A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,4 16V 98 LE Authentique Plus+ 

Az ítélet értékelése
3,6(5 db)

Ezt olvasd el, folyamatosan frissítem

Szöveges ítélet

2007.04.10.

2006.11 havi, 1,4-es motorral.

Motor : Nekem egy kicsit gyenge, bár ha tolom neki akkor megy szépen, csak sokat eszik. Lehet, hogy az előző autóm miatt érzem gyengének, az egy 1,7 TD volt könnyű kasznival. 5 személlyel hegymenetben nyomaték és erőhiányosnak tűnik, persze azért vissza négy, 3500 rpm, és akkor már jó. 8 literrel járok vele ami bizony soknak tűnik, de sietve hozzá kell tennem, hogy szeretek lendületesen vezetni, nem vagyok egy üzemanyag spórolós vezető és 60%-ban városi forgalomba megyek. /Kisváros, dugómentes zavartalan forgalom, de többségében klímával/

Karosszéria: tökéletes, kombi kivitel, nekem bejön. A vezető oldali ablakon a tükröt takarva a szél forgatja a vízet esős időben, ez tényleg nem egy 21. századi autótól elfogadható dolog, már többen írták. Szerencsére a hosszú lábaim miatt hátrébb ülök ezért nekem csak egy kis részt takar ki a tükörből, így nem nagyon zavar. Csomagtér nagy, hátsó üléssor lábtér-fejtér még én mögöttem is korrekt. Nem tudok rosszat írni róla.

Belsőtér: drapp-fekete műszerfal kombináció, drapp szövet ülésekkel, világos drapp ajtókárpittal. Cool. Ez a legszebb. Mármint nekem.

Felszereltsége: authentique plus /jelenleg expression néven fut/ ami már alapban is jó felszereltség a renaultnál, szemben a német verdák puritánságával. Az alapfelszereltség ki van egészítve még digit klímával és MP3-as gyári CD-vel. A vételkor belealkudtuk még a króm küszöböket, gyári vonóhorgot, fehérbors metálfényt, gyári renault gumiszőnyegeket és 4 db. téli gumit kedvezményes áron. Akinek ez nem elég... Ja és 3.800.000.-ért vettem 0 km-esen szalonból !!!

Meghibásodás: idáig nem volt, de !!! Elkezdett nyöszörögni a vezető oldali B oszlopnál valami. Ha felhúzom az ablakot némi reccsenő hangot ad időnként. Képtelen vagyok rájönni, hogy mi a fene adja ki ezt a hangot, pedig nagyon idegesítő tud lenni. Sz´tem ha rövid időn belül nem jövök rá a titokra akkor irány a gar.szervíz.

Luxus: az alapfelszereltségen és a belerakatott egyéb extrákon kívül sok olyan dolog van benne ami miatt az ember könnyen elcsábulhat. Kétszer rányomva a távirányító záró gombjára az automatika felhúzza a lenthagyott ablakokat !! A távirányító nagy távolságból is működik, zárt helyiségből is, akár több falon keresztül !! Ha esős időben megy az ablaktörlő és az ember megállás után kapcsol egy hátrameneti sebességfokozatot, akkor automatikusan bekapcsol a hátsó ablaktörlő. Stb. - stb. de persze ezt a többi márkatárs is ismeri a saját renaultjából, gondolom ezek minden Megane-ban alapban benne vannak.

Ergonómia: nekem kiváló. Műszerek, tükrök, üléspozíció, ajtó és közép kartámasz, pakoló zsebek elhelyezése és mérete ott van ahol kell.

Összegzés: Eddigi 11.000 km. alapján az autót tökéletesnek kell mondanom. Idáig semmi nyoma a sokak által leírt hibasorozatoknak, elromlásoknak. Fék, kormány, minden ok. A motor lehetne nekem erősebb, de ez nem hiba. Segíteni lehet rajta egy 1,6-os vagy 2,0-es benzines vagy 1,5-ös ill. 1,9-es diesel motorral. Az ár-érték aránya messze a legjobb volt bármihez is hasonlítottam. A fenti gépet ezekkel a cuccokkal 3,8 MFt.-ért ? No comment ha a minőség megmarad !!! Ja a szervíztapasztalatra azért írtam csak közepes minősítést, mert kaptam 4 hete a Renault Hungáriától egy levelet miszerint a befecskendező rendszert újra kell programozni valami új fejlesztés miatt vagy mi. Emiatt aztán bevittem a helyi szervízbe a papírt megmutatni ahol közölték, hogy majd értesítenek, de ennek már több mint 2 hete, időpont meg sehol. Nem mintha szükségét érezném egy szoftverfrissítésnek, de azért valami reakciót várnék.


