A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Trafic (2001)

Trafic 1.9 DCi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sok "apró" hiba...

Szöveges ítélet

Motorikusan nagyon jó volt, hegyen völgyön 800-900kg-mal 140km/h, le a kalappal (kb. heti 1200km-ert kap)
Rövid távon kényelmes, de hosszú úton az utasok ´fémen´ ülnek!
Raktér nagy, lehet bele pakolni rendesen!
Jó a 6 sebességes váltó, fogyasztása is tetszik!
Minden extrát kértem amit csak lehetett 2002-ben hozzá rendelni!
Írhatnám, hogy nekem nem érte meg, de hazudnék, mert kidolgozta az árát és többnyire eljutatott a célig, ha nem lettek volna ezek a hibák, akkor csak ilyen autó kéne!
(Én lehet, hogy kifogtam a rosszat ebből a tipusból, ezért senkit nem akarok lebeszélni róla...)

Hibalista

- -6.500 km-nél nagynyomású préselt kütyü ment szét, kicserélték, majd a második alkalommal körbe hegesztették, rá 2hónapra a Renault Hungária behívta cseréltetni, gyári hibás.
- -Bal hátsó fék (munkahenger) 18.000.km-nél a fékpofák állapota: külső:80% , belső: fém!
- -az elektromos ablakokat már úgy javítom itthon, mintha én terveztem volna. (hol működött, hol nem)
- -múlt héten volt fékcserén (gyári tárcsa darabja 28.e fékpofa 16.e)
- -most turbó cserés lesz nagy valószínűség szerint, 196.000km-nél (azt mondták jó, hogy ennyit elment) Vigyázzon mindenki, hol, mit cseréltet mert turbónál van ´pár ezer´ forint eltérés! Egy helyen az új 341.e míg 300km-rel odébb 220.e , de ha otthagyom a régit akkor 190.ezer!) a fékeknél nincs eltérés, de létezik után gyártott is, igaz a hátsónál nincs mit tenni, mert gyárilag együtt van az aggyal, de csapágy nem jár vele (utángyártott nincs, én nem találtam)!
- -középkonzol világítás megszűnt
- -Egyszer Győrben ragadtam egy körforgalomban, mert 3éves korában a felső holtponti jeladó vezetéke el volt oxidálódva. A szerlők 3órát szenvedtek, mire rájöttek, miért nem lehet beindítani. (12ezer Ft-os alkatrés nem volt sehol raktáron!)
- Azt mondták suttogva, ha még egyszer leáll emiatt, akkor hajítsam ki a jeladót és csavarintsam össze a 2 vezetéket!
- A szélvédő feletti gumi csík (nyáron omega alakú volt), cserélték, majd az autópályán a tetőre koppintott, (nem tetszett a 130km/h neki) otthon ragasztót kapott!(most minden ok)
- -ennyit a hibákról...
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 215000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? VW T4 Következő autója? Már nem tudom,
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Trafic 2001 (2001)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)