A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Trafic (2001)

Trafic 2.0 dci Passenger 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

Butik, a műhód busz

Szöveges ítélet

A válság legmélyén döntöttem úgy, hogy eljött a pillanat. A cégnek is jól jön egy ilyen (versenyek, rendezvények, sok cucc, bringák), és magánemberként is szerethetőnek tűnik a műfaj, mármint a kisbusz-féle. Így is lett, nagyon nem bántam meg.
Raktér terén nincs párja, a hátsó sor dönthető, a hátsó és a középső sor kiszedhető. Így akár 9 ember sok cuccal, vagy 6 ember bringákkal is kényelmesen elfér. Ha családi kempingezés van, akkor nem kell a cuccot számolgatni, ész nélkül dobálható bele minden a bringáktól a rollereken át a hűtőszekrénykéig (lásd képek: ott van az, a kupac alatt! :).
Kiválóan megy, ennél gyorsabb buszra nincs szükségem. Na jó, a fűnyírómotoros (1.2HTP) Fabia után minden versenyautó... :) Fogyasztása hibátlan, az eddigi 52000km alatt semmi baja nem volt, nincs okom panaszra.

Két apróság, de ezekkel együtt lehet élni:
-A kiszedhető ülés jó dolog, de dögnehéz. Biztos nem lehetett volna könnyíteni rajta? Leginkább kétemberes mutatvány a ki/bepakolás.
-A középső üléssor jobb oldali öve lökött konstrukció. Ha az utas nem figyel rá, nem akasztja vissza a helyére, akkor szépen fityeg, ami menet közben zörgő izének jó, megálláskor pedig remekül rácsukható az oldalsó tolóajtó.

Bár budapesti vagyok, a vásárlás helye a szolnoki Omcar volt, akiket nagyon jó szívvel ajánlok. Nem csak az eladásig voltak jó fejek, hanem a kötelező szervízt is gyorsan, korrekt áron intézték, és a biztosítós és egyéb papírmunkákban is szívesen segítettek a kis szarajevói mutatványom (http://gpsgames.hu/blog/magpet/100/szarajevoi_kaland/) után.

Ahol 9-est adtam a 10-ből, ott csak azért tettem, hogy senki ne bízza el magát! :)

Összefoglalva: ajánlom, jó cucc! Az ára hasonló, mint egy jobb kombié, használati értéke pedig - számomra legalábbis - sokszoros.

Hibalista

- Izzócsere és egy jobb hátsó defekt a szlovák szerpentinen.

Ide hordtam szervizbe

Renault Omcar - Szolnok

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Trafic 2001 (2001)

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)