Ítélet frissítve 2007.10.10.:

Az autó azóta is tökéletes. Jelenleg már 20 000 km. van benne. A vezető oldali ablaknál azóta is reccsen időnként valami, de nem visz rá a lélek, hogy a teljes B oszlopot és ajtókárpitot szervízben szétszedessem. Más hiba - ha lehet ezt egyáltalán hibának mondani - továbbra sincs.
Nyáron voltam az autóval Svábiában, autópályán klimával 4 személlyel és full telerakva csomagokkal 180-t tudtam belőle kihozni. Elég korrekt főleg, hogy ekkora tempónál is stabil maradt. Szakszervíz az injektorok szoftverfrissítésével kapcsolatban azóta sem keresett, sőt azóta be is zártak, úgyhogy már nem is fognak. A mások által sokszor említett túlzott fékbetét kopást, sorozatos izzó kiégéseket, ablakmosótartály-folyadék elengedést, trafóproblémákat stb. továbbra is csak az általuk írt véleményekből ismerem. Bízom benne, hogy így is marad. Következő frissítés kb. 5-6 hónap múlva.

2008.06.25. frissítés:

Az autóba sikerült újabb 10 ezer km.-t belehajtani, most már több mint 30.000 van benne. Gond, hiba azóta sem volt. Ugyanakkor az első izzókiégésünkön túl vagyunk. Bár elsőre sikerült a csere, azért a tervezőt csókoltatom. Ilyen barom megoldást !!!!!
22.000 km.-nél elvittem olajcserére, szűrő + olaj + munkadíj megvolt 17.000 Ft.-ból. No comment.
A B oszloppal kapcsolatban fejlemény, hogy télen nem csinálta. Amikor megjött az első meleg tavaszi nap újra kezdte. Ezt több Megane-os ismerős hasonlóan tapasztalta, ezért biztos, hogy a hideg-meleg változásából adódó apadás-dagadás (ki tudja miben) jelenség szórakozik. Mindegy, eddig megvoltam vele most meg már nem is hallom szinte, úgyhogy így marad.
Nemrég ellenőriztem a fékbetéteket. Sokan írnak a túlzott kopásról. Hát én nem tudom, de csak annyit mondhatok, hogy az autón az összes betét még most is úgy néz ki, mintha új lenne. 30-40 ezer km.-t biztos elmegyek még velük !!!
2007. november 01-től 2008. március 31-ig gyűjtöttem a tankoló számlákat egy kis statisztika készítés céljából. Kerek 4 hónap alatt 147.000 Ft.-t tankoltam az autóba, ez 451 liter 95-öst jelentett (olcsóbb és drágább 95-ös vegyesen). A megtett km.-t elosztottam a tankolt mennyiséggel, így örömmel jelentem, hogy átlagban 8,2 a fogyasztás. Télen, miközben fele város !!! Nem panaszkodhatom.

2008.12.12. frissítés !

Újabb fél év eltelte után sem tudok rosszat mondani róla. Nyár óta csak 6000 km.-t mentem vele, mert azóta főleg motorral jártam.

Az ablaknál a reccsenő-pattanó hangok a hideg beálltával ismét megszűntek, úgyhogy amit fentebb írtam az apadás-dagadás elképzelésemről úgy tűnik igaz lehet. Szervízben azóta sem szedettem szét, most hogy lejárt a garanciája most már nem is fogom.

