A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Twingo (1993-2006)

Twingo 1.2 16 V Dinamique 

Az ítélet értékelése
2,0(8 db)

A motor kiváló, a többi meg francia

Szöveges ítélet

Ezt a kocsit második autónak vettük egy Lada mellé.
Előre bocsátom, hogy a Lada szerintem összeségében jobb autó.
A pozitívumok:
A fogyasztás nevetséges, inkább termeli, mint fogyasztja a benzint.
A motor dinamikája kiváló. Őregebb német verdák, és egy kis új is inkább a Twingonk hátulját látja, ha az öreg német autókkal előzni kezdenek, akkor viszont én nem látok attól a korommenyiségtől, ami a kipufogojukon kijön.
Ráadásul az előzésük csak a jó indulatomon múlik, mert bizony ha a Twingonknak odalépünk?!
Kényelemmel nekem nincs bajom, a multikormyány szerű képződmény kiváló találmány, a kocsi fütése nagyon jó, a váltó jó, és szerintem a kocsi esztétikailag is megállja a helyét.

A negatívumok:
Amit üzemanyagba megspórolunk, azt elviszik az alkatrész árak.
A két féktárcsa /igaz hütőbordás/, fékpofákkal:30.000 HUF
Akkumulátor: 14.000 HUF /monjuk ez más autónál is/
Vezérműszíj csere + görgők + feszítők + vízpumpa: 50.000 HUF.
Eddig ennyi a költségem. Ez LADA után nekem HORROR.
A futőmű olyan, hogy amikor az első kátyuba belementem azt hittem, hogy én, és a családom terrorcselekmény áldozatai lettük, mivel olyan volt a "tompítás"
Engem a zörgő műanyagok a 21 század elején valahogy idegesítenek, csak úgy mint a motorzaj /lehet, hogy én vagyok a híbás/
A távírányítóval olyan közel kell menjek hogy nyisson, hogy ennyi erővel már a szélvédőt is betörhetném, és belőlrűl is kinyithatnám az ajtót.
A szélvédő felülete, és dölésszöge olyan mint egy MIG-29-é,csak a tervezők azt felejtették el, hogy a levegőbe általába nincs kavics felverődés.
/mondjuk az kellemesen érintett, hogy megtudtam a szélvédőcsere árát, ami 27.000 Ft-ot tesz ki. Rosszabra számoltam, de azért a bruttó 80.000 Ft-os havi fizetések országába ez is elég drága/

Összegezve azért nem szörnyű a helyzet, de kompromisszumokat kell kötni, és a szerelőd telefonszámát a mobilodon gyorstárcsázóba kell tenni.
Férfitársaim!
A Twingótoknak bármennyi hibája lesz, az asszony majd nem akarja eladni. Egyszerűen beleszeret.

Hiába 950.0000 -ért /ennyiért vettem/ ez jár.

Hibalista

- Légzsákvisszajelző / javítás: Anyósülés alatt az érintkezőt meg kelett "birizgálni"
- Akkumlátor lemerült /ettől gyakorlatilag az elektronika megbolondult/ Új akksi után össze kelett hangolni, be kelett kódolni, ilyenek
- Féktárcsa eltórzult. Javítás: Új féktárcsák+ fékpofák

Ide hordtam szervizbe

Haver

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 21053 Következő autója? A típus attól függ nyerek- e a lottón.
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Twingo 1993 (2005 - 2006)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)