A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,5 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

se több, se kevesebb

Szöveges ítélet

Előszőr magamról néhány szót. 35 év, 194 cm, 118 kg. Katolikus leányneveldében nevelkedettek talán csak ennyit mondanának: ....ments meg uram!!! Szóval nem vagyok az az átlagos... Mégis, ahogy beülök, nem érzem, hogy szűkös, kevés lenne a tér, mondjuk mögém ne üljön senki fia. A kényelem több, mint elfogadható a parancsnoki hídon. Persze törésre is teszteltem. Eredetileg 2007 januárjában már vettem egyet (1,4 benzines f*s, felejtsd el), melyet egy hónaposan, 1400 km-rel a gyomrában TC-re törtek hál´ istennek (nem voltam bekötve, 70-nél szuzcsi oldalról bumm, semmi bajom nem lett). Gondoltam, ha már teszteltem, és teljesítette az öt csillagot, megpróbálom még egyszer egy kicsit erősebb motorral. Így esett a választás a 106 lovas olajosra. Na ez már HÚZ. Olvastam az itteni bejegyzéseket, és pár dolog, ami nálam is hasonlóan működik, érződik. Figyelni kell a fordulatszám mérőt (tartsd 2,5-3,2 között), ha azt akarod, hogy gyorsulj, de akkor aztán... Ez viszont azzal jár, hogy a gyári értékek nem működnek (nekem városban 6,9-7,1, vegyes 6,5). Kanyarokban feszes, nem dobálja magát, pedig nincs benne semmilyen plusz kütyü. A hibákról: van gyári napfény, ami a LEGJOBB dolog, viszont fél évente meg kell zsírozni, különben recseg. Hátul hosszú úton állítólag iszonyú kényelmetlen (szerencsére én csak elöl utazok). A szemnek kellemes világos belső úgy piszkolódik, mintha fizetnének érte. Az első szélvédő a legkisebb kavicsról is örök emléket őriz, a kötelező szervíz 50.000 Ft körüli (szerintem sok egy ilyen autónál). Pár évvel ezelött volt egy Renault reklám, ahol kiderült, hogy a furcsa apró zörejek a rádióból jönnek. Na hát ez nem igaz, az autó csinálja, csak nem tudom mivel (kerestem, de nem találtam). Összegzés: ár-érték arányban szerintem nincs párja, talán csak a koreai csodák érik utól(nem kell köpködni, a `60-as években, ha japán autót vett az ember, csak sajnálkozó pillantást kaphatott), kényelmes, húz, mint az állat, de vigyázni kell, lelke van.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Renault Nyitrai

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Renault Kelet-Pest

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)