Alássan jelentem megvolt a második izzó-kiégésünk, most a jobb oldalon. Élmény volt ismét a művelet, most nem is sikerült elsőre, csak harmadikra, de még most sem százas. Ezt most azt hiszem a szervíz fogja beállítani. Elég röhejes lesz egy égőcsere miatt szervízbe menni. :)

Fékbetéteket és tárcsákat ismét ellenőriztem a téli gumik felrakása során, még mindig tökéletesek a 36.000 km. ellenére.
Az autó egyébként továbbra is tökéletes, semmi baja.

Most így két év után a hátsó üléssorra már ráfér lassan egy kárpittisztítás a három csemetém miatt (világos drapp kárpit). A szövet még jól bírja, se szakadás se kikopás nincs még sehol a gyerekek ellenére, csak egy-két kosz folt.

Ablaktörlő lapátok mintha mostanában nem olyan tökéletesen törölnének, lehet hogy lassan öregszik a gumi rajta. De ezt a telet még biztosan bírja, aztán majd tavasszal csere.

Következő frissítés jövő május-június körül (ha addig le nem cserélem egy Scenicre :), vagy ha valami rendkívüli történik.


Frissítés 2010.10.01-én:

Válság miatt az autócsere elmaradt, de nem bánom. Az autóban azóta 69 ezer km. lett, igazi hiba azóta sem lépett fel. Jövő hónapban lesz 4 éves és továbbra is csak kiváló dolgokat mondhatok róla.

Több, mint másfél év óta nem frissítettem, azóta a 3. égőkiégés is megvolt. Szinte már rutinból cseréltem, de azt a véleményemet, hogy a tervező szo.jon le, azt továbbra is fenntartom.

Fél éve ellenőriztem a fékbetéteket, idén télen csere lesz. Na de könyörgöm, több, mint 60 ezer km. van már benne !!!

Motorikusan minden ok továbbra is, hiba nulla. Kaszni stb. szintén rendben.

Fogyasztás nyáron átlag 7,2 - télen 8,2 továbbra is. Persze lehetne kevesebb (válság van vagy mi), de 1,4-es motortól az én vezetési stílusom mellett ez jó, vagy legalábbis megfelelő.

Ablaktörlőt lusta disznó módon még mindig nem cseréltem, de most még ebben a hónapban a hideg beállta elött megteszem. Nyáron még oké volt a meleg miatt, de már gyenge az eredeti állapotához képest. Na jó, hisz az is 4 éves és kopó alkatrész ugye !

Szervíz azóta sem látta, olajat, klímaszűrőt, légszűrőt én cseréltem.

Egy kisebb hibásodása volt a nyáron ami inkább vicces volt, mint igazi hiba: szivargyújtón keresztül rövidzárlatot okoztam egy töltővel és kiment két biztosíték. Mindenki figyelmébe ajánlom, hogy ilyenkor szinte mindig ez történik: nem a szivargyújtó biztosítékja ég ki, hanem a középső sor két legfelső biztije: féklámpa elvileg meg még valami. Ettől függetlenül féklámpám volt !! Viszont klíma és szivargyújtó nem, meg a rádió is hülyén működött !! Lehet, hogy francia ????

Frissítés kb. az új év után.

Frissítés 2011.03.02.:

Az autó azóta is tökéletes ! Ahogy az ősszel terveztem, annak megfelelően decemberben, kb. 75.000 km.-nél cseréltem fékbetéteket. Csak elsőket, mert a hátsók véleményem szerint még nyárig jók lesznek, azokon még mindig volt 4 mm. vastagság ! Szóval a gyári fékbetétek a vezetési stílusom ellenére nagyon jól bírták !!!

Égő kiégés az utóbbi fél évben nem volt ! /Hál' istennek!/

Ablaktörlőket is ledobtam. Mondjuk normális áron (értsd: 12.000 alatt párban előre) marha macerás volt a gyári ablaktörlő karra megfelelő csatlakozóval szerelt méretes lapátot szerezni. De végül Valeo-val megoldottam 8.000-ért !! :))

December óta minden hónapban egyszer utazom Németországba az autóval (3fő plusz csomagok), idáig mindhárom út alatt a téli gumi ellenére 7,2/100 km fogyasztást tudtam elérni ! Azért az nem rossz télen ! Mondjuk nem is nagyon tolom neki !

Mai nappal újabb olajcsere történt, a régiben már több, mint 25.000 km. volt sajnos ! A szervízfüzet mondjuk 30.000 km-es szervízintervallumot ír, de én addig soha sem hagyom a motorban. Szerintem jobb cserélni !
Az utak alatt mindig kényelmes maradt az autó, komfortos, jól megy (viszonylag, mert kis köbcentis), masszív, nem libeg stb.-stb.

Az elmúlt fél év során egy alkalommal valószínüleg leragadhatott az alapjárati motor (vagy valami ilyesmi), mert nem volt alapjárat, az elindítás után mindig lefulladt. A 4. próbálkozás után meguntam, lepadlóztam tiltásig, erre megjavult ! :) Mondom, hogy francia ! :)

A tél miatt a B oszlopnál lévő roppanó hangok nem jelentkeztek ! Lassan jön a tavasz, már várom :).

És egy tapasztalat, ill. ajánlás: Szlovéniában annyira megtöltöttem a tankot, hogy már a tank lemenő betöltő csövében állt a nafta. Miután elindultam egy ideig rángatott (kb. fél órán át) és a környezetvédelmi lámpa is villogott, ami a szervízfüzet szerint "túlhajtásból" is lehet, csökkenteni javasolta a fordulatszámot valamint, hogy forduljak mihamarabb szervízbe ! Fél óra után megszűnt a jelenség szerencsére ! Itthon konzultálva a szakikkal arra a következtetésre jutottunk, hogy az elektromos AC a fölös anyagot nem tudta visszanyomni a tankba, ezért az egész - vagy legalábbis egy jelentős mennyiség - a motorba ment többletet okozva ! Emiatt rángatott és a lambdaszonda érzékelte a túl sok füstöt !
Szóval ne töltse senki túlságosan tele !!!



Frissítés 2012.12.06 !

Nos az elmúlt másfél év alatt sikerült az eddigi km-eket megduplázni. Azóta külföldön élek, sok az autópálya... Szerencsére a növekvő km-k ellenére az autó továbbra is tökéletes.

Megvolt az első kisebb meghibásodása, 120.000 km-nél bedöglött az egyik gyújtótrafó, német A.T.U cserélte, munkadíjjal 88 € volt. Más idáig nem volt. Megbízható ! /Pedig francia, vagy mi... :) /

Fogyasztás átlagban változatlan. Ha hazautazom, akkor kb. 7,5-7,8 a fogyasztás, mert német területen sokszor 170-180-nal megyek. Ja igen, az autó megy gyorsabban is, egyszer elértem vele a 200 km/h-t (bár akkor már nagyon sajnáltam :( ), ez valószínűleg a jobb külföldi üzemanyagnak tudható be. Az autó nagyobb sebességnél is még mindig stabil, a kilométerek ellenére, pedig még az eredeti lengéscsillapítók vannak benne.

Szervízben egyszer volt, a vezérműszíj, görgők, fékfolyadék, hűtőfolyadék és egyéb szíjak cseréjét természetesen szakemberre bíztam, 65.000 HUF-t fizetem mindenért. No comment... Számlával !!! /Nem márkaszervíz volt, hanem speciálisan Renault-okra szakosodott magánszervíz ! Értékelése 10-es ! G. Endre az 1526-os városban. :)/

Az autó szövetei rendben vannak, de kopás már látszik a középső könyöklőn.

4. égőkiégés is megvolt, rutinból cserélve. Ha belegondolok, hogy 6 éves már, és csak 4 égőcsere, az átlagos ?? :)

A karosszéria még rendben, látható rozsda, fénytelenség stb. nincs. Hátsó hídon látszik már a téli sózott utak miatt, hogy megmarta a felületet (magyarán kiverte a só). Egyébként minden tökéletes. Ajtók, külső kilincsek nem lógnak, illesztések mindenhol rendben. Tömítések, ajtógumik stb. szintén rendben. Fényszórók, lámpák nem mattok, minden ok.

Előre láthatólag az autót még pár évig megtartom, úgyhogy a km-k sokasodásával majd kezd egyre érdekesebbé válni, hogy miként alakul az állapota, hibák, ráfordítások stb.


Frissítés 2013.09.10.

Újabb 9 hónap, újabb 10.000 km. Karosszéria, futómű mint az előző frissítésben. Egyszerűen jó, kényelmes, megbízható.

Áprilisban és most augusztusban két újabb trafó adta meg magát, áprilisban ismét A.T.U cserélte, most utoljára már magam. Nem egy nagy kaland, kábel lehúz, csavar csőkulccsal kiszed, cserél, csavarral rögzít, kábelt rádug, kész. 3 perc.

Ja igen, mindhárom trafó meghibásodásnál az autó nem állt le, nem hagyott ott !!! Most már csak a negyediket kell megvárnom és teljes lesz a szett, újabb 100.000 km.-ig nincs gond. Remélem.

Távirányítók, ablakok, ajtók, zsanérok, kilincsek stb.-stb. teljesen rendben.

Ez az autó igenis jó. Csak megy és megy !!! Mindegy milyen kúton tankolok, város vagy autópálya. Imádom.

Kárpitokon, kormányon és váltón felületi kezdődő kopások. Kiváncsi leszek mikor kezd majd zavaró mértéket elérni, fogom jelezni egy frissítésben !

Égőkiégés azóta nem volt !

Ja igen, a klímának lett egy kisebb baja. Valószínűleg a működés közben keletkező párát - vízet az aszfaltra levezető csatorna/cső eldugulhatott, mert a vízet az utastérbe, az anyósülés elé a gumiszőnyegre vezeti működés közben ... Remélem csak ennyi lesz, el kell vinnem végre szervízbe. Frissítésben fogom jelezni, hogy mi volt a gond és mennyibe került.




2014.06.21. Frissítés.

És ismét 9 hónap, valamint újabb ca. 15.000 km.

Az autónak azóta sem volt meghibásodása. De, mégis. Tönkrement az ablakmosó szivattyú. Klímacsövet is kitisztítattam, Renault-ra szakosodott szervíz 11.000-ért cserélte, tisztította az egészet. (Klimára vonatkozólag lásd az előző frissítést.)

Áprilisban első féktárcsák és betétek lettek cserélve, a tárcsák még eredetiek voltak 160.000 km.-el és még nem voltak kritikus állapotban a szerelő szerint. Korrekt futásteljesítmény ...

A vajszínű kárpit az egész autóban nedves takarításon esett át, nagyon ráfért már a gyerekek miatt. :) Most úgy néz ki, mintha új lenne. A kárpitokon alig találni kopásfoltokat, tényleg nagyítóval kell keresni őket.
Ez nem vonatkozik viszont - sajnos - a kormányra. Eléggé látszanak már rajta a kilométerek. :( A váltógombon is egyértelmű jelek ... :(

Trafó tavaly nyár óta nem mondott unalmast. Biztos ami biztos van egy tartalék a csomagtartóban arra az esetre, ha a 4. trafó - ami még gyári - beadná a kulcsot.

Ja igen, a vonóhorog elektromos csatlakozóját cseréltetnem kellett, a belsejében az érintkezők az évek alatt tönkrementek és hol volt kontakt, hol nem ...

Futómű, kormány stb. továbbra is hibátlan, semmi panasz :))

Égőcsere azóta kétszer, már már hiányolnám ha félévente nem kellene anyáznom a cserénél ... :)

Ha valami közbejönne megírom, ha nem, akkor majd ismét fél év és jelentkezem.



Frissítés 2015.02.17

Az autó azóta is rendben van. A napokban megadta magát az utolsó eredeti gyújtótrafó is, rutinosan cserélve. :) Így most már mind a 4 gyári cserélve lett, kíváncsi vagyok, hogy ezek a "Bremi" gyártmányok meddig fogják bírni. Egyébként az autó ezúttal sem hagyott cserben, nem állt le.

Az ősszel műszakiztattam az autót, a vizsgáló nem talált hibát az autón annak ellenére, hogy kértem, hogy a lengéscsillapítókat rendesen nézzék meg, mert még mindig az eredetiek !!! :)

Fékek, kormány, zsanérok stb. továbbra is rendben. Ugyanez sajnos nem mondható el a kopásnyomokról. Amint azt már korábban írtam: a kormányon, az ajtófogantyún és a váltógombon bizony már látszik az idő és a kilométerek.

Műszakira olajcserét is rendeltem, ezúttal más olajat használtunk, mint az eddigi 4-5 év során (eddig Total Quartz 9000), most ELF Excellium olajat kapott a motor. Szerintem a hangja kicsit morgósabb lett ettől, bár lehet csak beképzelem. Mindenesetre viszont az eddigi 8000 km.-re - amit az olajcsere óta megtettem vele - a fed.sz.gép nem mutat olajfogyasztást. Ennyi km alatt régebben mindig 1-2 dl. csökkenést jelzett.

A karosszériára továbbra sincs panaszom. Fénye szép, ajtók, zsanérok, csomagtérteleszkóp stb. minden rendben.

Volt egy érdekes eset a minap, a klíma mindenféle állítgatás ellenére csak akkor kezdett el levegőt fújni, ha a motor elérte az üzemi hőfokot. Abban a pillanatban kapcsolt a ventilátor és működött rendesen. Ezt két-három napon keresztül csinálta, már terveztem a szervíz felkeresését, de megjavult magától. :))
/Off: régebben volt egy Scenic-ünk, abban is előfordult 2 alkalommal, hogy a kisebb elektronikai hibák maguktól javultak meg. Lehet igaz az a mondás, hogy amelyik hiba nem oldódik meg 3 napon belül, az nem érdemli meg, hogy foglalkozzunk vele :))/

Az autóval az elmúlt fél év során többször voltunk hosszabb úton, nyáron olasz tengerparton kánikulában, télen Ausztriában -15 fokban stb., de az autó mindig mindenhol továbbra is szuperül teljesített. Mind a klíma, mind a fűtés, valamint a kényelem stb.-stb. tökéletes volt. Továbbra is ajánlom ezt a modellt mindenkinek.


Frissítés: 2017.07.29

Eltelt az utolsó frissítés óta 2,5 év, az autó idén már 11 éves lesz. Rosszat továbbra sem tudok róla mondani. Kilométerszámláló 190.000 km körül jár.

Ahogy múlnak az évek és gyűlnek a kilométerek már előfordulnak apró hibajelenségek, melyek az eredeti alkatrészek fáradásának következményei, mint pl.:
- az évekkel ezelött cserélt ablakmosó-szivattyút újabbra kellett cseréltetni, a régi megadta magát
- a vezető oldali első ajtó külső kilincse ragad egy kicsit, a rugónak nincs elég ereje arra, hogy az enyhén kopott mechanikát a helyére húzza, enyhén rá kell segíteni kézzel, de alapvetően gond nélkül működik
- a klímából "elszállt" a gáz, el kell vinnem szervízbe feltöltetni (hozzáteszem, hogy a 10 év alatt nem lett még a klímához nyúlva a tisztításokon kívül !)

És körülbelül ennyi. Szerintem ezek teljesen elfogadható hibák ilyen kor és futásteljesítmény mellett.

Ezeken kívül azonban az autóról továbbra is csak pozitívan beszélhetek. Az ülések továbbra is kényelmesek, nincsenek kiülve, nem szakadt vagy kopott el a szövet. A klímát leszámítva minden műszer, extra stb. kiválóan működik. Futómű is tökéletes, múlt évben ellenőriztettem ismét német szervízben. Karosszéria szintén, zsanérok stb. perfekt, lámpák még nem mattulnak. A motortérben a hűtőrács feletti fémlemezen megjelentek azonban az első rozsdapöttyök, de semmi extra.

Összességében amit az elmúlt években írtam, ez egy jó autó, kényelmes, jól felszerelt. A kopó alkatrészek olcsóak hozzá, nem szervíz igényes. Ajánlom továbbra is mindenkinek !

Hibalista

- Gyújtótrafók. Ablakmosó szivattyú. Hátsó rugó, akkumulátor, hátsó ablakemelő.

Ide hordtam szervizbe

Renault-ra szakosodott szerelő.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 220000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra 1,7 TD Isuzu Következő autója? Nem keresek. Van egy Grand Scenic-ünk mellette :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)