha egy gép helyettesíheti mindezt. Különösen dugókban: nincs idegeskedés.

Az új Twingo formája nekem tetszik, különösen elölről néz ki jól. A magasabb felszereltségű modellekél sokkal jobban néz ki a hűtőrács és sportosabb az első ütköző. Belül a legjobb design elem a középen lévő kilóméteróra. A műszerfal minimalizmusa nekem nagyon bejön. Egyetlen kijelzőrészbe integrálták a digitális sebességmérőt, a kilométerórát és a üzemanyagkijelzőt.

AUTÓ HIFI
Nem kértem bele gyári autórádiót, ennek ellenére alapból van benne két hangszóró, amikhez egy SONY autórádiót vettem tizennyolcezerért. Az utólag beszerelhető autórádió elemet ötezer forintért lehet megvenni a márkaszervízben. Az autórádió műszerfalon lévő helye oldschool, a műszerfal alján a váltó fölött helyezkedik el és felfelé be van döntve. Emiatt az utólag beszerelt autórádió könnyen elérhető, kényelmes, de a bedöntési szög miatt napfényben nem látszik tökéletesen a kijelző (sötétben persze tökéletesen látszik). Mindenki mérlegeljen, mert a gyári CD-rádió kilencvenezer körül rendelhető meg. A gyári hifi valamivel kényelmesebb lehet, és a kijelző sokkal jobb helyen, fent helyezkedik el. Az alapból bent lévő két hangszóró egyébként jól szól, és a jobb hangszóró rendszernek szerintem azért sincs értelme, mert autópályán a menetzaj miatt csak max hangerőn lehet zenét hallgatni.

HA VALAKI A SPÓROLÁSRA MEGY RÁ A KÖVETKEZŐKET JAVASLOM:
Érdemes megvenni a legjobb négyévszakos gumikat. Ha valaki nem közlekedik jégen és a legnagyobb hóban, akkor nem lehet gond, és nem kell plusz téli gumikra és gumicserélgetésére pénzt költeni. Érdemes a 95 prémium benzint tankolni, ez a legolcsóbb, hiszen kevesebbet fogyaszt ezzel az autó.

Hibalista

- Az ajtóknál kisebb nyekergést vettem észre egy év használat után, de vettem egy hatszáz forintos olajozó spray-t, befújtam és nem nyikorog semmi.

Ide hordtam szervizbe

Reanult Budakalász

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Megane Generation
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Twingo 2007 (2008)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)