A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic Iii. (2009)

Scenic Iii. 1,9 DCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia meglepetés

Szöveges ítélet

Céges autóként került hozzám.
Éves szinten 60.000 km körül van a tervezett futás. A cégnél eddig csak német járgányok voltak, de a második gerincsérv után valami más ülőpozícióval megáldott járgány kellett X budgetben.

Ami nekem első körben fontos volt, hogy ne lefelé keljen beszállni, hanem csak oldalra. Ez a gép a 176 cm-s magasságomhoz van kitalálva. Egyszóval hátfájdalom nélkűl tudok benne órákat létezni.

A motorja 1,9 dci 130 lóval. Pont elég, egy kicsit talán kevés is a kasztnihoz. Autópályázni még éppen lehet vele. (130-148) utazó. Az elektronika, és a kezelő szervek extravagánsak, ami azt eredményezi, hogy külön kihívás megtanulni mi hol van, és mi mit kapcsol. Konzervatív emberek biztosan rühellik majd.

A fogyasztása elfogadható. 7,4 -es átlag jött ki, az eddigi üzemre. A váltógomb anyaga hitvány és kopik. A kormány rendben.

A gép félbőr belsővel rendelkezik, ami bírja a strapát.

Ami szimpi az az eltalált rugózás. Nem hajós, de a lelked sem rázza ki. Kanyarokban nem billeg stabil. A váltója hatos, elég nyomatékos, meggyőzően szedi a lábát. Kipróbáltam az 1,5 dci-t is az szerintem nagyon papis, ez ahhoz képest forma 1, és kb 1 literrel zabál többet.

A vége 189 km/h. fogyasztása ekkor tempómattal 10,7 liter. /átlag/
Pályán 146-os utazó tempomattal 8,5 liter. /átlag/
Pályán 130 -as utazónál 7,4 liter

Városban:
5,5 - 6 literrel el van.

Országúton
4,5 liter az átlag ha betartod...

Összességében ezidáig egy jó autónak tartom. Amit kap az durva, az új ára azonban túlzás. Ezzel a felszereltséggel egy Skoda Octávia 2.0 Ambiente plusz pár extra árában mozog.
Használtan jó vétel lehet. A beltere kényelmes, ezzel a motorral jó választás lehet pár évesen, mert az árát nem tartja. Bár egyenlőre egyben van, és ez kellemes meglepetés számomra.


Hibalista

- Semmi. - - A váltó gombról kopik a burkolat...

Ide hordtam szervizbe

Dunaújváros

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 44000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Octavia Következő autója? Orlando
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic 2009 (2011)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)