3 gyerekkel is OK, de...
Szöveges ítélet
Céges autóként egy Kangoo Expresst használtam , gond nélkül bele raktam 80000 km-t 2 év alatt, gondoltam családi autóként is jó lesz majd egy.Otthonra 68 lóerőset vettem , nem tudom miért , elkapkodtam a választást, másnap hiába akartam korrigálni, már nem tudtam. A 82 lóerőshöz képest sokkal erőtlenebb , de lehet vele normálisan közlekedni. Az előzést jól meg kell gondolni, de nem gáz. Fogyasztása rendben van , 4 év alatt soha nem lehetett 6 liternél többet megetetni vele, megpakolva , családdal, klímával 5,5. Na jó télen 5,6. Hibalistáját meg lehet nézni, a baj az, hogy olyan dolgok romlanak el , amelyek más Renault kocsikon is elromlanak, egyértelmű, hogy gyenge alkatrészeket építenek az autóba.
Ha nem spórolna ennyire az alkatrészeken a Renault , nagyon jó kocsi lenne.
Eddigi hibái ellenére szeretjük,( nem tudom miért, talán a kényelme és fogyasztása miatt, belül zárható rekeszek a tetőben, mint a repülőkön, meg jól rálátni a forgalomra) 3 gyerekkel használjuk , bár le fogjuk cserélni, mert hátul már szűk a kölköknek.
Gondolkozom az új Kangoon..., de bizonytalan vagyok.
Hibái ellenére soha nem éreztem azt, hogy cserben hagyna.
Hibátlan autó meg nincs.
Hibalista
- átvételkor nem volt jó a belső világítás, nem volt gáz a klímában( 1 métert sem mentem még vele) , elromlott a kesztyűtartó fedele, visszahívási akcióban hátsó biztonsági övek, ékszíjtárcsa törés, ékszíj szakadás, kormányszervó szivattyú, középső szellőzőrostély elzárója ( garanciában komplett műszerfal csere) , generátor tengely
Ide hordtam szervizbe
márkaszervízről inkább ne...
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Török Laci
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 405 | Következő autója? | talán új Kangoo |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |